2008. április 30., szerda

Halál

Behalás ez a hónapom is.
Ránéztem az összegzőre és szánalmasak az adatok. Ok Ocean –170€ Ez nagyjából mind texas holdem. Cake –30$ belefér 2x toltam ott a hónapban, live 27k+ szánalmasan kevés ahhoz képest hogy senki nem tud játszani és mennyire feszesen tolom, pkr +800 és ebből holdem 0$.
Mi a tanulság: az hogy -Nem tudok játszani holdemet
-Tényleg egy kibaszott lapsivatag a hónapom megint.
Az egyes pontot nem tudom alátámasztani, mert egy előírt taktikát követek, a kettes pontot meg igen. Kezdjük neten: Órákat üldögélek mint egy idióta és foldolászom a lapjaimat és jó stealekkel tartom magam fent nullán, és amikor emelő lap érkezik akkor, meghalok a floppon és vagy contbet fold vagy check foldolok. Ez gáz. Főleg, hogy tényleg sokat tolom neten. A másik hogy az összes pluszom mindenből származik csak nem holdemből. Omaha és FL. Ennyi. Hogy miért van ez?? Halvány lila fingom sincs. Mert omaházni nem tudok szerintem annyira nagyon jól, FL-ezni meg végkép, holdembe kiépített stratégiám van tehát….vesztek mint egy hülye idióta….Ez mi?
Jah gyorsan még pár story-t ha valakit nem érdekel a hand history-s rész az ugorjon lefelé:
Van pár AA-s story-m Egy holdem. AA emelek flop 6 os magas all inig megyünk setbe néztem és mákoltam egy A-t… Kira volt. Végre egyszer. Nem full stack all in volt amúgy. Másik kettő omaha. Aaxx nállam tök mind1 mi. Floppolok egy top setet. Sikerül 300$ os potot összedobni hármas allinnel. Board Q8A 3 szín. Egyik drawing dead egy runner runner pokerra másik meg egy backdoor-ra várhatott. Guess wha’ Elbuktam menetrendszerint. Omahához képest az oddsaim az eget verdesték a maguk 90% ával. Rémes.
Másik Aaxx megint. Floppon van egy flösdróm meg egy párom, ami elég kevés de emeltem pf és 6410 volt a board. Mikor bement a píz akkor kb coin flip lehetett (megvallom őszintén nem tom pontosan mennyi) ugyanis 64xx et mutatott teljesen eltérő lapok semmi más csak a sima 2 pár. Turnre jött a 4 es és nekem izzadnom kellett de megint jött a megmentő Ász. Elég fishynek tűnhet, de amikor a pénz bement teljesen jó volt. Eh mind1
Amúgy fejlődök fejben is, ugyanis a hülye bad beateket simán viselem. A 300$osokat is káromkodás rugdalózás és hiszti nélkül ami pozitív.
Live. Több mint húsz órát lehúztam és szép kis mínuszt tudhattam magaménak. Az zárójeles tény hogy a nagyjából 25 óra játék alatt 3-4 nap alatt sikerült 1 db KK-t kapni ami természetesen 108 ellen meghalt és egy db JJ-t ami AJ ellen kitartott. Ezen kívül volt még egy darab AK-m és itt vége is a mesének. Volt 2x setem. 1x semmit nem vittem vele, és máskor sem. Ha meg eksön lenne leriverelnének. Ez így eddig elég card dead.
Ehhez hozzá adnám azt még hogy volt, hogy tartottam live egy jó pár órás szünetet. Újra beülök. 67s-t kapok sh asztalon 1 kis emelés egy megadás én hátulról egészítem. Flopra 8910. Csávó nyit potot 1500 másik rátolja a 10k-t én meg tudom, hogy kurva jó vagyok és még backdoorom is van színre ezért megadom. Másik dob Mutatás 10j. Turn….és vége (leges legelső hand) Visszeültem és buktam még egyet mert 1400 as potra 8 as magason hívtam 1000et, a 8asomra és KJ no draw semmi úgy érezte hogy az neki kurvára megadó és persze jött is ugye a K. Maradék kis pénzemet ismét sikerült baromi jól betolni és természetesen el is buktam. 67 volt nállam nálla meg 5A és flop 643 volt és csak épp hogy overbeteltem az 1ks kasszát 3k all innel amit megadott. Tudtam hogy gamblingelni akarnak ellenem hagytam. Nem is baj hogy megadja az a baj hogy 3 ból 3 x mákol ki és nem 3ból 1x. Anyjába.
Minden esetre pozitív vagyok, mert tudom, hogy Bécsben minden megfordul és onnantól véget é az idióta balfasz széria, ahol minden kis ….(káromkodás) lever mindennel. Readek mennek nagyon szépen, be is tudok feszülni amikor kell teljesen oké minden, tartom magam Viki taktikájához, nem tudom mi bajom lehet :D

Nincsenek megjegyzések: