2008. április 30., szerda

Pot: 1400$

Omaháztam ma.
Indult egy laza -130 al.
Én kúrtam el valamennyire. Floppoltam egy szar párt. Preflop volt 1 emelés egy fishtől, a másik ember a partyban Vasika volt, aki ismeri tudja hogy omaha spíler. Flop alacsony 3 szinű board. Fish csávó betpotot hív, amit Vasika csak megadott. Az ugrott be, hogy valszeg nincs 2 párnál többje, ezért rátoltam az all int, mert úgy gondoltam, hogy a fishnél max 1 over pár van és így a potoddsom ha Vasika eldobja baromira jó lesz, 2 párral verem sorral verem sok outom volt és az extra pénzzel odd is volt rá. Sajna megadta mert setje volt és elmértem. Volt 3 backdoor draw-m is eggyik turnre megindult de nem jött.
Aztán sikerült visszaszedni magam -125 ről +125 re 1 partiban. 910JK val floppolok egy kis sort, nagyobb sorra húzóm, és flös draw-m is van. Turnre lejött a nagyobb sorom, 98 as potba beletoltam ennyit és adták 2 en is és mindkettőjüknél set volt, kitartottam.

És a halál hand. A2sA3o nállam. 1 emelés 3 ig 1 reraise 6 ig, csak adom, mögöttem egy raise pot 32, 4 call én reraise potot toltam kétszáz valahány dollárral mindenki adta. Flop 23J. Behívták a maradék 120$ omat amit adtam. Floppon 2 párral nagyon jó voltam, Turn A meghozta 2 embernek a flöst és egynek meg a sort és imádkoztam a fullért. Nem jött.
1400$ úszott el. Kicsit most sír a szám.
Közben holdemben 1v1 ben kimákolták a flop setemet riveren egy 160$ as potért még csak hogy tuti legyen ami frankó

Hó vége:+600$....

Nincsenek megjegyzések: