2011. november 9., szerda

Set over Set pro

Ezt hogy csinálom? Megint 500 hand 2x set over set. Tudom is, de mindig mid setem van LOL mi ez?! Mindig nagyobb setje van!

577-en 3 way egy elárult over pár emgy valami ellen. Csak megadom, hogy belehúzza magát. A 3. embernél 67 volt. Turn...? :) 7 Persze világgá dobtam a turnön.

Megnéztem kiváncsiságból. 32 setem volt ebből 5x set over set, mind az 5 ellenem vesztve. Én nem nyertem 1et se :) Mert fordítva még nem volt.

Volt egy hónapom, amikor 1 darab megabeton reg ellen volt 2x ugy set over setem hogy fullosodtunk és ő mindig pokeresedett. Az egyiket el tudtam engedni, a másiknál sajna mid setem volt és a teteje pározódott, szal auto callozni kellett.

És így vagyok ilyen pluszba. Man annyira powerfull-nak érzem magam, hogy mindjárt repülni fogok :D:D

Edit: megnéztem Elvileg 12 setből 1x lesz set over set. Hosszú távon ugyan annyit alul mint felül :) 2x annyi jött mint kellett volna és 2x annyit szívtam mint amennyit kellett volna tehát 4x annyi set over setet nyeltem be. Hm :) Akkor hot run vagy cold run, vagy csak odavágom tényleg a mezőnyt, vagy valamit nem veszek észre és nagyon mákos vagyok mégis?

Nincsenek megjegyzések: