2011. november 9., szerda

Folding KK pre

Ez pont egy olyan topic, amiért a csupán matek alapon játszó játékosok mindig nyársra akartak tűzni.

Szoktam néha dicsekedni/oltogatni vele, hogy én szoktam KK-t dobni preflop CG-be. Utána mindig hozzá teszem, hogy nem túl sokszor (most már több mint amennyit 1 kezemen meg tudok számolni azért) de amikor eldobom 100% ban jól teszem. Ekkor jönnek avval, hogy de hosszú távon bux vele ha eldobálgatod, be kell tenni vele mindig mert nyereséges. Erre azt szoktam mondani, hogy jah, de ha ki tudsz szűrni pár helyzetet amikor AA-ja van és eldobod akkor meg még kb ezerszer nyereségesebb lesz. Itt szokott véget érni az érvelés.

Ma az egyik sessiönömbe belefogtam. Alapból fasz érzésem volt, és sejtettem, hogy cooler körök lesznek. 10 perc alatt le is zajlott a 3 party amire számítottam és vesztettem velük cakumpak 50BB-t ami semmi. 3 waybe kellett dobnom egy baromi nagy fish meg egy 3. random ellen egy verpárt, mert obv turn mák volt, egy másik nagy párt pre, és jött a KK

Előröl emelés 4bb. Amit én hátulról vissza tolok 12BB re. Amire a nagyvak vissza kalapál 41 BB-ig. LOL. Early raiser call. Na most az első, hogy az utg raisernél vagy QQ van vagy AK. Ha AK akkor igazán kicsi a lehetőség az AA-ra, de valsz AK val nem cold callolna egy ilyet. A 4 betelőről meg sajna pont az az infó, hogy tight fish. Tehát tönkre megy olyan AK-kal pont amikkel azért nem kéne. Persze a tény, hogy open 4 betelt emellé, plusz a feeling hogy szopó sessiön van (ezek amúgy sztem max 3 sec alatt lezajlottak a fejembe) elég insta foldoltam. QQ vs AA volt indeed. Be is írtam a chatbe, hogy I am GOD :D Tényleg olyan feelingem volt.

Volt 3 v 4 olyan partym ami mindegyike insta lestackelés lett volna, de egyrészt segített a feeling ami jött az elején, hogy óvatosabb legyek mint a szokásos, meg a superior read-ek és ennyi. fél BI minusz. Igazából nyerőnek érzem magam tőle :P

Nincsenek megjegyzések: