2011. november 9., szerda

Crushing the game

Ez egy rövid lesz. Már gyűjtöm az agyamat egy nagyobb tartalmasabbra, csak le akartam írni, hogy mennyire királyul megy.

Full ringet játszok, mert mindig is abba voltam jó. Próbáltam SH-t meg HU-t is de nem is tetszett, meg nem is ment annyira. Mondjuk, most ilyen vegyeset tolok, de ezt majd kicsit lejjebb. A másik ami miatt FR mert élő is az.

NL50et tolok, mert minden pénzemet ki kellett szedni a pókerből a történtek miatt, de idővel visszakapom, meg közbe építem is vissza. A statom (sose voltam HEM, buzi igazából nem is értek hozzá, hud-ot az éltbe nem használtam)

Szal a statom 9k hand után (nem nyomom mega multi table-n meg nem is van nagyon)
9k hand 14.6bb/100 és 400BB vel ev alatt vagyok egyelőre.26% VPIP 18%PFR 5% 3bet

Ennyi stat elég ugye? Segítsetek mert nem vágom :P Loose agro-nak érzem magam, de mixelgetem nagyritkán bebetonozódok, de akkor valami videót nézek, mert nem bírom.

Hybrid amúgy az avg players az 7.7 mert nincs szinte játék, és én indítom be az asztalokat általába max 5öt csinálok, és HU val kezdődik aztán 3-5 fős sh lesz belőle és utána FR már gyorsan :)

Az utóbbi 3 nap kifejezetten jó volt, de nem mondom, hogy mega heaterbe vagyok, mert ha épp olyan napom van akkor 1 óra alatt benyelek 2-3 set over setet is :)

De bírom a readjeimet az embereken, hogy specifikusan nézem mindegyiket és írkálok, és alakulgat. Kb két és fél 3 hete tolom.

Ennyi most,
Ez csak egy ilyen rövid volt, hogy lássátok, hogy játszom is :P és valami kredibilitásom is legyen

Nincsenek megjegyzések: