2008. március 4., kedd

Live attempts

Voltam tolni élő cash-t 3x eddig. Az egyikről már írtam a dealers choise-ról. Utána még toltam két sessiönt holdem-en 50-100on.

 Első körön 3 említésre méltó party-m volt. Na jó volt egy negyedik is ahol egy loose agresszív player szépen ki tudott blöffölni, de nem volt sok pénzem benne.

 AA. Preflop nyitottam. Csak egy megadó volt. Nem csoda, mert újabban azt játszák, hogy megjelenek és elkezdenek hőbörögni, hogy tégla Géza. LoL Tettem ellenlépéseket. Tehát emelek és egy fish adja. Flop AKx. Csekkel én is mert látom rajta, hogy semmilye sincs. Turn J. Csekkel, nekem is kellett. River A. Betel 1k-t. Kérdem mennyit adna meg még. Mondom legyen 3k 2 ászom van. Azt mondja na ha póker akkor azt meg kell nézzük és megadta. Tuti a rizsa miatt adta meg, mert nagyon dobóra állt.

 Másik party az egész este utolsó előtti handje volt, kb 5 órára az AA tól, egy másik asztalon
totál lapsivatagban. 55. Preflop egy ember 5bb adom meg még 2-4 muki. Egy miniréz. 1 call, tudtam, hogy mindenki adni fogja, így mentem én is. Flopra bottom settem lett. Hát el is csekkeltem előről. Egy nyitás 2k ig, egy ss all in 5400ig, amiről tudtam, hogy semmi. Agyalok és csak megadom, hátha barátunk csinál valamit. Meg is adta nagy nehezen, és ekkor tudtam, hogy nem drawra megy. Ez a figura sose betelné meg. Turnx. Csekkel én meg 2500 at belehívtam, hogy adjon pénzt. Megadta szájhúzva. Még biztosabb lettem, hogy semmilye nincs ami leverhet. River flush card. Csekkel. Betelek 2500 at, vinnyogva megadja. Vittem az egészet.

 Egyből utána 1010. Pf 5bb emelés valakitől. Adom. Meg még 3 ember. Flop 9magas. SS all int tol 3400 al. Adom, másik ss is ugyan ennyivel kb. Harmadik bedobta. K9 volt mind a kettőjüknél, és nem jött le a 3 outjuk.

 Ez volt az első nap. Pár apró lopkodás meg blöff is volt benne azért, de tényleg totál 
halottak voltak a lapjaim.

Nincsenek megjegyzések: