2008. március 3., hétfő

Edit

Előző posthoz.
Valószínüleg az is közbe játszk, hogy Viki ultra feszes tervét követem, és mivel az asztalok 95% ultrafeszes ezért nem lehetek alapból nyereséges, mert nincs fish, ahogy Rikk is írta és tight asztalon tight play nem lehet nyereséges eléggé. Ezért ma játszottam azt hogy a harrington könyvbe leírt top 20-30% os lapokkal buttonról és kisvakból vegyesen kiegészítettem és raboltam. Azért alakult ki hogy j7 el szívtam.

Az is sokat számít biztosan, hogy sok balszerencsés partim is volt emellé és megremegett megint az önbizalmam. Ugyanakkor tudom, hogy nem játszok alapból szarul mert élőbe meg nyerek, monjuk elég rendesen feszeskedek ott.

Ami szintén nagyon kéne, hogy menjen az az edzés ami most kimaradt egy jó hónapig majdnem, mert beteg lettem, aztán meg vizsga volt, amire ezért nem mehettem el. Holnap lesz első edzés. I'm looking forward to it.

Amúgy megkértem Vikit meg Zsoltot hogy segítsenek picit. Zsoltttal megnézzük egymás játékát majd.

Mottó a mai napra: úgyis megjavítjuk magamat :D

4 megjegyzés:

Viktoria írta...

Hogy iPokeren nincs fish? Ez hülyeség. Lyukas sorra all-int megad törnön! Flösshúzóra tuti adja az all-int törnön. KT-vel tolta ma rá az AK-mra az all-int K magas floppon NL600-on!!!

zsolt írta...

82o-fal all int tol rám preflop shortstack. Semmivel megad riverig és ott dob, hátha lejön egy párja. AQ-t riverig játssza akármilyen boardon... vannak fishek.

Unknown írta...

Hmm,viki ügye milyen érdekes?? Ezt mondtam pont neked kb 2-3 hete ,hogy microlimiten kihalt a fish állomány,és pont azt mondogatom csomó ideje ,hogy NL100 felett 1000X több fish van .Ugyhogy azt elfogadom amit írsz ,hogy NL600-n mi van,de gyere le játszani pár órát NL25-50 re..
Sajna nem megy.. .:S

zsolt írta...

Nem értek egyet. Legalább tíz idei mentett screenshotom van NL50-ről, ahol fishek ellen játszottam és hatalmas idiótaságokat csináltak. Ez igaz mind a Cake Pokerre, mind az IPoker hálózatra. Alapjában véve az IPoker hálózaton lazábbak az asztalok NL50-en, mint NL100-on, mégis mindkét helyen találni fisht. 1000 FPP-t játszottam a Ladbrokes-on, ott is tele volt buta fish játékosokkal az NL50 mezőny. Pacificet már nem is minősítem, ott már NL10-NL25 körül is egy rakás fish ólálkodott.