2008. március 4., kedd

Live attempts p2

A legutóbbi alkalom valamivel pörgősebb volt. Ráeszméltem arra is, hogy az igazi erősségem élő játékban 6-8 emberes asztalon van. A 10 emberessel az a baj, hogy ott már tényleg nagyon be kell feszülni. Ez az ideális szám pont jó arra, hogy a 6-800as emeléseim jók legyenek. Arra is jó a létszám, hogy más se akarjon ennél többet emelgetni, így sokkal jobban kapom az oddsokat a játékomra.

  Ezen alkalommal direktbe megmutattam egy két szép blöfföt nekik, csak, hogy végleg elfelejtsék, hogy tégla Géza. Nem véletlen mondjuk, hogy ez maradt bennük, hiszen a show down-nál ha vesztek akkor elmukkolom ha meg mutatok akkor mindíg nyerek. Szal csak azt látják tőlem, hogy nyerő lapot mutatok. Kicsit változtattam ezen. A szép az volt, hogy a blöfföt egy jó játékos ellen csináltam de a megmutatása a haliknak szólt akik fostak tőlem. Mostmár nem :D Van jópár nagy fish és van egy ember aki gyenge feszes és calling station keveréke. Megfigyeltem már a betting patternjét is kész a perfect csapda hogy lehúzzam. Előtte mindíg van 15-20k.

 Az ülésem csillagállása is jó volt. Feszesek 3an tőlem balra közvetlen. Utánuk meg a vízözön és a fishek egészen a jobbomig.

 Kiemelnék pár partit és pár bénaságot.

 Legnagyobb lámaságom A9 el mikor már csak 4 vagy 5 en voltunk A9 el bementem egy nyerőgép ellen. Flop 457. Betelek mert azt hiszem hogy sor draw-m van. Turr8. Mondom kira betelek még hisz sorom van. River 9. Value bet kicsit megnyomva mer túgyis adja. Adja is. Felfordítom magabiztosan. Erre leesik az állam, hogy 9 es pár és nem sor. Bazz 12ks kassza volt. Vittem XD

 34 el beragadok nagyvakból. Flop 346. Elcsekelem. egy bet 1500 ig. 2 call. Mondom magamba akkor egy szép emeléssel befejezzük. 9000 ig akartam tolni de véletlen a fehér kimaradt és toltam egyett 4k ig. Lol basszus. Jött is mindenki. Turn10 ami valszeg senkit nem segített. belehívtam egy védekező és szűrő 5k-t. Sajna a jó játékos (Krisztián aki a tulaj is és egy nagyon jófej, de videópóker megszállot player) adta. A fishek itt dobták. Mondtam neki bármit hív meg fogom adni de elcsekkelem. Volt még 7k előttem. Nagyon fájt neki is a feje, és én se voltam túl jó állapotban ami aközérzetemet illeti. Végül elcsekkelte. 6os pár és sorhúzó. Phew! A hülye elrontott hívásom hozott még 14k-t. LoL

 Volt pár szép readem. Tudtam mikor mennek egyszerre ketten flösdróra és én csak azt játszottam meg, hogy kettejüknek 25% van, hogy behúzzák és én a maradékot játszottam meg.
 Volt egy k6om nagyvakon. 2 ellenfél ellen. flop 566. Elcsekkeltem. TurnQ Csekkelek ők is. River K. Fish betel 1k-t Krisztián emel 2,5 ig. Én 6ig tolom egy idő után. Megadta (figyeltem arra hogy feszültnek látszak)

 Volt még egy olyan nevetséges hand. Board 9 magas sor és 4 pikk. Betelek a végén fish kérdi van tizesed és megadja. Lol jött a split potra. Mondom van...pikk.

 Fogtam még egy két handet, de nagy frászban csak a 34 el voltam. Meg se fordult a fejemben amúgy, hogy vezíthetek, nagyon magabiztos voltam és ez tuti látszott a játékomon is. Semmi monsterem nem volt. Vesztettem néhány kis olcsó party-t egy fish ellen aki amúgy se tart feszesnek és az imidzsem mostanra tuti jó arra, hogy kifizessenek majd minden jó lapomat. A nutsok és lapömlések most is elkerültek. Volt 1db Ak-m és itt ki is fújt. KK QQ megint egyszer se. AA se volt. Semmi extra, nagyon sokat readeltem és sok jó oddsot kaptam.

 Utcsó említésre méltó egy JJ volt mikor 4 en voltunk. Fish emelt szokás szerint. ALl in 2400. Krisztián megadta nehezen. Emeltem 15k ig hogy ne legyen balhé. A3at dobott és le is sorolt volna turnre. Vittem azt a party-t is és vége lett a napnak póker ügyileg.

 Plusszos lettem most is.

Nincsenek megjegyzések: