2022. szeptember 25., vasárnap

The Skittering Underbelly

Na, ilyen se volt még. Jött egy űber meló, 2 hónap non-stop a GG-nek. Fasza volt. Viszont emiatt nem tudtam kártyázni 2 hónapon át. Úgy tervezem, hogy a hónap végét pókerkönyv olvasással töltöm, és az októbert szeretném végig ütni, amiben lesz egy 4 napos külföldi kiruccanás is és természetesen póker terem értékelő bejegyzés is!

Olyan hülye lábbal keltem ma fel itthon, hogy mindenhez, amihez nyúltam, rosszul sült el, és inkább elhúztam a csíkot a házból. Úgy voltam vele, hogy a kártyázás hiányzik, csak az atmoszféra nem, ami a Dunában van állandóan.

Fura érzés volt így 2 hónap után újra zsetont látni. Mint valami régi emlék, olyan érzés volt. Aztán az első megnyert partim után úgy remegett a kezem, mintha még sose játszottam volna pénzben. Kurva érdekes volt. A gondolataim tiszták voltak, nem is értettem, mi volt az az adrenalin, amit kaptam XD és nem is volt nagy pot. Utána elég hamar elmúlt, és ment a szokásos kerékvágás.

A másik érdekes, hogy a pénz egyszer se jutott eszembe, nem is pénzként néztem (tudom, hogy alap, azért írom le, mert a többi tünet meg ilyen noobkodós), és volt 1 party, ami után előjött a hullámvasút gyomor émelygéses enyhe hányinger egy olyan spotban, amiről nem tehettem, és el akartam engedni, de fizikailag éreztem, hogy magával ragad az érzés a parti után. Ráadásul utolsó handje volt a sessiönnek, mert időre mentem el, és nem akart elmúlni vagy 40 percen át. Nem vágom, miért.

Az asztal, amin játszottam, kifejezetten jó volt hangulat szempontjából. Igazából kurva normális, jóhangulatú asztal volt. Volt 1 kanadai is, akivel eldumáltam, egy másik, meg egy 3. külföldi is a végén. Nem nagy show asztal, de a hangulatra 1 szavam se lehet. Ezt azért írtam le, mert ennek ellenére az atmoszféra kegyetlen szar odabent.

Megérkeztem barátommal, és dumáltunk egy üres asztalnál. Gondolkodós-szenvedős hangeffektet toltam egy olyan jellegű kérdésre, hogy citromos vagy barackos ice teát kérek, és már forgolódtak, meg szólogattak befele másik asztalról, hogy mit nyögdécselek.

Egyszerűen ott van a folyamatos oltogatás, vérszopkodás. Erről szól a hely, szopkodják egymás vérét a játékosok, szopkodják az osztóét meg mindenkiét. Onnan is jön a cím. Kicsit olyan, mint a börtönben (időt töltött játékosok elmesélése alapján, meg börtönös filmek alapján). Nyilván közelében sincs a rossznak, de az a férfi dominálós helyezkedős, mutogatós lófasz egy az egyben ott van, csak nem annyira életre-halálra mint a sitten, viszont hasonlóan nyers, és undorító formában. Megpróbálom elmagyarázni...

Legegyszerűbben csótánytelep XD. De igazából az underbelly, a sötét, sikátoros, shady része a városnak. A skittering az meg ilyen rovaroknál van, akiknek sok lába van, és gyorsan szedik azt kurvára, és a mesékben még ilyen hangeffektje is szokott lenni. Mint ahogy a csótány is szedi a lábát ezerrel, tekereg mindenfele, mint a playerek az asztalok körül állandóan.

És ugye alapból egy elég sötét hely ez a pókerbarlang, főleg itthon, és emellett tényleg kurvára tele van regekkel. Az mind1, hogy milyen kaliberűvel. Kurva sokan próbálnak megélni belőle, valszeg többen is, mint amennyi optimális lenne, és állandóan ezt látod, hogy megy a jófejkedés, vérszopkodás, de közben a maximum lehúzásra törekvés, a helyezkedés meg minden. Nyilván én is kiveszem a részem ebből, mert máshogy nem lehet.

A másik, ami feltűnően tenyérbemászó nekem, hogy mennyire hamis a kurva jóhangulat a nagyobb asztalokon. Valahogy mindig a regek röhögnek a leghangosabban, és én ezt olyan kurva szánalmasnak érzem (persze van olyan h tényleg parádés a hangulat és jó érzés ott ülni, de igen ritka), mert pontosan tudom, hogyan és miért van. És ez adja ezt a folyamatosan nyüzsgő, a valóságnál sokkal energikusabbnak tűnő, de igazából egy teljesen és minden szinten lehúzó és vámpír hely hangulatot, ahová ha bevetsz egy félig rohadt szendvicset, körberohanják a csótányok, és mindenki a saját kis módszerével leszopogatja róla a nedveket. És megy a nyüzsgés, és szinte hallod a retkes lábaiknak a sürgő-forgó haladását. A zsiráfnyakazás is ilyen, amikor egy egész asztal nézelődik folyamatosan (felváltva, szinte megállás nélkül) tekergeti a sok köcsög reg a nyakát, hogy hová kéne átülni, mert ahol van, nem tud nyerni és/vagy, mert már kiszopkodták belőle amit kitudnak, vagy túl sok a disznó a vájú körül (bár ez nem szokott gond lenni, mert 8-an körbe szoktak ülni egy madarat amit inkább szintén hagyjunk is...)

Az az érzésem támadt, hogy bassza meg, ez olyan méltatlan dolog. Mármint az, hogy én is ebben vagyok. Ezen még sokat kell filóznom majd, mert pókeresként ebben kell lenni, de mégis, valahogy sokkal rosszabbnak tűnik ez a fajta nyomulósdi, mint amilyen régen volt. Most arról ne is beszéljünk, hogy a privátokat már úgy szervezik túlnyomó részben, hogy a szervező hívja az 1-2 madarat, és akiket beenged játszani, azoktól elveszi a plusszuknak az 50-70%-át a privilégiumért, hogy játszhattak nála a halai ellen és gyakorlatilag csak alamizsnát szór vissza, és minden haszon, meg rake, kockázat nélkül az övé. És ezek a nagy játékok, nem a kis szaros 1-2k missis game-ek.
Beteg fekélyes szar.

Ezért reménykedem abban, hogy a helyszínváltás segíteni fog. Ezért gondolom azt, hogy kötelező lesz eljárnom privibe, mert ilyen légkörben nem lehet megmaradni, vagy nagyon vastag bőr kell hozzá, de szerintem ez átmegy azon is, mint a sugárzás. Lehetsz jófej az asztalnál, meg minden, de belülről akkor is lassan felemészt, vagy megmérgez a hely sugárzása. Régen nem volt ez a feelingem se külföldön, se idehaza. Lehet, ilyen volt mindig, csak én változtam meg, és máshogy látom.

Az a kurva érdekes, hogy mindezek mellett tökre van kedvem játszani. Van egy srác, akivel elkezdtem megismerkedni (igen, mint egy buzi), mert hosszútávú pókert sokkal jobb úgy csinálni, hogy nem egyedül vagy. Ezt az összes reg tudja, aki régóta ebben a bizniszben utazik. Én mondjuk kifejezetten ellenére vagyok az ilyen nagy kapcsolatrendszernek, meg nyaljuk egymás seggét dolognak, de 1 max 2 pokeres társ nagyon sokat tud segíteni mentálisan is, a fejlődésben is, az utazásban is, meg mindenben is.

Engem most tökre ösztönöz Ínyes úr (a srác). Nem játszik olyan űber rég óta, de ott van benne az a tűz, ami kell ahhoz, hogy valaki igazi sikeres játékossá váljon. Nyilván nem elég csak ez hozzá, de ez egy olyan dolog, hogyha valakiben lobog, és körülötte vagy, akkor átragad a szenvedély.

Ezt mondták nekem is amúgy. Voltam egy pókeres találkozón (arról majd kell külön bejegyzést írni, mert igazi Trip volt XD) és megjegyezték, hogy látszik, ahogy szinte felgyullad a szenvedély a szememben, amikor beszélek róla, ami szerintem tök jó, és szintén feltétele annak, hogy megmaradj ebben a csotányrágta világban. Valamint civilek reakcióiból is látom, amikor erről beszélek velük. Voltam egyetemi táborban is előadást tartani, meg másik helyen is, és tapasztalom, hogy ha az ember elég szenvedélyes, és érti, amit mond, az átmegy az embereknek, és kurvára leköti őket, és érdekli, még akkor is, ha kötelező program volt, mert a szerencsejáték betegségéről tartottam éppen előadást vöröskeresztes táborban XD és utána ott maradtak a 3 órás!!! előadás után, és kérdezgettek. De van, amikor kicsit kihűl a parázs, de akkor fasza, ha más rá tud lobbantani újra, és ehhez kellenek a pókeres buddy-k, aki lehet haver is, és csak póker, meg lehet barát is. Nekem volt ilyen is, olyan is a póker karrierem során. Nyilván sokkal faszább, ha barátod is.

Szóval látom rajta, hogy jó a hozzáállása, és meghozta a kedvem ahhoz, hogy rendbeszedjem én is a sajátomat, és ráfeküdjek annak a részleteinek a kidolgozására, és újból úgy álljak az élőhöz is. Elemeztem így is, de nem foglalkoztam minden részletével annyit, amennyit lehetett volna, igaz, egyedül nem is lehetett volna annyira minden részével, plussz mindig közbe jött valami és nem tudtam eleget játszani, de ez így most fasza. Igazából vicc az egész, de kurvára meg fogjuk magunkat szedni, és eltapossuk a csótányokat mind, és utána koktélszívószállal (olyan színes kanyargóssal) szopkodjuk majd fel a kiömlő, proteinben gazdag, dús, sárgásfehér testnedveiket, mert mindenki tudja, hogy a legfinomabb pénz egy reg pénze XD (Igazából kurvára mind1 kié.)





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez sgy

Gizdalord írta...

Próbáld újra