2021. február 4., csütörtök

I can do it!

 Ki kell írnom magamból a feszültséget kicsit.

A hónapban úgy néz ki 20 mellett 50 et is fogok tolni legalabb 33, de lehet 50% ban.
Kurvára hozzá kell szoknom ezekhez a számokhoz. Az a durva, hogy amúgy semmit nem jelent mert mióta pókerezek semmit nem kezdtem a pénzzel mert itthon ülöük karanténban, de mégis megbasz az érzés, amikor 1 óra alatt 1300$-t bukok el úgy hogy ugyan az az egy faszkalap vág szarrá minden showdown-ban mert megnyeri a 30 tól kezdve a 70ig-et 90%-ban.

És a szünet után úgy jöttem vissza, hogy bírni fogom. 20on bírtam is, de az 50 en nem, pedig csak kurva szám ami semmit nem jelent és tudom, de annyival fájdalmasabbnak élem még meg az összes kiesést ott hogy az nemigaz. És próbálom magamba erőszakolni a gondolatot, hogy semmit nem számít és a hónap végén úgyis mindig kijön a plusz. De amikor az ember 15-20 perc alatt kimákolódik (nem költői túlzással) 50x akkor ott el tud szakadni a cérna sajnos. És ez tré. Nem tudom, hogyan tudnám eliminálni teljesen a dolgot. Amikor látom az EV-m, hogy elég jó akkor nem pattogok és instant megnyugszom és vissza jön a kedvem a játékhoz, de előtte meg mindig és állandóan ott van a kétely. Mondjuk ma pont nem, mert szerintem kurvára nem játszottam szarul, de máris itt van mégis a kétség, mert amikor így érzem szokott az lenni, hogy "hu bazdmeg" és mégse toltam olyan jol.

Ehh. Emellett 20$ on olyan heater-be ültem mint még soha szarrá nyertem az agyamat és mindig csak 5x eket dobott kb. Nem fingottam még ilyet. És miközben jött a hidegzuhany 50-en átültem kicsit lenyugodni 20-ra mert kellett még egy kis pont hozzá, és ott ugyan úgy ömlöttem, és utána vissza 50-re és megint gerincbe rúgott, hogy hátrahajoljak, belekapaszkodott az alsó álkapcsomba és szájba hányt. Aztán eltűnt az az egy mákos faszkalap és vissza jött legalább a fele 50-en de akkor is bassza meg.

Az még egy igen érdekes aspektusa ennek a cuccnak, hogy nincs benne tilt ami a játékon meglátszik. Ha fel is robban a fejem, vagy bárkinek aki éppen szopón van azok közül akiket ismerek, attól függetlenül megy a jó játék. Ezt már számtalanszor bizonyították a számok is. Nem teljesen értem hogy van, hogy olyan egyszerű-e a cucc, vagy annyira rá vagyunk állva a robotra vagy miért, de literally nincs tilt a játékba. Olyan van, hogy szarabbul játszol egy szakaszt, de az nem idegesség kérdése....és idegesség bakker az van kifogyhatatlanul. Látom mindenkiben. Bár van két példaképem akikre ez nincsen hatással és rajtuk látom, hogy elérhető. Érdekes módon az egyik a nemezisem 20on :D. Kulfoldi ficko de már szóban is dumáltam vele. Elgrindolunk egymás mellett és már edge-e sincs rajtam.

Kurva ellentmondásos az egész abból is, hogy a legnagyobb geci antipoker ez a spines szuper short stackes über hyper turbos genya, de ugyanakkor szerintem jelenleg nincs olyan ága a pókernek ma amin hamarabb ki tudna jönni a hosszútáv mint itt és ez geci nagy dolog. Szerintem legrosszabb esetben is még avval a közepes mennyiséggel is amit én toltam eddig 12k game / hó kijön minden hónapban valami, és ha valami nagyon nagyon nagyon nem akarna akkor is max 2 de nagyon nagyon max 3 hónap, de eddig még ha ev alatt is voltam valahol, akkor is mindig kijött a szép plusz.

Most a hónap elején egyedül voltam még itthon és Marecc (macsek) kapitányra nekem kellett felügyelni így nem tudtam rendesen maxon pókerezni ami nem is baj annyira, mert úgy is óvatosan akartam visszamerülni bele 3 hét kihagyás után.

Féltem kurvára, hogy mi lesz, semmire nem emlékeztem úgy éreztem, de reméltem belejövök újból mint a bringázásba hiába nem toltad. Azért nézegettem aktívan a táblákat meg a jegyzeteimet előtte egy nappal már. Ez a 3 hét off ez több off volt mint az elmúlt fél év alatti összes szabadnapomnak a kétszerese legalább ezért volt olyan fura. Érdekes módon a táblázatok nehezebben jöttek vissza az agyamba, de a post flop play-ek reflexből, meg tán még erősödtem is bennük ami fasza.


Most már visszatértem a kis 6 asztalos poroszkálásomra, de érzem, hogy kevés, és ha a Lény visszajön és az esti Marecc ki-be eresztgetést, etetgetést és játszadozást át tudja venni, én meg bele tudok lendülni maxon a cuccba. Azon agyaltam, hogy nem is buzizok ezúttal nagyon, hanem holnap még 6-on aztán egyből 9 en fogom tolni és úgy jövök majd bele. 7-en ment simán előtte, 8 is megvolt, volt rövid idő amikore 12-n is játszottam. Meglátjuk milyen lesz.




Nincsenek megjegyzések: