2021. január 19., kedd

Szabi

 Régen írtam hát írok.

Ugye most a nagy semmi van a tervem live cuccossal kapcsolatba amit majd hamarosan egy masik postba kifejtek ugye a covid miatt fullra el se tud indulni. Azon kívül ütöm a cuccot online és kb ennyi.

Most szabin vagyok. 100 napből 95ben pókereztem és kellett már, és amúgy is elvették (remélhetőleg és állítólag csak) a hónap végéig a fizu felét kb mert buzik és bevezették a 100$ as tétet és ahelyett h adnának neki promó pénzt minden más limitből vesznek ki bk 40%-ot.

Emellett meg bevezettek egy ilyen napi 30k-s kicsapós hülyeséget. Ami elvileg a badbeat meg a cooler ellen véd és adnak értük zsetont a turnira. A vicc az, hogy nincs leírva hogy megy pontosan szokásos GG módra hogy soha ne lehessen rámutatni hogy csalnak, eltusolnak vagy kivételezgetnek.

Én 11 nap nonstop játék után 3x kaptam így zsetont....mondanom sem kell hogy hány tízezer leosztás volt. Emellett nem számít a tét se. 0.25$ ugyan annyi zsetont kap mint az 50$ os spines. Az is tök lol. Szal semmit nem ér a promó kb. Bár 2x itm lettem összesen vmi 50$-ra XD.

Na aztán írtam barátaimnak ilyen "gg support" kamu szarkasztikus levelet, miközbe tolták az első nap amikor kijött az új tét és levágták a többit, miközben a leaderboard ki volt kapcsolva a nap felén át és nem lehetett látni kinek mennyi pontja van, és beírtam nekik, hogy "kösz h a GG-nél játszol sokra értékeljük. A leaderboard sajna nem megy de igazán szívből díjazzuk hogy ennek ellenére is nálunk tolod te fasz"

És 2-3 napra rá kb bejátszották, hogy nem fizettek ki többszáz dodó challenge rewardot ugy kellett eszrevenni h hiányzik emailezni es varni egy hetet rá, és avval a lendulettel aznap leallt a leaderboard szamlalo is :D:D
Rakas fasszopó amúgy. Vinni kell a lóvét amíg lehet, ők is ugyan ezt csinálják a póker community-vel.

Ha már köpködés: Megtudtam még pár apróságot backer csoportok szerződéseiről és jót röhögtem az egészen.  Tök röviden sokkal suttyóbb és pénzéhesebb gengszter gecik azok is mint amilyennek feltüntetik magukat. De hát ilyen ez a póker világ. Sport a kurva anyja az XD

Kicsit meg vagyok törve amúgy kb most  úgy vagyok vele, hogy megbaszhatja mindenki, és csináljanak amit akarnak, nekem is szarni kéne bele az egészbe aztán rohadjon tovább a cucc és hordani a lét kifele belőle amíg lehet.

A szabi kurva jó, marhára élvezem, hogy nem kell a fejemet fognom. Sikerült az utolsó nap fasza 3 órát összerakni. 3 óra alatt elbuktam kb 1500$-t 20$-ával. Ennek ellenére upswinges volt a hónap eleje, így örömmel tudtam eljönni a havi betevőt megkerestem 11 nap alatt, a lefelezett fizuért meg gürizzen a kurva anyja. Ráadásul a sok fasz pali meg mivel kurva kevés a pénz még jobban tolják és top 10 hez sokkal több pont kell mint eddig. nem tom akik baszatják nem látják h nem termelnek vele semmit....

Na mind1. A hónap hátralevő részében kockulok ezerrel. Path of Exile és Escape from Tarkov



2 megjegyzés:

csmaster írta...

hali, akadémián nem tudok üzenetet küldeni, úgyhogy inkább itt kérdezem privátban hol vagy elérhető? ha a discord go, vakonpush#3080 néven megtalálsz

Gizdalord írta...

Küldtem discordot