2021. február 6., szombat

Orral a falba (Életem legnagyobb bukónapja)

 Valahogy éreztem ha túlságosan reménykedős címet adok az előző bejegyzésnek akkor be fogom szopni.


Életem legnagyobb bukó napján vagyok túl. Az a szép, hogy ez egybe esik avval amikor a szünet után visszatérek, már bemelegítő napok után +50% al több asztalon toltam. És a vicc, hogy nem is volt szar az EV-m amíg 9 asztaloztam (ahhoz kepest amilyen downswing volt es elso 9 asztalozas). Letoltam a 2/3 20$ on a maradékot 50$-en.

Nem toltam ennyiszer domináltan be soha, nem volt ennyiszer coolerem soha, nem halt meg ennyiszer tp tk-m riveren soha, nem mákoltak le ennyiszer soha. Gyakorlatilag a 6 óra amit toltam nonsotp arról szólt hogy valamelyik asztalon éppen kibasznak, ha nem éppen többön. Volt egy olyan amikor "na most szünetet kellene tartani" 9 asztalon. Azt hiszed túlzok, de szó szerint 10 másodperc múlva 2 asztal volt csak. Nevetséges.
Sose buktam 7 számjegyű összeget eddig életembe sehol. Most már ezen is túlvagyok a kurva anyját. Hányingerem van, teljes mértékbe fel van fordulva a gyomrom, rosszul vagyok, van minden bajom és az a szép, hogy abba se lehetett hagyni mert maxos challenge-t toltam ami 500$....Kurva jo volt. Életem legszarabb pokeres napja.

Csak azért írtam le, hogy megörökítsem. Volt 2 nap upswingem, és a 3x vesztettem el egy sessiön alatt. Ráadásul az igazság az, hogy nem is 1 sessiön alatt, kb a 35%át 20$ on buktam, ott az első 160! játékon ment el 1300$. Lehetetlen összeg. Lehetetlen!

Kurva anyját és vágod a nagy felszívás legelső napjának legelső 160 játékában. Nagyon ki vagyok borulva. És a legszebb, hogy nincs megállás bazdmeg. Kurva istenit. Nincs még egy olyan rühös tetves munka ami ekkora stresszel, állandó hányingerrel és fosrakományokkal teli lenne. 

 

----

Kemény. Most üldögéltem még rajta pár órát azért rendesen megszédültem. Össze vissza érzem magam tényleg mint akinek bevertek egy jó nagyot. A durva az, hogy ahogy a többieket elnézem, ez nem egy nagy show minusz. Mondkjuk nagyon keves jatek alatt szedtem ossze ami miatt förtelmes igazán. Ehh.

Tényleg sokkolódva vagyok, hogy még mindig ezen agyalok és teljesen belerágta magát a fejembe. Holnap játék előtt átnézem az összes jegyzetemet megint, meg a felírt szarságokat is. Nagy küzdelem lesz ezen túltenni magam.

Mindenesetre emlékeztetőnek jó volt meg lesz is ez a kép. Ez csak a 20$ as gráf a napról:




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia. Szoval jol értem: "abba se lehetett hagyni mert maxos challenge-t toltam ami 500$." és buktál $10 000+ -t azért az 500ért ? nincs ilyen hogy muszáj tolni.

Gizdalord írta...

Azért 10k-t nem toltam, és persze hogy nincs. Ott lehet hagyni a biztos bukóra a challenge-et vagy tolni és tudni, hogy ha tolod az EV-d jobb mint az amit buknál akkor ha abbahagynád.