2009. május 28., csütörtök

meh...

Nem akartam erre többet, és azt hittem egész jól lezáródik már, de mégsem. Ki kell, hogy rakjam ezeket a szarokat, hogy tudjátok mi a pálya.

Majd írok estére jó kis bejegyzést az élményeimről :)

Szal felkeresett a muki mailbe és irogáltunk. A lényeg, hogy fenyegetőzik tovább. Átment jóarc nyusziba, és 50$el is beérné, aztán mondtam neki, hogy látni akarom, akkor meghátrált, és most befenyegette a többieket így:

Te tudod. Kapsz még 1 utolsó esélyt.
Ha nem küldöd, ott kezdem a fájdalmat okozni, ahol a legjobban fáj.
Ugyanis vannak, akiket szeretsz, ugye ?
Döntsd el, mi mennyit ér.
Ma este 8 óráig várom a választ !
---

Erre írtam neki, hogy ahhoz ki kell bújjon a net mögül, meg mondtam neki, hogy vannak rendőr rokonok, hátha kedvét szegem. Nem szegtem:

Na, csak nem megijedtél kispajtás !?
Hogy ne tudd meg, kivel mi történik, tedd azt, amit kértem.
Így mindenki megnyugszik és kész.
Én azt ajánlom, ne próbáld ki, hogy mi lesz, ha nem kapom meg amit kérek.
Akkor kibújok a net mögül, de abba nem lesz köszöneted.
Még van időd este 8-ig.
Jól gondold meg.
---

Szal ez van most.

Ezen kívül minden sunshine

14 megjegyzés:

Viktoria írta...

Ahogy mondtam, én biztos, hogy feljelenteném a rendőrségen fenyegetésért. Aztán majd ráébred, hogy vannak törvények is a világon, és nem lehet csak úgy valakit testi sértéssel fenyegetni következmények nélkül.

Az anyázás egy dolog, meg a bloghamisítás, ilyenekkel lehet szórakozni, de a testi sértéssel fenyegetés nem játék, az rendőrségi ügy.

Rikk írta...

Nekem tudod mi a nagyon furcsa?
Az hogy ez a senki így meg úgy fenyegetőzik ,hogy ez lesz meg az lesz...
DE
$50-t kér?????
Hát ez egy vicc én úgy ahogy van leszarnám,komolyan amíg nem jött elő ez a pénzes dolog még valamennyire komolyan is vettem az embert.
De hogyha olyan nagy ember lenne akkor nem szenvedne ennyit rohadt 50 dolcsiért.
Te gizda,mi van azzal az emberrel akiről régebben mondtad hogy kért tőled 50 dolcsit,aztán nem adta vissza te meg mondtad neki hogy költse a barátnőjének virágra vagy valami ilyesmi,annyira már nem emlékszem...

Gizdalord írta...

Ja írtam ennek az arcnak is, hogy ha simán kért volna 50et akkor valsz hamarabb adtam volna neki.

Szöcske írta...

undorito ez a valaki az biztos de ha csak ezeket irta az meg nem fenyegetes.
nem irt semmi konkretat nem ?

na mindegy en melletted vagyok gizda

Gizdalord írta...

Írt már azóta mást is. Hogy jön a haverjaval és összetörnek. Szal jövőhét még kérdéses

Szöcske írta...

szerintem ne foglalkozz vele csak a pofaja jar.
csinalni nem tudsz vele semmit mert ezzel ha bemesz a rendorsegre kirohognek.

de talan megunja valamikor

Gizdalord írta...

2 rendor szerint es a Viki szerint se hulyeseg a feljelentes ;)

Nekik hiszek

Szöcske írta...

te tudod.
akkor keresd meg ezt a buzit.
veled vagyunk.

Viktoria írta...

Nem az a lényeg, hogy a rendőrség most csinál-e valamit. Valószínűleg ez alapján nem tudják megtalálni. Szerintem az a lényeg, hogy ha feljelentést tesz, akkor ennek hivatalos nyoma van, és abban a pillanatban, ahogy az ürge bármit is csinál, komolyabb bajban van, mint gondolná... Tehát azért kell feljelenteni most, mert akkor ha tényleg csinál valamit, akkor nem mindegy.

Teszem azt az ürge megtámadja Gizdát. Teszem azt Gizda megvédi magát. Ha az ürge fel volt jelentve fenyegetésért, esélye sincsen bemagyarázni, hogy nem önvédelem volt. Ez csak egy példa.

Csajbi írta...

Azt kell mondjam, minden teátrális túltengés nélkül, hogy mélységesen felháborító, és komolyan megdöbbentő ez az egész. Mert ha csak vmi kis faxkalap játszadozik, akkor is gáz, mert előbb utóbb komolyan is csinálni fogja, ha meg nagy faxkalap csinálja, akit még komolyan is kell venni, akkor meg nagyon nagy gáz van. Milyen beteg agy kell ehhez? Jah és meddig kell az ilyeneket eltűrni? Mi lesz a következő, lövöldözés, robbantás (nem is adok ötleteket) pöcsöm 50 dolcsiért? vagy valami sérelemért? Hát akkor tegyük egyenesbe a dolgot. Ellenőrzött körülmények között, tisztán le kell játszani ezt a dolgot. Tök mindegy, hogy poker, bunyó, vagy ipiapacs, de szerintem mano i mano kell ezt lezárni. Én tuti megyek a tisztaságra figyelni, ha kell. Egyszerűen, bármennyire is ki akar maradni az ilyenből az ember, nem húzhatjuk be a farkunkat, csak azért, mert valaki terrorizálni akar! Legyen elég ebből!!!!

sweet írta...

Valahogy sejtettem, hogy ennyivel nem lesz vége... egy ilyen sunyi kis dög, aki hirtelen kér 100$-t(majd 50-et) teljesen megalázkodva, valami mást akar... Maga az összeg is szánalmas és Gizda úgyis odaadta volna neki, ha hajlandó élőben találkozni. De nem akar.
Meg mi az, hogy szól a haverjának?! Tényleg ennyire beszari, hogy egyedül nem mer kiállni?? Akkor egyáltalán miért kezdte el ezt az egészet?? Úgy utálom az ilyen embereket! Egy pszichiáter erre csak azt mondaná, hogy figyelemre vágyik, mert nem foglalkozik vele senki, ezért bizonyítani akar, hogy ő igenis valaki. Csak épp a lehető legrosszabb módon teszi ezt... és sajna az ilyennel nem lehet tisztán lejátszani, mert gyáva és nem egyedül jönne. Ha pedig veszít, nem látja be és tovább próbálkozik. Jöhetne egy özönvíz, ami elmossa ezeket a hülyéket a föld felszínéről...

Vikinek igaza van: legyen nyoma a rendőrségen! Ha bármit is tesz, nagyon megszívja, a haverjával együtt!

Gizdalord írta...

Köszi a támogatást skacok. Jól esik :)

macsek írta...

Én is feljelenteném. Több okból is. Ebből egy csomót leírtak már, de azt még nem, hogy ha feljelented és esetleg valaki az éjszakában beléd köt és esetleg még meg is sérülsz, akkor is őt fogják előszedni, még ha nem is ő volt az. Nem kívánom, hogy valami bajod legyen, de még az is egy szívás lenne ennek a szerencsétlennek. Ilyen megnyilvánulások után, ha feljelented eléggé kéne aggódnia, hogy még a lábujjad körme se törjön le.
A másik amiért szintén a feljelentés lenne a befutó gondolat, mert valszeg egy kis 16-17 éves suttyóról van szó és ha esetleg a rendőrség venné a fáradságot, hogy utána nézzen, talán a szülei figyelmét is felhívhatnák a kis fiacskájuk gyengeelmeségére mielött a csöppség agya teljesen el nem borúl.

Gizdalord írta...

zanke neked is Macsek