2009. május 26., kedd

hamisitó, zsaroló

Nah.

Itten elkezdodtek a hadakozások.

Névtelen arc most próbálja feltorni a cuccot még mindig.

Csinaltak egy masik blogot a nevemben. Nem neztem meg egyszer majd talan.

Igazabol azt nem ertem, hogy ezt minek, mert a floprol ide van linkelve akik meg eddig olvastak ezt azok ugy is tudjak hog mi van.

Anyways most kitalalta hogy amennyiben fizetek neki 100$-t az MB szamlajara akkor felfuggeszti a tevekenyseget.

Erről csak annyit, hogy nekem nem lételemem az írás. Én azért csinálom ezt, hogy aki akar tanuljon belole, hogy ugyan azt ne kelljen elmeselni mindenkinek ezerszer, es hogy az agykisuleseimet levezessem. Ezt mind meg tudom csinalni, ahogy reggebben is tettem, sajat naploba a sajat gepemen. Igazabol nem tesznek tonkre semmit, mert ugyan az maradok, nem szegi a kedvem ez az egesz, max akik olvasgattak ezt már nem fogjak mert tele van a tokuk evvel a faszsaggal.

Nem tom amugy mit kene szolnom. Nem vagyok se felhaborodva se megsertve. ANnyit tok mondani talan hogy erdekes.


ANnyit meg hogy a komenteknel az a gizdalord vagyok en amelyik mellett ott a kep..egyelőre...:D ki tudja mi lesz meg. Forumon telon msn en lehet kerdezni az a biztosabb. Me glive is.

6 megjegyzés:

Viktoria írta...

Azt nem értem, hogy embereknek ilyenre van idejük, hogy ezzel szórakozzanak? Nincs jobb dolguk? Nincs munkájuk, családjuk?

Walkman_ írta...

Nyilván akinek van, nem csinál ilyet, szerintem.
Én ilyen kis hülyegyerekeknek képzelem ő(ke)t, aki(k)nek tényleg nincs jobb dolga (sajnos).

Viktoria írta...

Hát nem tudom, szerintem hülyegyerekekben nincs ennyi gyűlölet, mint ebben az emberben. Szerintem ez valami 40-es bácsika, akinek baromira nem jött be az élet, azt se munkája, se családja... Vagy a franc tudja :)

Annamriah írta...

Mindenesetre nagyon gáz...:-(

A Csaló írta...

Hy Gizdalord !

Megszüntettem az álblogot és ezzel befejeztem a zaklatásodat ÖRÜKRE eszküszöm.

Írtam email, kérlek olvasd el.

Köszi és bocsi !

Rikk írta...

Egyre érdekesebb ez az egész..