2009. május 26., kedd

Uccsó szó erről

Ami meg újabban itt. Valamennyit utána jártam az ügynek. Csak azért írom meg ezt, mert ha jól vettük észre Vikivel, akkor próbálják feltörni a blogot. Vagy próbálták, szóvalk, ha valami nagyon kiálló hülyeség jelentkezne, az nem én voltam.
A hülyék postjait is csak úgy törlöm már, hogy ott maradjon, hogy törölve, ha esetleg valakit érdekel, hogy mennyit cseszegetnek a káromkodós szitkozódásukkal.

Na mind1. Annyit tudtam meg, hogy van egy titkos meghívásos fórum a nagyon skilleseknek. Azt nem tudom, hogy mi alapján dől el, hogy ki az, és azt se tudom, hogy az aki itt anyázik folyton, hogyan került be. Igazából nem vagyok benne biztos, hogy hányan vannak. Mind1 nem is léyneg. Vikit is szidják ezerrel a háta mögött, engem meg valamiért itt élesbe a blogba. Valszeg mert én valamivel máshogyabban állok az élethez. Anyways azért is volt az a nagy felkapotsága a kihívós bejegyzésnek a körükbe mert a non stop csesztetőm (végül is az is egy rajongói szint. Csak még valahol az egysejtűek szintjén) kikürtölte a fórumra, hogy itt ez a fish aki minden téten kiáll bárkivel. Ugye ahogy ott leis írtam, ez csak annak az 1-2 Tóbiásnak szólt. Látszott azért amikor, a regular csóka beattackolt :) Elhiszem én neki hogy HU-ba lever. Na szal csak ennyi. Ez egy ilyen kis infó csomag volt, hogy ez van. Nem kívánok velük foglalkozni nagyon amíg csak neten vagiznak. Törölgetem szépen a házamból a szemetüket amivel hajigálnak, és élem vígan az életemet.

7 megjegyzés:

Rikk írta...

"Annyit tudtam meg, hogy van egy titkos meghívásos fórum a nagyon skilleseknek."

Nagyon skillesek lehetnek az ilyen emberek...
Igazad van gizda,sok hülye barom...
Ne foglalkozz velük szerintem ,csak irígyek és hátráltatni akarnak a fejlődésedben....

Ez után a post után lehet jönni hozzám is névtelen arcok,rendezzük le a dolgot..
Bár blogot nem nagyon vezetek..

Szöszi írta...

Vajon milyen érzés lehet hülyének lenni? Egy napra úgy kipróbálnám! Akkor talán megérteném, hogy a névtelenek miért csinálják azt, amit csinálnak...
Húúú, azt hiszem én is készítek egy külön blogot, hogy engem is fikázhassanak! Talán választ kapok a kérdésemre és lesz min röhögni esténként:D

Gizdalord írta...

=)

Névtelen írta...

Nagyon skillesek lehetnek az ilyen emberek...
Igazad van gizda,sok hülye barom...
Ne foglalkozz velük szerintem ,csak irígyek és hátráltatni akarnak a fejlődésedben....

a számból vetted ki a szót. gizda kurva jó vagy, ne foglalkozz ezekkel a nagyszájú senkikkel, akik azt hiszik hogyha már egy csomó pénzt nyertek, tudnak is pókerezni. Én tudom hogy te jobb vagy náluk, a hu-t meg nyugodtan vállald el, ezek csak a póker lebutított, netes változtatát tudják csinálni, amit te csinálsz ahhoz képest sehol sincsenek. Kitartás és maradok hű olvasód!

Hacker írta...

Nyugi faszkalap, csak idő kérdése és fel lesz törve a blogod.
Már rajta vagyunk az ügyön.
Nyugodtan kezdj el másikat készíteni.
ja, fölösleges, azt is feltörjük.

Megszoptad köcsög !!!!!

nemnévtelen nemköcsög írta...

szevasz gizda.

én linkeltem be a multkori bejegyzésed a fórumra, de névtelen mocskolódásról nem tudok. eddig sem szóltam hozzá a naplódhoz, ezután sem fogok, máshol keresgélj.

azért nem írom ki a nevem most, mert nem akarok asszisztálni ehhez a hitelrontáshoz, elegen ismernek ahhoz, hogy páran elhiggyék a rögeszméid és én ezt nem szeretném.

ha üzenni szeretnél, akkor írj pm-et valamelyik publik fórumon (kivéve theflop, haha) vagy a kémeddel is üzenhetsz, bár utóbbira nem látok sok esélyt, az ilyen sunyi alakok jobban szeretik két feles között meghúzni magukat és véletlenszerűen hazudozni :)

Névtelen írta...

te, azért helyesen írni legalább egy picit megtanulhatnál, ha már blogolsz! de most komolyan, fájdalmas olvasni...

gl amúgy (nagy szükséged lehet rá)