2022. május 23., hétfő

Bunyó Dunácsonyig

Szenzációhajhász, de mégis full valóságot takaró cím. Aki meg nem érti, az egyen egy serpenyő hagymás babot.

Szal volt bunyó a Dunában. Írok erről, egy kicsit írnék a magyar élős helyzetről is, meg mivel leültem beszélgetni a Duna igazgatójával, Mészáros Péterrel, ezért egy kicsit az ő nézőpontjáról is.


Kezdjük az incidenssel. Egy pár hand-et én is játszottam a fickóval, mielőtt nagyobb asztalra ült volna át. Ha jól értelmeztem, úgy volt vele, hogy ő most itt lejött 1 misivel, és ezért ő a király. Megtudtam róla azt is, hogy állítólag 3 napja volt szabadlábon, ami valamennyire megmagyarázza a helyzetet, de mégis sokkal bizarrabb volt az egész szituáció, mint egy sima pofonosztás.

A velem töltött idő alatt 1 jó party-m volt ellene 3 bet potba, amikor a cbetem után csekkeltem a törnön amire ő 50k-t hívott, amire én 70k all in voltam és foldolt XD JQ9J volt asszem a board. Nem volt nálam semmi olyan, amit normális helyzetben beteszel, de ellene aranyat ért a szaros AA ebben a spotban XD Na de úgy se hiszi el senki nekem, ha azt mondom leolvastam róla, hogy gyenge, nyilván se T se Q se J nem volt nála, de hát én csak egy hülye fasz vagyok, akinek a pofája jár, és soha nem teszi mögé a lóvét....

Eztán átült az ember, és a következő alkalom, amikor hallottam róla, hogy anyázza az osztót jó magyar szokás szerint. Ha minden igaz, az első osztó még nem szólt, a második pont egy ilyen kis növésű vékony csajszi volt, és ő megkérte az embert, hogy ne beszéljen vele így, amire természetesen neki állt feljebb. A floor megjelent, ő is kérte a normálisabb magatartást, aztán úgy nézett ki, megoldja magát a helyzet, mert kicash-el az ember magától. Ekkor kiabálta, hogy mennyire semmibe nézik, pedig ő egy milliót hozott ide.

A lényeg, hogy anyázott, szidta a floort, szidta az osztót, aztán ment cash outolni. Aztán egyszer csak kurva nagy ordibálásra lettünk mindannyian figyelmesek. Mentem megnézni, hogy mégis mi a túró van. Volt, aki hamarabb felpattant, és hősiesen közéjük állt Mr Rezső :) (vagy mert tudta, mi lenne a következménye, ha komolyabb bunyó alakulna ki). Ilyenfajta vérre menő ordítást nem hallottam még élőben. Nem ilyen arcoskodó, acsarkodó volt, hanem aki ordibált, az vér komolyan gondolta, és vér komolyan is tette volna "gyere ki a parkolóba. Gyere kiiii" Jelezném, hogy ez a security volt XD



Utána volt rendőrség, mentő, megjelent apraja-nagyja, reprezentatívok a szakma minden sarkából: Diri, "biztonságis" fejes, papa, mama, gyerekek.

Oknyomozásba kezdtem aztán a következő pár napban, és kiderítettem, hogy a fickó ment cash outolni, az a teremvezető, akire orrolt az ember, megpróbálta elkerülni a balhét, és arrébb ment addig, és a társára bízta a dolgot és átment a másik terembe, de sajnos hamarabb ért vissza, mint ahogy a muki kicashelt volna, aki ezért belekönyökölt, amire jött a biztonsági, földre vitte az embert, amire az ember gyereke, aki boxoló, nekiment a biztonságinak, amire jött a másik security és a boxoló jeges tatyesszal az álkapcsán sétált később, és az asszony se volt csendben, akiről aztán a végén megtudtam, hogy konkrétan az asztalnál a balhék keltetője volt, mert kibickedett, de beszólongatott a playereknek... mondtam, hogy papa mama gyerek, azt hitted, viccelek.

Miután elgondolkoztam az egészen, arra jutottam, hogy itt pontosan az a probléma, hogy idáig elfajulhat egyáltalán a helyzet. Nem árulok el szerintem nagy titkot, ha azt mondom, kb heti szinten hallok asztalnál fizikai fenyegetőzést, nem feltétlenül az irányomba, de ez kb a magyar pókerélet balkáni realitását tükrözi.

Egy gyors és igen fontos megjegyzést szeretnék azért tenni. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy 5 alkalomból csak 1x van fenyegetőzés, de az olyan negatív hatással van az emberre, hogy felülírja a másik 4 tök normális, időnként kellemes alkalmakat amiket eltölt a pókerasztalnál.

Ugye ha ezeknek a kötekedő, balhézó, fenyegetőző embereknek az első rossz szavuknál szólva lenne, hogy ezt itt nem lehet, akkor elég hamar megszűnnének ezek a fajta stílusú megnyilvánulások. Rövid távon esne a forgalom egy minimálisat, de miután mindegyik megkapná az egy havi kitiltást, majd második alkalommal a negyedévest, hamar elkopna ez a fajta viselkedés. Ha az osztóknak nem kellene teremfőnök után imádkozni, mint az oviban és árulkodni, hanem maguk kiállhatnának önmaguk és a játék védelmében, és azt mondhatnák, hogy "akkor most x játékos nem kap lapot y leosztásig", akkor más lenne. De sokan úgy jönnek ide le, hogy itt lehet balhézni. Mert nincs olyan privi játék, ahol balhés embert megtűrnék. Ott mindenki tud viselkedni érdekes módon... nem is értem miért.

Persze nem minden osztó állna készen ilyen felelősségre, de ha az osztók egy része, akik tényleg dörzsöltek, ügyesek és irányítják a játékot élhetne ilyen hatalommal, akkor éreznék a törődést az asztaloknál, és sokkal hamarabb gatyába rázódna a slepp.

Én azt hiszem tök jól megtanultam az évek alatt, hogyan kell úgy viselkedni, hogy ne provokáljam ki az aggressziót (tudom, hogy ennek nyoma sincs a neten, but guess fucking what...), ennek ellenére több alkalommal is volt, hogy betaláltak úgy, hogy nem szóltam semmit az emberhez, szinte nem is játszottam ellene, és az volt az első alkalom, hogy lát, de elkezdett kötekedni. Ez kurva szar, mert itt arról van szó, hogy konkrétan beléd akar állni. Itt két dolog lehetséges. Elsőre nem vagy szimpi neki, de aztán az asztalnál fel tudod oldani valamennyire a helyzetet, illetve hagyom, hogy a játékom beszéljen helyettem, mivel nem beton 1.0-ás faszkalap vagyok, ezért sokszor evvel el tudom nyerni azt a tiszteletet, hogy normálisan viselkedjenek aztán velem, és utána már beszéddel is könnyebb normalizálni a szitut. Abban az esetben azonban, amikor valaki a fejébe vette, hogy utál nem tudsz mást csinálni, mint szétvágni az asztalnál, és felkészülni, hogy megtegyél bármit, bármi áron, ha arra kerül a sor (Fight).

Volt egy másik szitu. Jön az arc az asztalhoz, "kérek egy százast" mondja a floor felé. Amire egy bácsika az asztalnál lobogtatni kezd ilyen "dad joke" szinten egy százas zsetont. A bácsika előtte 10 perccel beszélte le otthon a feleségével, hogy hadd maradhasson még egy órát játszani. Na a fickó ezen a poénon úgy felkapta a vizset, hogy én nem voltam benne biztos, hogy nem lesz felborítva az asztal ott és akkor helyben. Ismerős a viselkedése, mert láttam máson is az asztaloknál, és faterom is ilyen volt fiatalabb korában. Tudjátok, az a fajta, amikor az ember elkezdi mondani, és magát hergeli bele egyre jobban. Sokszor ezek az emberek tudják is magukról, hogy ilyenek, és van, hogy el tudják kerülni ezt, vagy esélyt adnak a másiknak a viszakozásra, de ez most nem az a szitu volt. Nyomatta az öregnek, hogy szájbabassza, meg felrúgja úgy, hogy le se esik, meg ki a fasznak képzeli magát... őszintén elgondolkoztam rajta, ha én 60-70 éves bácsika lennék, akkor csak rátekernék lehet, mert mi lesz, ha egy ilyen izom ember megüt egy 70 éves emberkét? Attól lesz majd nagy büszke alfa? Vagy attól majd jó szemmel fognak rá nézni a haverjai, hogy levert egy bácsit a pókerasztalnál? Meh. Valszeg túl jó életem lesz, és én is azt tenném, amint a bácsi csinált, hogy szó nélkül lelépek a rákba. (1 hétre rá már jófejkedve dumáltak egymással az asztalnál, szal ez is jelzi, hogy hirtelen hevület volt csupán, de az ilyen hirtelen hevületekből tör ki a mindent megsemmisítő tűz.)

Itt is a fickó az első mondatnál ült még, a másodiknál már felpattant, a harmadiknál fröcsögött a nyál, a negyediknél meg már jött a vérbenforgó szem, úgy, hogy a bácsi meg se szólalt a 100-as kommentje után. Hát nagyon kemény. És egy másodpercig sincs bennem kétség, hogy amúgy képes lenne nekimenni elég sokmindenkinek, mert olyan felépítésű. Tudod, karja mint a derekam, van küzdősport háttér, amiben a technikát megtanulta, de az alázat részig sose jutott el, aztán jön mellé a businessman ego, meg a kilóra megveszlek-es mentalitás, aztán ide lyukadunk ki.

És az a baj, hogy kurvára nem kevés ilyen player van. És szar, mert kurva fos egy ilyen helyzet után bármit is mondani, fos a játéknak, és tudom, hogy nem viccelnek az ilyen emberek nagyon. Nincsen jó kimenetele az ilyennek, mint ahogy a kocsiból kiszállós bunyónak se, mert vagy mentőbe, vagy bilincsbe viszik el a feleket. Kurva nagy minuszos play mindenkinek a retardált egó miatt, de....

ugyanakkor meg érted, valahol meg kell húzni a határt, főleg ha ok nélkül basztatnak. Nem baj, ha sikerül elrendezni úgy a dolgot, hogy ne eszkalálódjon a helyzet tovább, de mentálban fel kell lenni készülve arra is, hogy bármikor fuss az életedért, vagy megvédd magad, ahogy tudod, ha olyan helyzetbe kerülsz, és ez geci nagy extra teher, hogy erre is állandóan résen kell lenni. Nem hiszem, hogy megoldás lenne, ha késsel, vagy lőfegyverrel járnék, mert úgy gondolom, hogy aki kardot ránt, kard által vész el, de voltam olyan privi játékban, ahol egész mélyenszántó oktatást kaptam a különböző típusú lőszerekről, amit abba a fegyverbe lehetett rakni, amit el akartak adni nekem, és őszintén elgondolkoztam rajta.

Faszomnak se hiányzik az ilyen balhé. Van aki ezt érti, és el lehet vele vitázni, meg szópárbajozni, néha kihívnak a végén egy kis HU-ra max, de abba még senki nem halt bele, vagy vitte el mentő. Mert amúgy én szeretem, ha van egy kis parázs az asztalnál. Nem mindig, de van amikor jó, mert a hullagyár semminél, a szenvedélyes utálkozás is jobb, és felpörgeti a játékot és érdekessé teszi.



Szóval beszélgettem a Keresztapával... illetve hát ugye inkább a keresztapa marketing helytartójával :)

Meglepően pozitív volt a benyomásom róla. Bár tudom, hogy jó politikus és jól tudja előadni magát... vagyis feltételeztem róla, de mégis az az érzésem volt, hogy amúgy őszinte figura. Szal vagy tényleg az, vagy geci jó abban, amit csinál, és csak annak tűnik XD

Dumáltunk másfél órát. Talán tudtam olyat mondani, ami legalább megfontolásra kerül (bár ha nem lesz belőle semmi, kitörölhetem vele a seggem). Megértettem valamennyire az ő helyzetét is, hogy mit jelent az, hogy ez az egész Magyarországon van, a korlátokról meg az írott és iratlan szabályokról....
Azt pl nem is tudtam, hogy az asztalnál ledobott jatt 50%-a kapásból megy Vityóéknak. Nem szoktam asztalnál jattolni, mert amúgy is szétosztják minden osztó között, ezért én KP-t szoktam adni az osztóknak termen kívül és erre szólítanék fel mindenkit, aki jattolni szeretne.

Beavatott olyan titkokba, amit asszem nem írhatok le itt. A lényeg az, hogy van védelme a helynek, és nem véletlen, hogy nagyon igazán soha nincs balhé. 6 év alatt 3x volt fizikai irányba elgurult szitu, aminek aztán megvoltak a maga retorziói az elkövetők felé, mert ugye ha a keresztapa villájában vagy vendég, akkor az ő szabályai szerint kell játszanod, és ha megsérted a szabályokat, az egész családot sérted meg vele, az pedig mindig megtorlást követel.

Ebből a szögből amúgy pont nem is kellene, hogy annyira féljek, hogy bárki belém merne állni az asztalnál, mert ezt szerintem sokan tudják, hogy így van, de mondjuk nem mentene meg attól, hogy a parkolóban bevárjanak, és összecsomagoljanak. Bár ott már nem tudnak sarokba szorítani és gyorsan futok XD de kamera sincs szal érted... megér ez valaha annyit, hogy megszurkáljanak miatta? Amikor már idáig fajulna a helyzet, ott már nincsen nyugodtság, logika, belátóképesség. Ha leszáll a vörös köd, akkor már csak az számít, hogy ki üt nagyobbat, vagy kinek van csőre töltött ágyú a zsebében, érted... Tiszta faszság az egész. Kurvára elegem van belőle. És ilyen külföldön sose volt!....

...sőt 15-18 évvel ezelőtt, amikor sokkal pofátlanabb és sokkal buzeránsabb fiatal gyerek voltam (tudom, nehéz elképzelni) akkor se volt ennyi fenyegetőzés. Valahogy akkor még volt annyi tartás, meg karakter az emberekben, hogy nem arra hegyezték a cerkát, hogy mennyire szét tudnának csapni egy náluk 3x kisebb embert. Kurva szomorú trend. Pedig az is biztos, hogy nagyobb betyárokkal játszottam anno, mint most, főleg a megannyi priviben, amit bejártam... de hát lehet, pont ezért is volt így. Mert az igazi gengszter meg bűnöző ember az betartja a kártya törvényét, és nem az az első reakciója, ha meglát valakit az asztalnál, aki nem két kézzel szórja bele a lóvét, hogy "Hogy néz ki a hajad?! Lebaszom azt a nyomorék fejed te kis geci".

Na de akkor még írkálok a téma körül, csak lépjünk túl a fizikai fenyegetőzésen. Vannak azok a playerek, akikre nem vonatkoznak a szabályok. Akkora hal, hogy rámutat egy asztalra, és akkor az az asztal onnantól kezdve nem 9, hanem 10 főssé válik.

Az a saját megfigyelésem, meg az egyik normálisabb reg mesélte, hogy ő is így látja, hogy ha elég pofátlan vagy, és átülsz másik asztalhoz, úgy hogy vannak előtted 3-an a várólistán, de már kaptál lapot, akkor sose ültetnek ki... illetve ez nem igaz. Minél gátlástalanabbul tudsz parasztkodni, vagy minél látványosabban vagy kitömve pénzzel, annál valószinűtlenebb, hogy bármit is csinálnának ellened, ami a szabályok betartatására vonatkozik. Hatalmas, nem? Vagy paraszt vagy, és akkor rád annyira nem vonatkoznak a szabályok, vagy normális vagy, és akkor elviseled a parasztkodásokat, és még a szabályok is téged sokkal jobban visszafognak. Hatalmas!

Ez olyan mint a Phil Hellmuth effekt. TV-be berakott legnagyobb paraszt. Állandóan ugat meg beszól a playereknek a semmiért legtöbbször, úgy, hogy a player még jól is játszott, de soha nem kapott büntetést még floortól, annak ellenére, hogy bárki, akinek nem Phil Hellmuth a neve, már rég ki lenne tiltva a picsába a helyről, neki meg elnézik, mert ááááá ez csak Phil, ő mindig ilyen. És valami ilyesmi megy a Dunában is ezekkel az emberekkel. Vannak olyan emberek, akik viselkedhetnek úgy, ahogy viselkednek, mert ők mindig így viselkedtek, és ezért lehet nekik... Hatalmas!!!

Jó, itt is ellensúlyoznom kell amúgy. Az az igazság, hogy a floorok kihajtják a belüket, és pörögnek szinte végig amíg bent vannak, és az esetek túlnyomó többségében, nem is tehetnek arról, ha valaki szabálytalanul ül be, mert nem olyan a kialakítása a teremnek, mint egy rendes kártyateremben, hogy a floor a posztjáról rálát minden asztalra, így ha a dealer nem mondja be, hogy beültek, vagy van szabad hely (amit szerintem sok dealer nem is tud, hogy be kellene mondani, vagy csak telibeszarják), akkor semmit se tudnak tenni, és ilyenkor van az, hogy van, hogy utólag már inkább nem akarnak balhét generálni, és egyes emberekre ráhagyják inkább.

Amúgy sajnos a floor rohangászik az asztalnál kért ráváltásokkal is, ami megnehezíti szerintem nagyon a melójukat, ők intézik, hogy a float-ban mindig legyen elég váltó zseton, írkásszák a várólistát a mindenféle igénnyel, és ültetgetik az embereket ezerrel, és amikor csúcsforgalom van esélyük sincs kb.
Ezt persze orvosolni kellene. Például szerintem kellene, hogy legyen chip runner, akinek csak az a feladata, hogy a rebuy-okat intézi meg a float-okat pótolja. Ezen felül aznapi kitiltást kellene szerintem eszközölni mindenkinél, aki a floor jóváhagyása nélkül ül be valahová játszani, és ha ez túl szigorú, akkor mondjuk csak azokra vonatkozzon, akik rendszeresen járnak játszani, mert azok tisztába vannak vele, hogy mit csinálnak, és azt csakis a bálnák vadászata érdekében teszik. Az ilyet, arra a napra el kellene bocsájtani a teremből, és ez a szitu is egy nap alatt azonnal megoldódna, mert annyit egyiknek se érne meg az egész.

Aztán van a regulár horda. Egy részét ismerem legalább érintőlegesen, róluk tudok csak nyilatkozni, egy jelentős részét nem ismerem, mert nem ülök azokon az asztalokon, mert nem hordok magammal annyi lóvét (még XD...meg lehet amúgy, hogy soha nem is akarok). Vicces, amikor beesnek ilyen csoportokba, vagy hoznak magukkal egy halat, aki köré nyitnak egy asztalt és betelepednek, vagy éppen van egy jó asztal, megy körbe az sms, hogy gyere, jó játék van, aztán meglepő módon elromlik az asztal 1 órán belül, amikor megérkeznek a csapatok XD
Vagy a szokásos 1 madárra 8 reg-es felvonulás, meg 4 másik reg a várólistán.

Tudom, hogy olvassák amúgy, mert ilyen ovis szinten szokott némelyik az írásokból idézgetni, általában nem közvetlen nekem, mert ahhoz már kellene egy kis karakter (tisztelet a kivételnek), hanem ilyen félhangosan, hogy hallják elegen, meg halljam én is, és aztán megy a röhögcsélés. Tényleg óvoda. Értelmesen beszélni kevesükkel tudtam eddig. A semmitmondó félbeszólásokon és a balhékeltés céljábóli provokálásos előadáson kívül semmi koherenset nem sikerült magukból kinyögniük. Ismét csak tisztelet a kivételnek. Van pár reg akit tisztelek amúgy, most így első elgondolásra azokkal akikkel játszottam eddig, úgy kb 4-5 fő.

Gyorsan le is írok, egy story-t az első sessiönömből. Volt egy igazán nagyszájú arc, aki dumált, hogy miért olyan a fizimiskám, amilyen. Nyomatta, hogy fizeti a borbélyt, csak menjek már el egyhez. Mondom, na, ha ez ekkora arc, esküszöm, játék után reggel odamegyek egyből, mert ez akkora poén szitu. Aztán amikor rákérdeztem nála egymás után 3x-4x, hogy akkor virítsa a lóvét, aztán hozom a számlát, eleinte dumálgatott össze-vissza hangosan, aztán a legvégén, amikor már nagyon a szemébe nézve kérdeztem, akkor halkan csak fejrázással, és egy hang nélküli szájról leolvasható "nem"-el jelezte a valóságot XD De közben nyomatja a menő janit. És nem kétlem amúgy, tuti tele van az is pénzzel, meg van ezer üzlete, de akkor put up or shut up, érted. Ha már lököd a rizsát, tedd be a lét, ha callolnak, ne hátrálj ki belőle. Ez az igazi trógerség, nem a szakadt nadrág. Mert az egyiket bármikor lecserélheted, ha akarod, a másik meg a jellemed ;) Ráadásul ennyit se ér a szava?! Ha annyira tömve van, miért érdekli 5-10 róka egy ilyen szituban... nem tiszta poén lenne?....meg hát a szavahihetőség stb, stb.... áhh jellemtelen szar banda a legtöbbje!


Nem tudom, hogy örülnöm kellene-e neki, hogy velem nem haverkodnak. Én marhára nem bírom, hogy akkora arccal és túltolt látványossággal van mindegyik mindegyikkel jóban, aztán mégis mindig leülnek egy asztalhoz. Két verzió van, vagy tényleg kurva jóban vannak, és ugye egymás ellen van deal-jük és osztják a kacsa pénzét állandóan, vagy vissza adják egymásnak az egymás elleni lóvé egy részét, vagy egészét és azért ülnek mindig ugyanazok együtt, vagy geci nagy képmutató mindegyik, és maxon utaznak egymás pénzére is, és közben tolják az áljófejkedést.
Relatív kitüntetésként viselem, hogy a legtöbbjük ilyen távol áll tőlem.

Vicces volt hallani, ahogy az egyik könyörgött a másiknak, hogy "szoríts már helyet a pénteki játékodban, mert lassan ide kell járjak játszani" :D


Jah, még 1 dolog. Szövegeltem róla, hogy milyen jó lenne, ha lennének limitek a kurva asztalokon, mert különben jön egy reg, geci nagy stackel, és 1 partiba megsemmisíti a célpontot. 100/200 azunk, van egy pali, levágja az egész kurva asztalt órákon át. Jön egy nagyobb reg, aki amúgy kurva jó player és tisztelem is, beül...100/200 ra...gondolhatod, mekkora célpontnak vélte (helyesen) az embert. Rávált jó sokat, van előtte 360k (nemtom mennyiért váltott de kb ennyiért), és 1 partyba leszedi a rec playert egy 720-750k-s potba, aki előtte ugye darált minket 3-4 órán át. Az még csak hagyján bazdmeg, de utána a rec rávált, de elmegy az asztalunktól, mert kicsit túlzásba vitte az arcbamászást az oda ült reg a jófejkedéssel. Szal nem elég, hogy rávált 1700BB-nyi stacket, megkapja a coolert a hal ellen 30 perc után, aki addig órákon át vágott mindenkit, utána el is űzi az embert az asztalunktól. Hát kurvára idegesítő volt... én ellene 1 party-t nem nyertem... de olyan hülye move-al tekerte ki a kezemből a kombódraw-t, hogy sírtam... le is írom. (amúgy azóta játszottam evvel a rec-el megint, meg oda jött megint ugyan az a reg is :D, és én is ráváltottam csillióért, hogy match-eljem a hal stackjét, de ez akkor is gusztustalan szerintem, és örülnék neki, ha lennének retkes limitek, a retkes....limiteken!)

Szóval a party: az egyetlen, amit elérhetett avval a faszkalap blöffel amit bemutatott, hogy nem én nyerem a potot, hanem a harmadik fél, aki már all in volt. A lényeg, hogy 12k ig 3 beteltem pre, amit megadott a hal meg egy elkeseredett ember. Flop 2QT cbeteltem 12k-t amit hal ad, az elkeseredett 25k ig minraisel, úgy, hogy van előtte még 25k... Mondom oké bazdmeg értem, hogy 2p plusz, és bárcsak tudnál rendesen emelni, hogy ne legyen ez a fos helyzet, megadtam AKs backdoorral meg a hal is. Turnre megindulok, beteszi a 25k-t, amit megadok, mögöttem a hal 100k-ig raise... 200k effektíven. Eldobtam, az idióta meg blöfföl geci 0 side potra 0 outtal az all in ellen. Hát elsírtam magam. Persze a 2-es szetet lejavultam volna. Na ilyen partiból volt nem kevés. És akkor erre történik meg a fentebb leírt. Hát kurvára tele volt a faszom mindennel, elhiheted. Nem bírom amúgy se ezt a fejhangon hahotázós, erőltetett jófejkedős, saját poénjainkon beszarunk a röhögéstől féle stílust. Csinálja, bánom is én, csak leírtam, hogy én nem bírom, mert túl arcbamászó nekem.

Direkt nem álltam fel, pedig kurvára tiltre baszott ez az AK-s party, de mondom, lenyomom most magamat, meghaladom ezt és felülkerekedek a tiltemen. Eltartott egy ideig, de sikerült lábon kihordanom. Kicsit füstölögtem, de amúgy okés volt. Szükséges szerintem néha így is fejleszteni magad. Tipikus ha citromot kapsz szitu, mert ritkán van az, hogy úgy érzed megérné maradni, de elég szar a hangulatod és felállnál a faszba, de mégis késztetést érzel arra, hogy megpróbáld szélesíteni a határaidat, és egy jó nagyot dolgozz a tilt kontrollon.

Mind1. Read-ek jók, nem lehet minden nap plusszal zárni, de vannak itt érdekes történetek.

Egy footnote a végére az egyik teremvezetőnek (nem tudom a nevét... szar vagyok nevekből, meg amúgy se mondta meg, és nincs rajtuk kiírva, és nem szokott dolgozni szinte soha ott, amikor én jövök) szal a "resting bitch face" az nem azt jelenti, hogy te egy cunt lennél feltétlen, bár sokszor reflektálhat az ember személyiségére, mert ugye mindenkinek kiül az arcára előbb-utóbb, hogy milyen ember... de önmagában a resting bitch face az annyit jelent, hogy olyan az arcod mindenféle mimika nélkül (a resting állapotában), mint akinek kurvára elege van mindenből és mindenkiből:
a sullen or scowling expression attributed to or unconsciously adopted by a person when in repose.
(értsd parasztul, de félreérthetetlenül: Ilyennek születtél, nem tehetsz róla)



Írnám a végére elköszönésnek, hogy Písz, de annyi köcsögséget hordtam össze mindenkiről, hogy nem tudom leírni. Ami miatt szar az egész, hogy annak ellenére, hogy köcsögség, full igaz, mert semmi mást nem tettem, csak eléggé finoman és cenzúrázottan összefoglaltam az elmúlt pár hét élményeit és pár gondolatot avval kapcsolatban).
Szal ha köcsög az igazság, akkor az igazság elmondója is az lesz? Whatever!

Ui:

Beszélgettem egy barátommal erről a postról, meg úgy arról, hogy miért írok. Azt szerintem leírtam már sokszor, hogy elsősorban írok, mert szeretek, másodsorban írok, hogy akik nem járnak le élőzni, azok betekintést nyerjenek (vagy akik lejárnak, lássanak egy másik szemszöget), és hogy miért úgy írok, ahogy: Azért mert mindenki teleparfümözi a valóságot a szarával, és senki nem mutat őszinte képet a pókerről. Én is cenzúrázom magam valamennyire amúgy, mert ha full őszintén leírnám az összes véleményemet, tényleg fegyóval kellene, hogy járkáljak. Azért írok így, mert mindenki álságos, aki a pókerről beszél, én meg bevállalom, hogy igazi képet fessek róla. Mint a Bar3D. Harmadrészt meg azért írok, mert szeretem, ha kialakul párbeszéd az írás mentén annak tartalmáról, vagy valami másról annak köszönhetően, mert ez viszi előre a dolgokat, és nem az idióta TikTok trendek hajkurászása.

Egy sokat elmondó idézet a barátomtól így a végére, aki nem is nagyon jár élőzni:
"Ha belépek a Duna cash terem ajtaján, már azonnal érzem, ahogy 100 dementor leng körül"

Nincsenek megjegyzések: