2021. július 31., szombat

Miért vagyok messiás

Előjegyzék: Ennél élesebben nem tudom már kikerekíteni a karikatúráját a nagyképű és beképzelt gyereknek. Aki még mindig komolyan veszi ezt a részét a stílusnak, és nem tud átlépni felette és látni a mondandó lényegét azt sajnálni tudom, illetve nem tudom, hogyan lenne itt és olvasná ezt még mindig. Szal nem vagyok ekkora tirpák, viszont bele kell rakni a Gizdát a lord-ba. Ennek megfelelően:

 HAHA! Ezt a címet direkt azért adtam, hogy aki utál az kapásból tudjon köpködni... Azon kívül meg, mert igaz XD. Úgy is azt mondják olyan lenéző vagyok. Tessék, letekintek rátok XD Belehajolok jól a dolgokba. A Game of Thrones-ba mondta a törpe nagy bölcsen amúgy is, hogy "ismerd a gyengeséged és viseld péncélként, hogy többet senki ne bánthasson vele". És a legjobb és legfájdalmasabb az egészben, hogy mindenki, még az utálóim is tudják, hogy tele van igazságokkal az amiről írok és eztagadhatatlan.
Szal here we go!



Ha valaki esetleg lemaradt volna róla remek parázs párbeszéd (...pár emberrel párbeszéd egy jópár meg üres duma és minden más full ignorálása) alakult ki a PA oldalán a legutóbbi bejegyzésem alatt, és talán mindenki talál benne magának való csipegetni való érdekességet (erről még reflektálok a végén):

http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/gizdalord/szeles_vasznu_vetites_mynjoe_matine/

 Még több komment és gyűlölet (is) jött rá mint a Duna pókeres kritikára, vagy a Györgyi Krisztiánosra.
 

Kurva viccesnek találtam már akkor amikor megtörtént, mikor kiraktam a Györgyis "betámadást" amin pont ugyan olyan hideg és tényekre alapozott megfigyeléseket tettem, volt egy kurva nagy adag csöndes egyetértő tábor, egy tök kicsi tábor aki ezek közül ennek hangot is adott, és kb elhordott a halál faszára a kommentelők 95%-a hogy mekkora paraszt vagyok, hogy én csak irigy vagyok, hogy magányos vagyok, hogy nem vagyok sikeres, hogy túl sok a szabadidőm, hogy nincsenek kapcsolataim (ezek minden postom alatt újra és újra megjelenő tematikák az utálóktól) és lám-lám két hétre rá  bazdmeg, hát nem ellopta a játékosai pénzét a Györgyike? Hát de. Persze senki nem jött utána hozzám, hogy gratuláljon, hogy milyen kurva jól megláttam a fickó valódi énjét a vetítés mögött. Persze nem is vártam. De amikor meghallottam a hírt szarrá röhögtem magam. Kurva nagy volt. Az irónia faktor mutatója kitört a plafonon :D:D

Aztán írtam a Dunapókerről hasonló realitásokon és megfigyeléseken, tényekkel alátámasztott, szubjektív érzésekkel és véleménnyel megspékelt beszámolót. Ugyan az a retkes kaptafa ismétlődött meg. Jött a sok utáló. Itt érdekes volt megfigyelni, hogy már jóval többen beálltak mögém és egyetértettek még nyilvánosan is ami persze az egókának jól esik, de elsősorba szerintem azért fontos, hogy lássák egymást az értelmes emberek, és azt is, hogy van értelme kiállni dolgok mellet. Az a baj, hogy az értelmes emberek hagyják, hogy a hülyék nyomják a hülyeséget és átlépnek rajta, és megpróbálják kizárni az életükből, de a baj ott van, hogy lassan nem tudsz hová menekülni előle mert már a Földet is felégetik és az óceánokat is kinyírják a kapzsi és hülye emberek. Na ugyan ez kicsibe is. Amikor van valami amit szeretsz és abba a hülyeség ilyen szinten burjánzik, akkor az ellen fel kell lépni és el kell kezdeni vissza irtani a gazt mielőtt az teljesen benövi. Mélyre futnak ezek a gyökerek (:D igen mind a két értelemben), de neki(k) kell esni, és ez gané munka és ganés leszel tőle. Ezt szinte senki nem meri meglépni, de az ilyen apró cuccokból indul meg a legnagyobb változás is mindig.

Nyilván a kurva sok hülye nagyon hangosan fog köpködni, gyalázkodni, személyeskedni meg fenyegetőzni (ahogy eddig is tették), mert a megszokott szarjukba valaki belepiszkít avval, hogy fényt próbál vetni a szennyes valójukra....

(erről a szaros (mármint szart használó) hasonlatró eszembe jutott a Mesterem egyik tanítása. És mivel most nyilván egóhuszárkodok, itt most én, magamat állítom be a mesternek és az alázatosság legkisebb jelét se mutatom, de ez színjáték...tehát ő mondta, hogy ha merő szar vagy, és a mester oda jön és pofán vág, akkor ne sérelmezd a pofonját, mert még avval is tisztábbra mosott, és szart szedett le rólad vele. Na jó ő sárral mondta, de a szar is ide illik, főleg amilyen pöcegödör van itt)

...És aztán az értelmesek meg azt látják, hogy na de hát mégis lehet az értelmes kritikáknak hangot adni. És elkezdenek többen hangot adni neki. Örülnék ha nem nekem kellene lenni a zászlóhordozónak, mert túl paraszt és nyers és őszinte vagyok hozzá és nálam sokkal diplomatikusabb emberek nálam sokkal többre vihetnék ebben a témában, de jelenleg a hülyék hallatlanul hatalmas halmazával hevesen hadakozva ilyen nyers parasztságra van szükség, hogy ebből majd kiforrhasson az ami majd még jobban előre mozdítja az egészet. Max annyit tudok kérni, hogy "dobjatok már egy szépet" érte :D:D

Szal a Dunapókeres kommentbe is kurva sok köpködő ember volt, de sokan már hangot is adtak ott az egyetértésüknek. De az igazán vicces az volt amikor megtudtam, hogy mi történt a pókerterembe magába. Elkezdtem tanítani egy embert live pokerezni és ő mesélte, hogy milyen sokan beszéltek róla(m), mindenki olvasta, nyíltan beszéltek a bejegyzésről az asztaloknál és általános konszenzus alakult ki arról, hogy a zsetonok tényleg kurva dzsuvásak. Na! Változás! Észrevették az emberek, hogy rohadnak a zsetonok. Innen már egészen közel van az, amikor elvárják, vagy ne adj isten megkövetelik, hogy tiszteséges minőségűek legyenek a játékeszközök, és tán a szolgáltatót is rá tudják venni (bár ez nem igaz, mert amíg monopol maffiába van az egész addig nem kell nekik lófaszt se csinálni).... bár azért ahogy nézem elég sokan utaznak külföldre ha pókerezni akarnak, mert annyira szánalmas a magyar helyzet. Szal ha tényleg észreveszik ezt már az emberek, akkor keresni fogják azt, ahol nem ilyen rohadt szar a zseton, vagy magas a rake vagy szar a házszabály vagy teremvezetés és ez jó nekünk mint vendégeknek és játékosoknak mindannyiunknak.

A másik változás ami történt ami vagy csak átmeneti vagy maradandó lesz, hogy elkezdték egymásnak mondogatni az emberek, hogy "na látod te is a telódat nyomogatod". Ennyi. Én békébben nyugodhatok ezután. Elültettem a változás magvait. Azoknak mindenkiben egyénileg kell kicsírázniuk. Köszönettel senki nem tartozik, az élet balanszálja ezeket az asztalokat úgyis, feltehetően jobban mint ahogy az unott képű floorman csinálta a Dunában!!! HAH! És csak nem tudja abba hagyni a köcsög gyerek a beszólást!!!

Aztán volt az az aranyköpésem, hogy "csak 7 beülő". A pókerakadémián még meme is lett belőle. De ott is annak ellenére, hogy lefikázott mindenki, észrevették az emberek, hogy parasztvakító a cikk és jééé tényleg, csak 7 buy-in-t nyert a fickó és az nem is akkora show, sőt...ráadásul mekkora mezőnybe? Egy sit and go méretűbe. És máris kevésbé nyalja be talán a pókeres társadalom egy része az ilyen megvezető szarokat, és talán kevésbé fogják megtűrni azokat és javulni fog a minőség mindannyiunk számára!

Aztán meg most van ez a harmadik fickó akiről írtam a legutóbbi postomban. Az érdekes vele kapcsolatban...illetve vele kapcsolatban semmi érdekes nincs, a topiccal kapcsolatban ami gyártódott a bejegyzésem alá a PA-n az, hogy itt már szinte többségben voltak azok akik egyetértettek a megfigyelésemmel és hangot is adtak neki. Voltak olyanok is sokan, akik félúton jártak, és bár adják, hogy gáz van azért trének tartják a stílust de erről fentebb írtam már, hogy most ez kell, majd jön más aki jobban csinálja ezt a cuccot a számukra és megváltja az ő világukat is....vagy lehet tudom magam valahogy rehabilitálni és vinni tovább ezt...? áhh maradok majd puppet master a háttérbe és irányítok onnan :D:D

Szóval néhol érdekes beszélgetések alakultak ki, és még érdekes lehetőségek is teremtődtek az egész topik miatt privibe, amit majd ha minden jól megy talán blogban tudok rögzíteni....lehetséges, hogy első hangfelvételes cucc lesz OOOMÁÁÁJGÁÁÁD?!

Szal ennyi.
TL;DR Isten vagyok, mindennek a megmondója és az alfának az omegája.

Jah és továbbra is keresem azokat akikkel értelmes beszélgetéseket / vitáklat / filózásokat lehet folytatni viszont lassan inkább csak verbálisan, mert kurvára unom, hogy ennyit kell írkálni a kommentekbe, és nem fogom ezt állandóan folytatni, mert inkább gamingelek majd. Tegnap is írtam egy kisregényt a PA kommentjeibe. Meg is kaptam, hogy csicska vagyok, hogy egész nap evvel buzeránskodok. Amire megírtam, hogy közbe madjnem 12 órányi tiszta játékidőt töltöttem pókerrel csak azon a napon, arra meg megkaptam, hogy milyen csicska vagyok, hogy ennyit játszok és még se keresek (?) meg azt is, hogy csicska vagyok, hogy szarul osztom be a szabadidőmet XD. Nincs értelme az egésznek. Foszokkal csak faszkodni lehet.

Szal az ilyen live beszélgetésekből lehetne talán csinálni valami interjú sorozatot vagy nem tudom. Kevesebb idő lenne, sokkal többet jelentene és építő jellegűbb és sokkal tanulságosabb is lenne talán. Legalább is számomra valsz. Főleg, hogy a VIP Grinders-es interjúk lehaltak pedig azok elég jók voltak. De hát tudom, stigma van rajtam mert túl nagy a pofám ezért mindenki aki politizál...azaz társadalmi játszmákat és szerepeket játszik az életében (aka. az emberek 99%-a) azok tartani fogják a távolságot tőlem...pedig milyen kurva igazam van mindig basszameg XD

Edit: Mióta megírtam ezt az egészet történt még egy kis extra dolog azt is leírom mindjárt, de a fentebbihez tartozik, hogy tényleg eljutottam oda, hogy marhára elegem van a heteken át tartó felesleges lassú szar üzengetős kommentelős viadalokból. Nem azért mert nem poén, hanem azért, mert nincs soha konklúziója. Az pedig azért van mert sokan csak oda jönnek, betolják a véleményüket, aztán szarnak az arra felhozott ellen dolgokra, ők úgy gondolják letettek mindent az asztalra a két megjegyzésükkel és nem kell figyelembe venni semmi mást. Aztán meg ugye vannak akik próbálják széttrollkodni. Néhánynak nem tetszik ezt persze, és az is előfordul, hogy én nézek be dolgokat mert egyszerre 5 emberrel próbálok írásban napi 2 üzenetváltással kommunikálni és összekeverem ki mit kinek mondott. Szal rohadt ineffektív és a célom az lenne, hogy tanuljak a dolgokból, de így nem sokat lehet, mert amikor az álláspontomat védeni próbálom, akkor nem avval foglalkoznak soha. Kb ezért kezdtem el mondani mindenkinek, hogy dumáljunk szóban. Nyilván akik ellenlábasaim soha a büdös kurva életbe nem fogják ezt elfogadni, de hát ez van. A csótányok szertefutnak a fénytől ;)

Na a story az volt, hogy a PA-n írt az egyik admin egy cikket, hogy kell-e ez a szar nekik ami én vagyok. Egy szavazással. Az érdekes az egészben az, hogy pont azt tükrözi a szavazás amiről itt papolok, pedig én hamarabb megírtam az egészet mint ahogy az keletkezet....de hát érted...egy messiásnak ez egy sima kedd este :D Szal a szavazók túlnyomó többsége 60% körül legalább "néha szórakoztatónak" véli és csak egy 15% körüli csapat gondolja úgy, hogy bár blog és nem kell olvasni, ki kellene írtani az oldalról, mert még a végén elterjesztek valamit.  Most nyilván ez nőni fog mert azok fogják venni a fáradtságot csak akiket zavar, hogy már megint evvel kérkedek és majd feltolják jobban a számokat XD Én 150 szavazó után néztem meg akkor ennyi volt az állás.
A legnagyobb szemléltetése annak amiről itt is pofáztam, hogy a kommentek viszont ennek a full ellenkező látszatát keltik. Kb a 90%-a arról szól, hogy miért vagyok csicska trash semmirekellő pernahajder. Tehát ott van a valóság, a realiát az empirikus tény, hogy az emberek 85%-a megtűri az írást és nincs különösebben baja vele, max nem nézi, és az a maradék csicskahalmaz mindent megpróbál elkövetni, hogy ne tehessem ki oda a blogom. Ez lejátszódott amúgy a FB csoportba is a Györgyikés story után, mielőtt még rájött volna a jónép másik fele is, hogy mekkora egy tahó paraszt, mert a lopkodása már annyira nyilvánvaló volt, hogy azt ők se tudták eltagadni.  Ott is követelték az elhalgattatásomat.

Szal jah...valamikor már kellene valami beszélgetést felvennem. Jahjj erről jut eszembe a kedvencem, amikor megelőlegezték, hogy mivel írtam kritikát az egyik interjú alanyról ezért lesz az, hogy senki nem mer interjút adni majd a PA-n :D Kapásból bűnbak is csak úgy seggből húzva megelőlegezve. "Ha bad beat ér az is a rohat Gizda miatt volt, Kurvaanyját!" LoL



Písz

Nincsenek megjegyzések: