2009. szeptember 26., szombat

RNG pattern...?

Utóbbi két három hétben pihire raktam magam. Minimális póker, az is főleg net.

Toltam egy jópár versenyt. Igazából sikerként kéne elkönyvelnem és azt hiszem annak is teszem. Sok ITM-em volt. Az utóbbi 10 versenyemen 2x voltam bubble boy (...) 1x estem ki első órában (80%al), 3x ITM előtt 30 hellyel és 4x ITM. Kira mérleg. Volt legalább 5 nagy shotom az FT-re, ennek ellenére egyszer se jött össze. El megyek ITM-ig mindig AVG 2x-én kb és jön 2 helyzet amikor legrosszabb esetben vagyok coin flip és valahogy mindig coin flip lesz és bebukom. Tipikus példa, a sebesség váltás deep itm ben FT-re előkészülve. 4. alkalom hogy zsinórba emelek AKs-val, kapok egy geci nagy over bet all int, és tudom, hogy ez akármi lehet. 22 volt... Ilyenek. Nem is ezért kezdtem el most írni.

Van a PokerStars-ban valami baromira fura. Folyamatosan tudom, hogy mi fog történni előre. Tudom, hogy hülyén hangzik, de nem csak én mondom ezt akik regularkodnak PS-en, mind1 hogy CG vagy tour. Egyszerűen tudom előre a sorsom. Hozom a legutóbbi két hülye példát. 100k-s versenyen AA-val all in tudom csalogatni preflop a csókát nagy stackért, mutat AQ-t és leizzadok, hogy ez baj. Feljön a flop 45Q és tudom, hogy nincs esélyem. Vesztettem is.
Másik turni. Deep itm megint. TT nálam late pos. Még senki se beszélt és érzem, hogy szarba vagyok. Jön is az emelés, csak megadom mert tudom, hogy ratyi lesz. Mondom ez olyan 88-JJig lap. Flop JJx. Ok akkor QQ vagy alá pár. Bekerül és QQ. És itt az fáj, hogy le lehet vágni.
Nagyon sokszor versenynél, ha show down van, azt hiszem 70-80% os pontossággal meg tudom mondani hogy melyik lap fog nyerni. Van amikor nem "érzem" és nem tudnék tippelni (tudom baromi hülyén hangzik de tényleg fucking true. Ha fogadásokat köntnék arra, hogy melyik hand fog nyerni, tuti, hogy bazi nagy plusz lennék). Ez egy baromi érdekes cucc, ami nem tudom, hogy miért van. Arra gondolok, hogy rááll idővel az ember agya valamilyen aspektusára az rng nek vagy fasz tudja. De ez csak ps-nél van, de ott rengetegszer. Fasz tudja.

Most jut eszembe, hogy még réégen mesélt valami ilyesmit egy ember, hogy a muki (magyar) nagyjából tudta előre mikor melyik lappal fog tudni nyerni. Persze elég elvadult pletyka meg legenda szaga van, de mondom, hogy ki lehet próbálni :)

Tök más. Toltam triple draw turnit is meg horse turnit is meg razz turnit is és tökre bejön. A stud-ra asszem vevő a fejem, mert nem olvastam nagyon semmit soha róla, de edgem volt a többiek nagyrészén

6 megjegyzés:

Tuzson írta...

Igazad van a PS-el kapcsolatban. Én elég rég tolom a tourokat ott, ugyanez van nálam is. Érdekes mindenesetre. Ugyanezek mennek: sok ITM, de ott ha nem nekem kedvez, akkor 2-3 partiban out. Ezeknek nagy részét vágom előre mi lesz. Ua. AA-al pl: xKx flopp, tudom, hogy AK-ja van,de allin teszem és tudom, hogy ennyi volt. Turn K, river K. Ez durva példa, de az esetek nagy hányadába vágni, hogy mi lesz a vége.

daniboy írta...

mindig csak ülök a gép előtt és nem hiszem el amit olvasok, hogy ezt egy másik ember írja, ráadásul mindig ugyanaz..

nekem fulltilten van ez.. nem tudom leírni de mint egy megérzés. verem a billt a holdra, vagy az outjaimra máskor pedig egyszerűen tudom ha vezetek is h ki fogok kapni és hihetetlen hogy milyen pontosan bejön

szted tényleg van ilyen, hogy ráhangolódsz a terem rngjére? mert ha logikus alapokon nyugszik pl ilyen autistáknál simán el tudnám képzelni h "megfejtik", ráéreznek
(Úristen, most autistáztam le magam!?XD)

Unknown írta...

Teljesen egyetértek PSsel kapcsolatban, a rivert sajnos én is megszoktam álmodni. Bár tegyük hozzá, hogyha a flopon bekerül a pénz azért te is inkább olyan vagy hogy előnyből indulsz. Ez itt a tudás része. Flopot szerintem nem tudsz megmondani, de flop után már csakis az jár a fejedben hogy hogyan nyerhet az ellenfél. Running str8, running flush, csak király ne jöjjön és hasonlók. Eléggé elvétve szokott a turnön az ellenfél drawing dead lenni, akkor is ha runner-runner kell neki. Szóval a turnt szerintem nagyobb százalékkal be lehet lőni. Na most azért hiába játszottál már rengeteget vagy bárki egy 80-20 vagy egy 85-15 elvesztése akkor is megmarad benned, főleg ha 10 versenyből 7 versenyen így esel ki. És neked ott motoszkálnak a fejedben a lapok, amiket nem akarsz látni, semmilyen más lap akkor éppenséggel nem jut az eszedbe. Szerintem ezért tűnik úgy, hogy eltalálod a leeső lapokat. Csak tegnapi élő során láttam 2 db 2 outos rivert és egy darab 1 outos turnt. Szóval szerintem ennek ilyen magyarázata lehet, hogy akkor már amúgyis ott motoszkálnak a fejedben azok a lapok amikkel nyer az ellenfél. A preflop melyik lap nyer megmondásához azért nemigen tudok hozzászólni. Nekem azért az ászaim rendszeresen ki szoktak tartani.

Gizdalord írta...

Andrei: totál félre beszélsz. Hidd el ezen túl vagyok már és azt mondtam hogy amikor bekerül a pénz de még néha az előtt is tudom, hogy mi lesz és all in után preflop is akár 75% os biztonsággal meg fogom tudni neked mondani, hgy ki fog nyerni. Lényegtelen hogy 90-10 vagy 50-50 a felállás. Nincs itt szó előre paráról. Volt fordítva is T6et mutattam KK ellen és floppon már tudtam, és az is aki szurkolt nekem (tök máshol utólagos elbeszélés alapján) hogy ebbe a partyba semmi para nincs ezrt hozni fogja nekem a JokerStars. Így is lett.

dani és Tuzsi: egyre inkább hiszem, mivel élőbe ez sehol se jelentkezik nálam és sok embernél vetül ez fel, és nem azért mert rákérdezek, hogy "te is érzed hogy" hanem úgy meséli el ő is.

Randomságról meg annyit, hogy nincsen számítástechnikában random, max nagyon sok tényező egyszerre amik nagyon változnak, de valami logika mindig van az egészben. Szal szerintem rá lehet érezni és van ilyen.

Unknown írta...

Igazából ha szeretnél erre a meggyőződésedre jobban rágyúrni, szívesen várok tőled egy kommentált videót ezzel kapcsolatban. Sokszor nekem is megvan a megérzés, hogy ki is fog nyerni preflop all-inban. Ez amúgy azért lenne érdekes, mert azért így elég sokszor tologathatnád az all-int mert érzed hogy jön. Tényleg nagyon érdekes lenne erről egy videó és szívesen megnézném. Valami szabályosság persze hogy kell hogy legyen benne mivel egy program csak szabályok szerint tud futni.

Gizdalord írta...

Hallod andrei ennyire sötét vagy, vagy ennyire érthetetlenül fogalmazok. All inbe SHWODOWN UTÁN! Nem előtte. Mondom UTÁNA. Mikor all in van és mutatás, akkor már tudom mi van. AMikor meg kiesés szag van akkor mindig poket pár, de az ritkább. Asszem tisztán leírtam, hogy miután megmutatta a lapját, vagy miután láttam, hogy flop előtti 10%ból feljavulok 20% tudom, hogy ez valójában 100 hogy az enyém. Sztem túltárgyaltuk. A többiek értik mit mondok.