2009. június 18., csütörtök

Mastor

Már régen volt ilyen bejegyzés.

500-500aztam. Sokat változik a live póker is. Egyre egyre több a regular és most kezd igazán kijönni a neten szerzett tudás előnye, amit a regular live CG-sek nem ismernek, vagy csak részben és simán, vissza lehet játszani ellenük.

Röviden összegezve, volt egy rossz river blöfföm 30k ért.

Volt egy olyna hogy a csóka 2,5k-t akart hívni de véletlen másik zsetont tett be és 10,5-öt hívot, amire 40ig emeltem (még maradt 8am...) és rátette QTo val.. szép volt. Persze nyert vele.

Volt 4-5 db AK-m. 1el nyertem egy kis potot a többivel mind buktam.

Volt 3 db QQ-m. Egyikre A magas floppot kaptam. A másikból az egyik AA ba futott és már preflop is éreztem az emelésen hogy bűzlik, és 1v1 be dobtam 9 high floppon. A másik QQ-m a változatosság kedvéért 1v1 be AA ba futott. Preflop dobtam.

VOlt olyan, hogy AKs-t dobtam preflop egy sima 4k emelésem re 2 call és egy squeeze raise 16k ellen, mert tudtam hogy max coin flip. TOm ez így leírva nem nagy show, de megnézném ki az aki 2-300BB deep CG-ben eldob preflop egy AKs-t :) Nem volt rossz dobás az se persze.

Volt egy szetem amit ki tudtam fizetttetni mert slowplayelte a KK-t preflop. A master play az volt, hogy 3 way potba elcsekkeltem előről egy 8 2 5 két pikkes boardon. Volt egy hívás 5k ig amire jött egy réz 15 ig. Csak megadtam, és tudtam, hogy itt turnon is hívni fog ha csak nem a flös lap esik. Adtam neki esélyt :D Turn Q. Csekkeltem betett 25k-t én rányomtam maradékot kb 45-50 körül adta és kitartottam :)

A többi meg a lopások cbetek, master blöffök, readek, heroe callok meg a kicsit kapisgálók ellen a vissza durrantás. Ellenü kicsit gutsy-bb játékot kell alkalmazni, de ha jól porciózod akkor megy.

Szóval, Kiblöfföltem a kiblöffölhetetlent, value betetletem a value betelhetetlent és eldobtam az eldobhatatlant.

Jah így lett amúgy 100+

(kellett már egy ilyen bejegyzés sry. Majd írok rendeset is eztán)

Úgy érzem van mit keresnem azért ebben a játékban, 3 bustot kerültem el legalább simán a telles readeléssel. Nah végre éreztem.

7 megjegyzés:

Sanyi írta...

Mi volt nálad, amikor vert a QTo?

Gizdalord írta...

Lényeg? Én arra emeltem, hogy eldobja a gyenge szar lapját 40k ért, neki pedig fogalma se lehetett róla, hogy hol is áll és hogy hány óra van. Direkt nem írtam le.

csóka írta...

lol,
na akkor megmondom, hány óra van, még mielőtt...
egyrészt nem QTo, hanem QTs (na persze nem mintha ez lenne a lényeg, de azért a 4 százalék az mégiscsak 4 százalék...).
egy kis matek. a csókának ugye bent volt már több mint 10k-ja, vagyis 40 százalék equity már elég neki ahhoz, hogy ne legyen mínuszos a move. vagyis ha te a top20 százalékkal játszol vissza rá, már akkor is picit pluszos, ha betolja (főleg a varianciát növeli persze, de azért sok kicsi sokra megy).

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 41.172% 38.66% 02.51% 611629840 39775912.00 { QTs }
Hand 1: 58.828% 56.31% 02.51% 890987232 39775912.00 { 66+, A4s+, K8s+, Q9s+, J9s+, T9s, A9o+, KTo+, QTo+, JTo }

viszont ő ugye tudta, hogy te tudod, hogy ő "misclikkelt", vagyis ennél jóval tágabb a ranged, amivel ezt megcsinálod co-ból. (gyakorlatilag any2) innentől kezdve pedig már bőven pluszos a shove.
és ha már read, meg ilyesmi: miután betetted a 40k-t (tényleg, prémium handdel miért is akarnád kiszorítani? na mindegy), olyan telleket adtál, mintha a fejed fölött megjelent volna egy szövegbuborékban először az "easy money, yeah!", majd miután elmaradt az autofold, egy másik buborékban az "omg, fold pls, fold pls, fold pls..."
szóval ez valószínűleg azért nem egy ilyen "szerelemlap", vagy "hűdejó a zegyszínű dámatíz"-féle push volt.
és hát a történeti hűség kedvéért talán azt sem mellékes megjegyezni, hogy az AJ6 8 A boardon húzta ki a potot Q magassal, szóval még csak túl sem húzott...

next time, dude... ;)

Gizdalord írta...

MOndtam h azért toltam rá h dobja. A "mese" másik fele, hogy az arc 5 sec alatt tolta be és ez a kalkuláció helyes. True. És nyomás alatt tuti nem tudja ezt ő megtenni, ha így kiszámolta cool. De ha így kiszámoltad akkor a 85s ami nekem volt btw, szintén megfelelő lap ha avval számolsz, hogy az arc azt látja hogy a legfeszesebb player berakott 40k-t, ez a pszihológia része ami miatt ha más nem 50-50 volt. FE sztem volt benne. Ha nem akkor fish vok. Semmi kép nem volt -ev move a részemről se attől még lehet hogy a részéről se és leírtam mint érdekesség.

Aki ismer az meg tudja hogy betolok ilyenekre is pénzt.

Kiwi vok a véleményedre.

Gizdalord írta...

Totál tell ilyen buborékos stuff nem volt rajtam i guarantee you. Viszont az simán lehet, hogy ő érezte, hogy azért tolom rá, de nem fizikális tell volt. Erre bármit felteszek.

Proove me wrong.

Amúgy sztem 1:1 és menjünk tovább békável

csóka írta...

félreértettél. én nem a te játékod fikáztam (tökös move volt, nyilván nagy FE-vel), hanem az övét védtem...

Gizdalord írta...

I C. Okay. No offense taken