2009. június 24., szerda

Madárkodás

Sajna madárkodtam.

Volt 3 sessiönöm live. Az egyikbe 8 fogalmatlan nagyon nag ypénzes ellen játszottam. 100-200 volt ahol a minimum buy in 50k volt de általába volt mindenki előtt 100-200k. Itt csak simán mindig oddsom volt preflop és soha nem jött, vagy ha jó lapom volt a húzó vagy a 2 out esett.

A másik az már 1000-2000-en volt. Hát most tényleg megtudtam, hogy nem nekem való amíg nincs 10 misim. Itt egy AK-t basztam el, illetve a kockázatosabb utat választottam és baromi sokba fájt.

3. sessiön 500-1000 volt és fasz voltam mert csináltam egy tök értelmetlen hero call-t utána meg az AA mat nem dobtam el flopon amikor szinte tuti volt a set. Tökre megérdemeltem, de geci sok tanulságot vontam le belőle.

Amúgy a BR 5%-t teszem fel egy nap összesen szal nem faszkodom el.

Nettel is próbálkozok. Pont ma volt hülyeségem, ahol megint AA-t nem dobtam el set ellen. Tök madár voltam. Idegesítő, de ezek ilyen final rúgások amikből végérvényesen le tudom vonni amit kell, hogy ne szivassam magam be vele többet.

Ami a netet és az élőt illeti: Gáz. Kezdem a nettel:

nl100 és 200. Pistivel beszéltem. Ő azt mndja, hogy van értelme cbetelgetni. Én azt figyeltem meg hogy semmi. CSakis ha van lapod, ugyanis mivel adják meg a preflop emelésed neten. AK AQ max AJ a suited connectorok meg 1 gapos cuccok és a poket párok. Ha AKval mész és flop semmi akkor vagy már van 1 párja vagy 50% legalább hogy húzója vagy akármi. A tendencia meg az, hogy a pp-vel rengetegszer herocallolnak végig. 1 overnél szinte tuti, 2nél is jópárszor. És ha nincs benned a két barell, ami elég necces állandóan cbetre 2nd barell, főleg a millió hero callal, akkor ki fognak emelni, mert amint elcsekkeled belehív, és rengetegszer tolja a 2nd barellt riveren. Sztem nehéz és a cbet halott ötlet legtöbbször.

A másik ami tré, hogy a reraise range általába szettnél kezdődik, ami tré. Jó játék, és olcsón meg lehet úszni (ha nem vagy olyan fasz hogy az AA-d nem engeded el...) de tiszta sor, hogy lóvét nem nagyon raknak be madárkodásra.


Live: Amiket most tapasztaltam az hihetelen volt. Az 1000-2000 és az 500-1000 is de még az 500-500 is el lett lepve megélhetésiekkel. 500-500on általában ha nem is megélhetési akkor fizetés kiegészítési. Nem gamblerkedni megy hanem feszülni.

A másik két tét meg totál halál volt. Megtaláltam a nagy helyi magyar utazgatós csókát aki tolja ezekkel a nagy halakkal, mert azért 1k/2k-n vannak néha miliomos halak. Van egy ilyen kompánia akik utazgatnak. Van amelyiküknél azért nem nehéz jobbnak lenni, de van amelyik fél tőlem pl mint a tűztől és nem ad actiont soha. Igazi net. Konkrétan az volt az 1k-son hogy első 10 handből 2ben volt flopnézés. Kegyetlen volt, mint egy rossz netes asztal, csak még a leosztások is lassabbak.

Azt hiszem nem marad más mint a külföld és ha lesz rendesen 10 misis BR-em akkor majd elkezdek ezekkel a milliomosokkal játszani én is. Addig meg tolom még a neten és megpróbálom a fegyelmet gyakorolni és örülök ha sikerül némi pluszt kihozni belőle.

Kurva kiwi vagyok, hogy Viki hogy tolja és hol, hogy ennyit tud nyerni. Heh lehet, hogy a mennyin van a hangsúly. Na mind1 tapasztalok.

5 megjegyzés:

Holdenper írta...

Nem mintha bármi fogalmam lenne NL200-ról:-DD Meg cg-ről, de a valuebet annyira közhelyes manapság már, mint a button-raise. Sztem a jó lapokkal value "c-betelni" érdemes az esetek 80%-ában, sima c-bet meg mehet az esetek kb 40%-ában...persze ez image függő. Egy nitnek nem valószínű, hogy hisznek 25J rainbow flopon, szal mondjuk 5-ös szetet valszeg érdemes betelni, egy LAG-nak pedig 30% c-bet, 100% value bet a flopon:-D na nem okoskodok, úgysem értek hozzá:-D GL neten meg live is

Névtelen írta...

Kedves Gizdalord,

Én is ezen a szinten játszom 90%-ban online és 10% élőben, mint te. Eddig csak aktív olvasója voltam a blogodnak, most mindenképpen szeretnék hozzászólni.

Az élőben egyet értünk, 200-400 (500-500) még a legjobb szint, ahol sok a gyenge játékos, feljebb szarabb, nem első szinten és kizárólag a lapjukat játsszák már az ellenfelek.

Online: az amit te írsz meg hatalmas marhaság, statfüggő, de a cc range párok, sc, suited broadway és csapdázásnak(squeeze indukálásnak) overpárok.
Az ellenfél statjából rendesen meg tudod állapítani, hogy ezen range hány %-ával játszhat (a gyenge nitek vagy általad feszülősnek hívott csak pp), ezért board textúrűtól függően any flop bet, any turn bet és néha any river bet. (A HUD használatáról szóló vitába nem szállnék be, mert annyi karakter a világon nincs :) )

A póker NL100+ nem arról szól, hogy a nutközeli lapunkkal bet, bet, bet és a legkisebb parára és a rr-re dobunk. Ha csak set+ lenne a rr range 80% pfr 8 AF lennék és bet, bet, bet :)

Holdenper: ááá! nitnek pont, hogy ilyen dry flopon mindent eldobnak, ami nem tp+ és sosem fogják floatolni pl 77el.
A 60-65% cbet a jó kb, próbáld te is erre belőni.

Őszintén sok sikert kívánok neked, V.Peti

Névtelen írta...

Hali Géza vagyok csak nem otthonrol.

Koszi hogy irtal es segitesz. Van amivel tokre egyet ertek es van ami nem.

Élőt haggyuk most nem az a lényeg. A netesbe az totál igaz hogy az 1 barell az semmit nem ér és ha hívsz 1x akkor ismét tolnod kell.

Avval nem értek viszont egyet az eddig tapasztaltak és mások álltal mondottak alapján, hogy a rr range micsoda. Nyilván nem játszottam elég leosztást még ahhoz hogy mérvadó választ kaphassak, de eddig akárhányszor overpárom volt és azt valamiért nem dobtam el a vissza emelésre akkor tuti hogy réges rég dog voltam.
Ami szintén tuti, hogy a deep stack asztaloknál is csak akkor van nagyobb emelgetés ha set vs AA van, vagy ritkán drill vs AA meg a flush over flush persze. Ezt látom, csakis ilyen showdownokat.

A stat kirakos hud jó cucc de inkabb olyan helyen tolom akkor már, ahol nem lehet használni. Tuti hasznos no doubt.

Arra viszont kiványcsi lennék, hogy ha szerinted, nem csak nit körüli set mining stb a játék nl100 és fölötte, akkor hogy van az hogy az nl100 és 200as asztalok geci nagy túlnyomó többségében az avgpot 5-10BB és a players per flop meg 10%. Ez az uccso volna a legerősebb érvem a többire kiwi vagyok és simán kijavithatsz ha tévedek, mert tuti.

Kevesebb röviditést bitte mert a végén se értem az Af-et.

Üdv,
G

Névtelen írta...

Ha nem használsz HUD-ot, akkor nem tudhatod mi az az AF, sry. Agresszió Faktor, az emelések és a betek vmilyen matematikai számításából jön létre. Minél magasabb annál többet betel, rr-el az ellenfél.

"avgpot 5-10BB és a players per flop meg 10%."

vmi nagyon szar hálózatban játszhatsz. PS-en NL200-on is van 30-35% flopnézés és 50 körüli avg pot. Boss 60-65% flop nézés és nagyon változó avg pot.
Ha jól gondolom Caken játszol, ott mostanság hihetetlenül befeszült a játék NL100-200, jobb ha váltassz.

Ajánlanék egy UB-t/Bodogot ha feltétlen éjjeli termet keresel vagy egy Bosst, ha nappalit.

Névtelen írta...

majd ha otthon leszek megnézem. Nem igazan jatszok sehol. PS en tourok ,meg nezegetem hol van cg, d enem tolom neten igazan azt a reszet. Berakok majd egy adag képet mikor hol mi van mert már engem is érdekel. Majd kövi hét elején meglesz.