2009. május 15., péntek

A jóarc ismeretleneknek és a névtelen köcsögöknek

Tök jó érzés mikor néha PKR-en találkozok egy egy magyar játékossal és azt mondják, hogy szeretik olvasni a blogot, mert tök jó. Ilyenkor mindig úgy érzem, hogy azért csak van értelme az egésznek, és tényleg olvassák mások is.

Tök jó élmény volt azt tapasztalni, hogy még játszani is tudnak. És nem azért mert feszülnek 5 órán át, hanem action player (greyHun), aki emel és megad, és vissza emel. Szal játszik, és jól.

Viszont van itt asszem kettő vaaki akik állandóan névtelenül irogálnak. Semmi értelmeset, csak anyáznak. Törölgetem szépen kifelé a kommentjeiket, de csak nem unják meg. Nem értem, ha nem tetszik minek olvasod? Ha nem hiszed el minek olvasod? Eggyáltalán mi a célotok avval, hogy névtelenül szitkozódtok, csak azért, hogy kitörlődjetek?

Azért kezdtem el ezt a részt írni, hogy bejelentsem a "nem hívőknek" hogy majdnem bármilyen téten készen állok bizonyítani ellenük, hogy nem csak "vetítek". Minden nagypofájúnak itt az alkalom. Meg lehet ragadni, vagy fel lehet szívódni.

14 megjegyzés:

Gergo írta...

$25/$50 HU?

Gizdalord írta...

Hát az már kicsusszant a majdnem mindenből. Főleg mert live gondoltam. Net kizárva.

Gizdalord írta...

Neten lehet bármi, ülhetnek ott 6an mögötted, vagy mögöttem, és amúgy se szeretjük a netes pókert.

Gergo írta...

LOL, de szar kifogás... ennyit a nagy kihívásodról. wp

Névtelen írta...

live HU=LOOOOOOOL

5/10 neten vagy 2/4deep 2asztal bármikor. nem fog mögöttem senki ülni ha akarod még webcamet is kötök be.
ha benne vagy adok elérhetőséget.
valamint azt is el tudom érni, hogy nyilvánosságot kapjon a dolog, esetleg videó készülhetne belőle, szal sztárrá válhatsz.
nem levegőbe beszélek.

zolcsidolcsi írta...

csal a site , a net meg az ufók is

Gizdalord írta...

OK tudjátok, hogy limitált a bankrollom. Most felcsapta valaki itt h 25/50$.... sztem ez olyan ha azt mondom legyen 300/600$ akko rmeg ő a nyuszi mert nem vállaja, me nincs annyi pénze, és nekem se.

Ha olvassátok tényleg ezt a cuccost amit írok akkor tudjátok, hogy mi a véleményem a netes pókerről, tehát nem hiszem, hogy tovább kéne magyaráznom miért nem neten akarok játszani.

Szted live hu=lool sztem net hu=lool


Nyilvánosságra sose pályáztam ilyen téren, hiszen, az a tourosok dolga. A fény meg a csillogás. A CG-seké a füstös 24 órás sessiönözés.

Live párti vagyok jól tudjátok. Sry

Gizdalord írta...

Confesselek:

Amikor azt írtam, hogy szinte bármilyen téten, azt úgy értettem, hogy bármilyen téten amit általában publik helyen még tolnak.

Ez 100-200 tól 1000-2000 ig értendő.

Nem vagyok heads up játékos, sose toltam CG-ben, de az olyanok miatt írtam ezt az egészet aki azokat írja, hogy 5000$ hu anytime, meg hogy szétbaszom az anyád száját te kis köcsög senkiházi stb stb... az ilyeneknek. AKik azt állítják, hogy kamuzok.

És mivel nem ment el az eszme ezért nem fogom felrakni erre a szarra a BR-em nagyon max 10% nál több pénzem.
És btw, ha valaki azt akarja bebizonyítani, hogy jobb (és itt megint azokra gondolok akik anyáznak, hogy senki vagyok, mert magamról tudom, hogy nem vagyok se high roller se profi, csak simán ebből próbálok megélni. Ez nem egy olyan opportunity hogy vmi shot handed meg Hu művész akinek semmi baja nincs kiszemel, hogy lehúzzon, mert az úgy se lesz meg. Ez a rész a tahóknak szólt, és elég valószínű, mivel live kéne nyomni ezért meg se jelennének. Ez nagyon sokat elmond az adott emberkéről. Ez volt a célja ennek a postnak és nem az hogy megtaláljam kazokat akiknek több a BR-jük és magasabb stakeseken játszanak. Hogy lezárjam végre ezt a szart, mert elegem van belőlük.
És csakis live. I'm sick of virtual reality. És nem véletlen ami itt megy "párbeszéd" szódobálás. Teljesen más lenne ez az egész élőbe, és egyből kibukna, hogy ki a tenyeres talpas és ki értelmes.

névtelen respecter írta...

Annyira szánalmas emberek vannak itt...
ti ugattok hogy ki beszari meg minden? szóval itt vannak emberek akik kiraknak $5000-t hogy leverjenek? ha annyira high rollerek vagytok akkor mit érdekel titeket hogy valaki a ti tétetekhez képest aprópénzt nyerő pókerjátékos? annyi a pálya hogy irigyek vagytok és hajlandóak lennétek a teljes BR-t kockáztatni egy regular PS suckoutért...
GL Géza!

Gizdalord írta...

Wow köszi a támogatást :) Kezdtem azt hinni, hogy nem is lesz ilyen. Jól esett és tényleg jah, sikerült megfogalmaznod amit nekem nem.

Névtelen írta...

Akkor nyald ki az anyád picsáját baromarcúkám.

Fogalmad sincs a pókerről, csak okoskodni tudsz.

Ha még1szer okoskodsz az asztalnál nekem, lerúgom a fejed, te fasszopó.

Annak azért örülök, hogy jópár ezressel lehúztalak.

Tirpák köcsög vagy ! :-)

Gizdalord írta...

+1 beülő lettem szal nem tudom elképzelni se hogy ki lehetsz, de ez így vicces, hogy itt anyázól élőbe pedig kis nyuszi vagy.

Nem baj Nyuszi muszi ;) elvileg az a bölcs aki hallgat. De valahogy most nem megy. Max majd tanulok a saját hibámból.

Rúgj le te tapló, ha legközelebb arra jársz, vagy legalább merd a szemembe mondani élőbe, hogy én vagyok az a senkiházi aki névtelenül ír és fenyegetőzik!

Gizdalord írta...

:D:D vicces. Nah legalább kiderült, hogy miért olyan hitetlen és irigy ez a névtelen arc. Mert 100-200as kis fószer azért.

Viktoria írta...

Ne foglalkozz velük, Géza. Ez mind névtelen rosszindulat. Inkább örülj neki. Én büszke vagyok rá, hogy a sok irigyem szid, és azt hiszi, mekkora okos, közben negyed annyit nem ért el. Inkább irigyeljenek, mint sajnáljanak!