2009. május 22., péntek

ITM

Nem nagyon írtam mostanában, bocsánat ezért. Egyszerűen olyan felhőtlen életem van most, hogy azt nem lehet leírni tök boldog vagyok. Az nl100 as CG szerintem holt vágány. Nincs olyan ember nl100on aki nem ebből akarna megélni. Marad neten a tour. Közbe jogsizok.

Netes Pisti inspirált megint mint a sunday satelit-re. Elindultam egy 20+2es 1R 1A-s versenyen. Sikerült eljutni egész deepre. Andris végig drukkolta neten, meg élőbe. 1 bad beat szerűség volt mikor preflop AQ val feleztem AA-mal. behúztam 4 coinflipet összesen, amiből 2x min 70% volt, hogy worst case vagyok coin flip tehát dominálom.

Végül 4en osztoztunk Chip Chop arányban. 3,5k lett kb.

FT előtt 18 ba jött meg az első és egyetlen setem. Végig halál nagy harc volt. Meg kelletts zednem magam. Néha resteallel, néha lappal BSB csatában néha meg sima (néha... sokszor) stealekkel. nagyon kemény volt. Split CL ként kerültem FT-re. nem volt semmi ott se nagyon. Igazából jó verseny volt, állítólag jól játszottam végig. Nem kellett mákolnim se. Furi, mert így gondoltam meg mondtam is, hogy nekem nem kell mák nagyon, csak annyi, hogy ne mákoljanak le. Az egyetlen meleg coin flip az 30 körül volt mikor azt mondtam, hogy be kell, hogy stabilizáljam magam és legyen esély FT-re. Az volt a 4. és uccsó coin flip.

FT-n volt egy TT amit el kellett dobnom mert a stackem 75%ért játszottam volna valszeg 50-50 et 7. helyért. Jobban jártam így. első kapott 4,2k-t asszem mi hárman meg 3,5-3,8k-t.

Jó volt :)

Jah és "üdvözlet a földalatti törzsolvasóimnak" (akinek nem inge...)

Tök jó =)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tök jó, hogy egyszer úgyis szétbaszom a szádat köcsög.
Te még 70 évesen is (bár kétlem, hogy mégéred azt a kort, mert vki tuti szétbassza a fejed) a pókerrel alszol el és rádöbbensz, hogy nincs nő melletted.

Elég fos gondolkozásod van.
Nő kell, nem póker baromarcúkám.

ezen gondolkozz el és ne azon, hogy AA-al mit csinálj.

Istenem, ha látnád, milyen szánalmas vagy !

Gizdalord írta...

Tudod mi az érdekes majom? Hogy honnan szoptad, hogy nincs nő? =)

Azért mert nem reklámozom, hogy az ilyen csicskák mint te belekössenek még simán lehet ;)

Sőt az is lehet, ő is jobb pókeres nálad :)

Ez eléggé mellé ment most te pali.

Gizdalord írta...

Jah és érezd magad megtisztelve, hogy reagálok, és nem törlök.

Your Welcome

Andrei írta...

Gratulálok az újabb szép MTT eredményért, megy ez neked :D

Amúgy nekem is így szoktak lemenni a tornáim, hogy csak ne mákoljanak le, ha behúzom az összes 80-20at vagy 70-30at akkor már mindenképp nagyon szép eredménnyel végzek, persze, hogy valaki FTn legyen, ahhoz legalább 4-5 coinflipet is vinni kell, vagy éppenséggel mondjuk csak SS ellen veszíteni.

Amúgy ajánlom figyelmedbe a 18:00kor kezdődő deepstack 11$-os versenyt, fél órás vakok 5000es kezdőstack. Mivel te főleg CGeztél, asszem lesz egy kis előnyöd a tourosokkal szemben, akik nem szokták meg a 150-200BBs stacket. Mindamellett a mezőny mindenképp verhető, én talán ebben az évben elkövetett legnagyobb baromságommal estem is. Mindamellett ha majd élőben is szeretnél versenyeket játszani mondjuk Bécsben, akkor szerintem jól is jöhet ez a deepstack tapasztalat. Nem tudom, hogy van-e valami nagyobb nevezésű díjú verseny, ami jobban illik a bankrollodhoz, de azért 12-18K itt is össze szokott jönni.

I. írta...

"Egyszer úgyis szétbaszom a szádat..." Az egyszer legtöbbször azt jelenti, hogy sohanapján! Amelyik kutya ugat, az nem harap! Ha meg ennyi a fölösleges energiád, akkor inkább ugorj a Dunába és ússz a Fekete-tengerig, "baromarcúkám"!

Mellesleg Gizdának olyan nője van, hogy az ilyenhez még odamenni sem mersz, mert tudod hogy esélytelen vagy nála és úgyis csak beégnél! Okos, szép, pókerezik és több vér van a pucájában, mint a névtelen köcsögöknek együttvéve! Na erre varrjál gombot, kisapám! Vagy küldjek magamról képet?! Áhhh, annyit nem érsz...

Bocs, hogy nekem bejön Gizda nyálas stílusa! Bár, még taníthatna is neked pár dolgot csajozás terén! Akkor talán nem a pasikkal társalognál/foglalkoznál! :) Sorry, ha olyan bunkó voltam, mint te, buzikám!

Gizda nője

Rikk írta...

Hali!
Grat az MTT eredményhez,bár nem igazán értem a levezetést,annyit fogtam fel hogy kellett restealelned ,meg stealelned meg hogy behúztál 4 coinflipet :D

Grat.

Gizdalord írta...

:)

Andrej: Köszi. Kipróbálgatom majd.- tanulgatom, meg elmélkedek a tapasztalataimon. Eddig csak 11es estin indultam meg a 3as rebuyoson. Ez volt első 20as nevezésű, meg az SCOOP-os. Tetszik tökre. Igazából, ha van már egy komolyabb pp akkor jó. Mondjuk nem tom mennyi volt az összdíjazás a versenyemen :D

Rikk: 4 coinflippet húztam be. Nem volt más all ines mutatás. A többi elment néha Showdown-ig de nem lett all in soha se kommitálás se semmi. 80-20at se kellett húzni, mert nem volt olyan szitu. Hamarabb eldőltek a partik. (ha jól emlékszem)

I: :P Erre mondják, hogy Bitch got served. Meg hogy BURNED! :D

Rikk írta...

"80-20at se kellett húzni"
Addig jó neked.. :D