2009. március 7., szombat

Scent of Life

The scent of life descended upon me. Once again it is night time és hazafelé jöttem pókerről. Kis bukóba voltam bad beat miatt, de nem zavart. Fent volt a növekvő hold az égen. Egy két csillag is látszott, and the ever fetching breeze of nature cought me. Eszembe jutott az élet. "Élet szagú" Sokszor szoktam használni de sose sikerült igazán kifejezni mi lehet az. Ismét megpróbálom mert úgy érzem most közelebb jutottam.
Ilyenkor néha beállok a grove-ba ami egy kis füves rész a ház előtt pár fával, és "meditálok". Néha így néha úgy. Most csak álltam és becsuktam a szemem és voltam, és áramlott egy két dolog bennem. Megcsapott az élet. Hozta talán as zél. Imádom az éjszakákban ezt a cirógatós lassú, szelet. Annyira sokminden van benne.

Eszembe juttata, hogy mennyire szeretem ezt az életet. Hogy gyönyörű a természet és hálát éreztem azért, hogy itt lehetek. Elhatároztam, hogy akármit is hoz az élet én tisztelni és szeretni fogom. Még ha a legnagyobb gödörbe is dob bele, én szeretni fogom mert tudom hogy jó és valamit úgyis megmutat. Megmutatja azt amit látni szeretnék benne... azt hiszem :)

Evvel az élet szaggal nagyon sokszor jön a halál gondolata is. Most is itt volt, de nem az hogy jajjj meghalok úr isten de magányos vagyok, hanem ilyen megsemmisülős egyéválásos halál. Nem tudom igazából jól leírni. Mikor úgy érzem fel tudnék oldódni úgy ott egyhelyemben, és még mindig én lennék, de egy mindennel. Akiket szeretek és a Földel és a csillagokkal és mindennel. Olyan fajta megsemmisülés érzés ami jó. Nem öngyilkos hajlam ez...nagyon fura. Na ilyesmi az amikor az tmondom valamire, hogy életszagú. nagyon sok van benne, most csak egy kicsit tudtam kiírni belőle.

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy te mennyi szarságot tudsz írni. Nyálas faszkalap vagy !
5000 $ még áll, de ha nyerek, fizetni fogsz, vagy eltöröm az állkapcsodat, TE hokizós (gondolom, mert nőd az ugye nincs és nem is lesz )MAJOM !!!

Névtelen írta...

Póker helyett inkább keress fel 1 tárkereső "céget", majd ők találnak neked egy nyálas picsát, akivel élvezheted az esti szelet.

Istenem, hogy Te milyen szánalmas egy lúzer vagy !!!!

Gizdalord írta...

Figyi csak.

1: A fogadás nem pofából megy hanem zsebből.

2: Melyikünk a szánalmasabb? Én aki állítólag szánalmas, vagy te aki jön ugrál és ujjal mutogat, hogy nézétek szánalmas ember.

3: Mi lenne, ha ki írnád a neved. Tudom biztonságos nagyon a cyber space és igazán nagyonkat lehet mondani onnan.

Előző postba is írtam neked :)

Igazából azért reagálok, mert élvezem és kiváncsi vagyok, hogy mi alakul ki belőle. Leírom a legvalószínűbb esetet hátha rácáfolsz, és lesz egy kis izgalom:

Szerintem ugatni fogsz itt egy darabig amíg meg nem unom és elkezdem leszedni az anyázásaidat. Fogadni soha a büdös életbe nem fogsz ellenem mert, ha össze is szednéd a lóvét, nem lenne benned annyi, hogy föltedd. Ha fel is teszed könnyen át tudlak baszni bárhogy. Szal akarsz még élvezkedni nagy macsó módjára a monitor mögül, or what'ya gonna do 'bout it?!

Névtelen írta...

Na látod, ez vagy Te : "Ha fel is teszed könnyen át tudlak baszni bárhogy."

Gratulálok !

Tudod, mit nem értek ?

Miért nem válaszolsz SOHA arra, hogy miért nem bírsz egy csajt felszedni és megtartani ?????

Várom válaszodat !

Ui.: Ott a nevem !!!

Gizdalord írta...

Ja igen, azt akartam megkérdezni még, hogy egyedül Janizol, vagy ketten vagytok?

Gizdalord írta...

:D R u serious...Molnár GÁbor? :) Most jöttem egy Dr Molnár Gábor előadásról.

Hallod egésznap azt nézed mikor írok, vagy meg van hekkelve már a gépem? XD

Miért nem válaszolok? Mert nem ismerlek, nem vagy a barátom, és semmi közöd hozzá. How about that?

Küldjem el a time table-mat hogy mikor kivel hol találkozok? Akkor megnyugszol?

Gizdalord írta...

Fogadás akkor lőve?

Névtelen írta...

Hol tesszük letétbe a pénzt ???

Névtelen írta...

A hekkelésről csak annyit, hogy megoldható lenne feltörni mondjuk az email-ed és akkor könnyedén leakaszthatnám a lóvédat vmelyik póker accodról .... de ezzel egyenlőre nem élek !

Gizdalord írta...

Nem vágom hogy működik teljesen egy ilyne fogadás, de egy harmadik félnél. Mondjuk valakinél aki itt fogadott már.

Gizdalord írta...

A hekkelésről annyit, hogy nem :) mert pl nem tudsz kivenni pénzt a pókerről ha én nem akarom XD. First of all csak saját MB-mre vagy bank kártyámra vehetsz ki, vagy az én címemre küldhetsz ki lóvét.

Ehhez tudnod kéne mondjuk a bankkártyám adatit, de ha tudod is minden kép kapok értesítőt és fel is tűnik és mivel nem instant ez a dolog ezért nem :)

But u can try. Csak az a baj hogy ezt már bünteti a törvény is u know.

Gizdalord írta...

Tod mit vegyél fel msn re és boldogítsuk egymást ott. Mit szólsz. Ha az a vágyad, hogy mindenki lássa akkor utána kipostolom.

coollord@vipmail.hu (ez az egyik mail címem ;) }

Névtelen írta...

Arra nem gondoltál, hogy a MB számlát is fel lehet törni ?

Onnan pedig tudok küldeni másik MB számlára.

Látszik, nem igazán vagy képben.

Gizdalord írta...

Arról is jön értesítés 1 report sheet és le van leplezve az egész.

Na de ne térjünk el.

Felteszed az 5k$-t vagy sem?

Gizdalord írta...

és mb re se instant a póke roldalról akiutalás..... tudnám minek törődöm avval h ilyenekre válaszolok. Maradjunk az üzletnél.

Én megnevezek 1 pókeres embert akinél letesszük a lóvét írunk róla papírt is és nyélbe van verve a dolog.

Deal?

Névtelen írta...

...és mire mész az értesítővel NAGYOKOS ????


Csinálok mondjuk 2 MB számlát, azon végigvezetem a lóvéd, amit soha a büdös életben nem tudnál már lenyomozni !!!!

Érted már ?????

Jobbat tudok a lóvéval kapcsolatban.

Játszunk PKR-en kettes asztalnál !

10/20 $ vaklicittel !

2000 $ beugróval !

????????

Gizdalord írta...

Pénzes rész: MB-re mire kimegy a pénz kapok értesítőt póker oldaltól h kikértem. Ezen a ponton megállíthatom. Aztán MB-re megérkezik. Kapok azonnal mailt MB-től. Itt megint megállíthatom

Utána elküldöd a lóvég (soha nem jutnál el eddig) Írok mb-nek, hogy feltörték a cuccott) ők 2 kattintással végig nézik honnan hová ment, azt kész.


Nincs fent pkr-en annyim, nem játszok nagyon HU cg-t, nem játszok nl200 felett mert nem vok milliomos, de sztem ekkora tétben soha nem fogm neten tolni akkor már live.

I refuse your offer. még mindig nem mondtad, hogy oké bazmeg jártattam a pofám itt az 5ropi dollár gyerünk mutasd meg mit tudsz. A száját mindenki tudja lebegtetni. Én is XD

Névtelen írta...

"Nincs fent pkr-en annyim, nem játszok nagyon HU cg-t, nem játszok nl200 felett mert nem vok milliomos, de sztem ekkora tétben soha nem fogm neten tolni akkor már live."

Na mi az ?

Megijedtél ?

úgy döntötöttem fogadás helyett inkább játszok veled.

Tegyél lóvét PKR-re és nyomjuk !

" nem játszok nl200 felett mert nem vok milliomos"

Akkor hogy akarasz 5000 $-ba fogadni ?????

Na, akkor ? Ki is a szánalmas ?

Gizdalord írta...

Éreztem, hogy ide fogsz kilyukadni. Mondjak nagyobb számot bazdmeg. Kezd elegem lenni belőled olyan vagy mint egy 13 éves kis hülyegyerek.

Idejösz vered a faszod, hogy te felteszel 5000$-t arra, hogy nemsikerül. Ugatsz, ugatsz ugatsz, utána jössz a tipikus lófasz szöveggel, hogy játszunk heads upot száz millió forintért interneten!!!! és utána még neked ál feljebb, hogy megint én vagyok a hülye.

Ide jöttél, hogy fogadni akarsz. Tedd vagy ne tedd, de ne buzizz ilyenekkel. Tudja mindenki, hogy bankroll management a siker egyik titka. Nem fogok kilépni a pókeres konfortzónámból egy idióta bohóc kedvéért.

Leszophatsz!

Névtelen írta...

Menj a jó kurva anyádba köcsög !

Rábasztál, mert tudom hova jársz pókerezni !

Veszélyes az út oda és visszafele !

Ugye érted ?

Én megvárlak vhol és még a szart is kiverem belőled.

Rábasztál, NAGYON rábasztál buzikám !

Neked véged !

Névtelen írta...

Ja és hogy tudd kitől kell félned, itt az iwiwen talász rólam képeket : http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11500979

Gizdalord írta...

Mondtam, hogy gyere oda ahová szoktam járni mert úgy is tudod, hogy hol van :)

Rábasztam?

És ha az volt a célom, hogy kihívjalak magam ellen, hogy végre kipróbálhassam magam ?

Maybe you have got a missread on me.

Asszem én nem hibáztam és be is jött. Töketlen szar vagy feltenni 5000$-t arra hogy megcsinálom. Mégis csak fész a pókeres tudásomtól. Hát annyit tok mondani, hogy szerdán fogok menni valszeg. Hétfőn nem hiszem mert sok órám van és fáradt szoktam lenni.

Mondjuk, hogy pont az történik amire számítottam. Azt mondom 70% hogy megjelensz.

This was the plan mofo!

Gizdalord írta...

:) hüha

Nah. Akkor én már csak győztesen kerülhetek ki :D Ha véletlen megvernélek akkor az hőstett volna :P

Nembaj. Sokszor gondolkoztam már azon, hogy egyszer úgy is meg kell hogy verjen vcalaki, hogy megtanuljam a leckét.

Bátor vagy 100 kilós létedre ^^

Gizdalord írta...

De a verés előtt ki kell majd fejtened, hogy miért olvasod a blogom és hogy mi a fasz bajod van velem és akkor nem lesz hiába.

Névtelen írta...

Kifejtem nyugi...de lehet, hogy a kezem gyorsabb lesz a számnál ! :-)

Gizdalord írta...

Kitaláltam. Először bejössz. Játszunk heads upot a kedvedért 2000$ ban. Csak hogy élőbe elgyen. Az alatt el tudod mesélni nekem, hogy honnan a szarból jött ez az egész én meg be tudom bizonyítani, hogy mekkora spíler vagyok...ha az vagyok.

Utána meg hazamegyünk együtt, és kiélvezheted magad a 70kilós Gizdán. just for the record te milyen nehéz vagy?

Pénzt azt persze otthagyom majd a terembe, nehogy véletlen elvegye valaki.

Névtelen írta...

Hello Molnár Gábor!

Ki vagy, és miért pöccentél be ennyire? Kíváncsi vagyok rá.

Névtelen írta...

Ohh, nagy az Isten állatkertje... az élő példa erre Tisztelt Molnár Gábor Úr... elég gyér a szókincse, lekorlátozta nyomdafestéket nem tűrőre, ami szintén csak azt bizonyítja, hogy a kultúra és az ész maximálisan hiányzik belőle.
Gizda ezerszer jobb játékos, mint te valaha is leszel, de ezt majd szerdán bebizonyítja... ha meg annyira szánalmas vagy, hogy utána a pofáját is be akarod verni, hát hajrá! De ennyi erővel velem is próbálkozhatnál! 48 kilo vagyok, lány, de így legalább van esélyed és a haverok is biztos felnéznének rád:D
És hogy miért nincs nője? Bárki fel tud szedni egy csajt, csak nem mindegy, h milyet... hozzád az üresfejű, szilikonozott hölgyek vonzódnak, akiknek mutatsz egy 10-est és már az ágyadban fetrengenek... Bocsi, de Gizdának jóval több esélye van a "nyálas" szövegével, mint neked.
Plusz: ciki a henna egy pasin, Christina Aguilera poszterére rejszolni és az úszógumi... jah, bocs, az izom...:)
Sajnálom, de nem bírtam megállni, hogy ezt le ne írjam...