2009. március 5., csütörtök

Please place your bets

Nah akkor ez csak egy ilyen gyors, hogy a kommentekbe itt lehessen rögzíteni a fogadásokat.

Tehát arra lehet fogadni, hogy nem sikerül elérnem az 1,000,000 FT-t.
A fogadási arány 1:2 höz, azaz ha felteszel 10 ropit és nyersz akkor 15 ropit kapsz. (5k haszon)
az egy misit 4000 dollárba állapítottam meg ami nincs messze a valóságtól. A dolcsi most 244 et és, és a hónapban még erősödni fog.
Tolom neten nl100 és 200 on és live 500-500on (vagy 500-1000 ha van olyan)

Akkor most akik mondták, hogy raknának fel pénzt azok megtehetik :)
Nem jelent különösebb plusz terhet, inkább egy jó kihívás, érdekes, és még egy kicsit high rollernek is érzem magam tőle :P

11 megjegyzés:

PeT írta...

Akkor hajrá high-roller srác, $50, hogy nem sikerül :P
Na GL! ;)

Rikk írta...

Én úgy fogadnék ,hogy ha az lenne a cél hogy hó végén 1M pluszba legyél,nem pedig az hogy eléred az 1M pluszt,a kettő nagyon különbözik.
Azért sok sikert.

Gizdalord írta...

Jó akkor neked így áll a fogadás.

Lehet velem alkudni.

Mennyi?

Csajbi írta...

Én is bent vagyok 50 dolcsival, h nem sikerül. Bár baromság mert azért szurkolok, hogy elbukjam. Kapunk időnként vmi uatlást, h hogy áll a fogadásunk? ha változna az odds idővel, arról is szólj!
Hajrá

Gizdalord írta...

Majd írom hogy hogy megy, odds az marad.

Névtelen írta...

Balfasz gyerek !

Én felteszek 5000 $-t, hogy elbukod !

Áll az alku ?

Névtelen írta...

Inkább keress egy csajt, te vadbarom !

Béna BAROM vagy !

Névtelen írta...

Remélem 1 millát fogsz bukni !!!

Gizdalord írta...

Mond meg ki a halál vagy virítsd a lóvét és a hónap végén csajszival az oldalamon fogok kopogtatni nálad, hogy a képedbe töröljem, hogy megcsináltam.

5000$ KP és deal!

Na mit szólsz buzi?

Névtelen írta...

Hali Gizda én arra fogadnék ( 10 K-val ), hogy megcsinálod. Ilyenkor mi van, ki ellen fogadok, ki fizet, ha nyerek!? Üdv ZSUGA
Ui: Hajrá!!!!!!
Ui2: Ne törődj a hülye faszokkal, csak a játékra koncentrálj, ne zavarjanak ezek az irigy kutyák, biztos kicsi a pöcsük és ez frusztrálja az agyukat. Ja egyébként nem hiszem hogy értik mi az az 1 gurcsi, mert az ilyen fasz(ok)a 0+1 unl.reb. versenyek királyai kb 2-3 ezer froncsiig, aztán hazamennek sirva a mama szoknyája mögé. Bátor névtelen köcsög!!!

Névtelen írta...

Tegnap jobb kedvem volt és nem írtam ki mindent, most nincs. Nem tudom ki a halál vagy, csak a stílusodból hogy ugyan az a hülyegyerek aki azért emberkedett mert a csajának a szeméről szépet írtam. Ha az vagy ha nem, mond meg ki a fasz vagy, vagy takarodj a no name szarzsák írásoddal a genyóba. Te tudod hogy nézek ki tudod hol találsz meg. Ha akarsz valamit gyere a Lurdyba és akkor jártathatod majd a nagy szád. Nem tudom mi a faszra vagy beindulva, fingom sincs hogy mi a bajod velem, de jelenleg olyan hangulatban vagyok, hogy ha az a célod hogy beidegesíts akkor menni fog.