2009. március 20., péntek

Hogyan tovább

Hát eldőlt.

Kimarad a suli. Ez a fél év minimum. Meglátjuk mit tudok kihozni ebből a félévből.

Mostanra sikerült megtalálnom az optimális időpontokat az élő játékra, felmérni a terepet.

A kitűzött havi 1 misi szinte tuti, hogy nem lesz meg. Kicsit ambíciózus volt.
Ebből fakad, hogy ráébredtem a 200k/hét is durva egy picit, bár még full hetet nem tudtam játszani. Majd kövi héten már meglesz. Amit elvárok mostantól a heti 150k.

Online póker pihenő pálya marad, nem is próbáltam azóta, csak láttam Andrist. Vicc :) You all know. Mind1

Live szívtam ma egy kört. Nemezisem szokás szerint kimákolt. A csávó aki 4% majd 16% al 1 nap alatt 2x kipakolt. most is sikerült nek 20%al:  Preflop limpelek KK val, és button emelés 1200 at tovább repítem 4200 ra, amit megadnak 2en. Flop comes Q42. Bele donkol 8k-t. Én vissza emelek 23ig evvel kommitálom magam mert maradt még 12k előttem. (100/200) Persze easy reraise me all in AQ-val. Turn Q. Amúgy kb 1 órán belül 2x jött még QQ nak set vagy nagyobb pár ellen a két out...

Aztán egy csúnya tanuló pénz. 100-200 ról át 500-500 ra. Jött egy Zsidó fogorvos aki elég konzervatív játékot mutatott, meg egy török csóka plusz volt mége gy arany láncos pali. Hát elég agro volt a két külföldi. Egyszer neki lendültem. 3k-t emel a konzervatív playa én raise 13k. Megadja. Flop T45. Bele tolok 20k-t és hagyok 15k-t magam előtt. Beteteti velem AJo-val, mivel dobni ugye már nem dobom. Hát nyert mert A9o-m volt. Aszongyja tudtam, hogy nem lehet semmid....elég ambíciózus play callolni AJ-vel hogy hiteljen egy A-t és mikor missel betetetni velem az egészet, mert A high az egy reraised és megbetelt kaszába 100% favorit. Meglepett, hogy ilyen hülye. Kiderült, hogy csak tét kell neki, hogy elő jöjjön az idióta énje. 100-200at komolyan feljebb meg mint a hülye. Sux for me. Nem rebuyoltam mert 100k elég hamar el tudott volna égni ott, és tudom ,hogy sokkal nagyobb az edge-m ha full az asztal így máskorra marad a harc. Sokkal jobban megéri akkor újra tölteni kisebb kilengéssel.

Kicsit fura érzés, hogy így túlvállaltam magam az 1 misivel és elégeetlen vagyok holott baromi jól állok, csak nem a kitűzötthöz képest. Meh. Szal ez így nem ok. Ha már nyerek jól legyek vele elégedett.

Érdekes lesz. Várom már.

Meg a szombatot is. Baromira :D WINK

3 megjegyzés:

Viktoria írta...

Mondjuk szerintem ha heti 3-4 alkalommal játszol, akkor nagyon simán beleférne a suli. Szerintem is rossz szakot választottál, az a fő baj. Meg kéne találni, ami érdekel is, meg van haszna is - szerintem.

Az a baj, hogy a heti 150 baromi jól hangzik magyar viszonylatban, de azért nem olyan hatalmas nagy pénz az. Kicsit gondolkodni kéne, hogy hogyan biztosítsd be magad a jövőre, mert bármikor lebetegedhetsz, kellhet valamire a pénz, stb.

Ami az egyetemet illeti, én biztos valami olyasmit választanék, ami ehhez segít, pl. pénzügyi piacok, közgazdaság, mittomén, valami olyan, ami hasznos lehet az életben, és nem kell hogy főnököd legyen, hanem csinálhatod magad, akár saját céggel.

Gizdalord írta...

Az a baj a pénzügyi szakkal, hogy nagyon nem szeretem a matekot. Irtózok tőle közép suli óta. Matek órán 25 perc után agygörcsöt kaptam olyan too much information feelinget, pedig az csak közép suli volt. Ez a pénzügyi stuff jól hangzik, csak egyetemi viszonlatban ez pont ugyan olyan crap mint az anglisztika, egy csomó felesleges tantárgyal.

Nekem mesélték már páran ilyen pénzügyire járók, hogy baromira nem az mint amit vártak.

Azt vágom, hogy nem sok úgy külföldi viszonylatban a 150k hetente, de valahogy el kell kezdeni a bankrollt. Ha 10 misi össze jön akkor utána be tudok szállni kocsiba és felkeresni a big game-t ahová te is jártál 1000-2000-re. Vagy kimenni Bécsbe tolni egy kis 5/5 vagy 5/10€-t, és megindítani a tournament játékomat, mert pár száz €-s nevezés akkor már nem lesz tré.

Azt nézve hogy a Br 3-4 misi a havi 0,6M jó építésnek hangzik asszem.


A baj a suliba járással, hogy ha egy napon van suli akkor aznap nem lehet póker, és az előtti nap se lehet póker, emrt korán kell kelni és ha már bemegyek akkor figyeljek oda, vagy minek megyek be at all! És suli 3-4 nap van legalább akár hogy rakom össze az óra rendet, és már füstölt is az egész hét. (live pókerről van szó. 1 sessiön este 9től tart x-ig. Min 2 ig de simán lehet Du2-ig is.)

Hidd el megpróbáltam. Első félév is húzós volt így, és most, hogy már 500-500 at tolok inkább ha van 4 nap van játék csak és az kötött.

Az a baj, hogy nem tudom mi foglalkoztat. Annyira szeretem a pókert igazából, hogy semmi más nem foglalkoztat.

MEH :S Ha valamit meg kell tanulnom ilyen üzletelgetős valamit, szerintem jobban járok, ha magán emberkétől tanulom meg. (de fogalmam sincs róla, és egyelőre nem is akarok ilyet)

Picit nehéz így ilyen fiatal fejjel felfogni amiket mondtok, mert hát nem vagyok tapasztalt nem látok 20 évet előre, és csak azt tudom, hogy én ezt a pókert imádom, van hozzá tehetségem asszem, van elszántság bennem, tanulom is (danieles könyvet olvasom) élvezem is akarom is.

Szal azt nem értem, hogy itt van megmondom, hogy mit akarok csinálni az életben és azt kérdezi mindenki, oké jó ezt akarod, de mit fogsz csinálni... hát ezt szeretném. Nemtom vágjátok e hogy milyen ez innen. Nem tom mit tudnék mondani.

Csajbi írta...

Ha a poker az, akkor csináld azt! DE! Míg egy diplomás mókus főnökkel a nyakában lehet középszerű, sőőt, addig neked fel kell kötnöd a gatyát, pokerrel kell kellned, és feküdnöd, tanulnod kell életed végéig. Alázatosnak kell lenned a pókerrel szemben. Lesz főnököd. A poker lesz a főnököd. És ha középszerű leszel benne, akkor ugyanolyan lesz, mint ha güriznél egy főninek. Szerintem. Egy mondatba sűrítve csináld, de akkor csináld qrva jól!