2021. május 26., szerda

Pro tippek nem csak proknak

 

 Pro tippek kezdőknek és haladóknak:

(Gondoltam írok már valamit, mert olyan rég nem volt semmi, még 3 hét a 15 hónapos karantén végéig. Pókerrel kapcsolatban a 2 hopap kihagyas utan visszatertem gyakorlok és tanulgatok és haladgatok szépen. Nem részletezném)

Viszont amit részleteznék, az egy tanács amit szerintem minden pokeresnek érdemes lenne beállítania a gépén. Ha Nvidia ha AMD vidkarid van, van lehetőség beállítani olyan visszamenőleges videófelvétel gyártást rajta amit 1 gombnyomásra be tudsz aktiválni, és akkor a visszamenőleg történt, általad beállított 30-120 másodpercnyi dolgot lementi neked.

Ez különösen hasznos ha a szutyok GG pokeren játszol, ahol szoktak rendszerint furcsaságok történni. Most pl az volt vasárnap, hogy rákattintasz egy turnira amire nevezni akarsz, és nem annak a regisztrációs pop-up ablaka jön fel és ha nem veszed észre, mint ahogy páran belenéztek beszoptad. Volt aki 2500$-ra nevezett 100as helyett, volt aki 500as omahára 25$ös holdem helyett etc. És nyilván ez itt valamennyire a játékos hibája is mert kiírta hogy "regelsz akkor a 2500as turnira" és az ok-ra nyomott a player de azért feltételezheted, ha 100as turnira nyomsz akkor annak az ablaka fog megjelenni és nem a 2500$-osé

Persze a support tagad meg hárít hogy náluk semmi nincs. Nekem már kb 30 beülőt hozott ez a cucc, mert felvettem amikor faszkodott a szoftware és egyből kaptam a refundot mert nem tudtak tiltakozni ellene.

A "tech expert"-ekről csak annyit, hogy volt hogy azzal próbálkoztak, hogy tudniuk kellene a pontos dátumát az incidensnek ez így kevés. Mondtam, hogy talán ha a jobb alsó sarokba tekintenének az expertek akkor láthatnák percre a dátumot a windows óráján.

De érted azt is fel tudod venni amikor lejön ugyan az a lap 2x, vagy mást mutat a kukkolo kamera és mást jelenik meg az asztalon (ilyen is volt már) vagy bármilyen hülyeséget amiket soha nem hisznek el és a print screen képekre meg jogosan és könnyen rá lehet mondani hogy kamu. 

Vagy ha épp Jackpot-ot pörgetsz ki arra is jo felvenni, csak hogy legyen olyan is :D



 

 




4 megjegyzés:

piszok77 írta...

ÜDV: letudnád írni pontosan a folyamatát hogy hogyan kell beállítani ezt a videós dolgot?
Megköszönném!

Gizdalord írta...

Írj rám FB-n vagy discordon Gizdalord#7181

piszok77 írta...

tegnap találtam meg a blogodat, facen hogy talállak meg? gizdalordra nem adja ki keresés
Ittes Boldizsár a nevem
esetleg rám tudnál írni?

Gizdalord írta...

írtam FBn