2011. december 4., vasárnap

A kövi post

Ami viszont jó.

Nagyon sokat tolom, és még így is pluszba vagyok. Leszarom, hogy hogyan, hogy verseny win-nel, hogy CG-vel, hogy bónusszal, vagy hogy mi az anyámmal, pluszba vagyok és ennyi érdekel, főleg amíg tudom, hogy jól rakom be, és hogy nincs folyamatos hatalmas leak a játékomba ami miatt minuszolnom kéne. Ha megvan a havi 1000 a végén a hónapnak akkor jól csináltam amit csináltam. Ennyi kell, hogy 6 hónap múlva mikor minden kölcsönöm vissza jön, meglegyen a 8k€, úgy hogy közbe fizetem a lakbért etc és élem az életem idekint. Ez a cél és ezért kö keményen küzdök.

Az elmúlt két napban toltam 20 óra pókert. És azt tervezem, hogy folytatom a tendenciát. Semmi más nem érdekel, csak, hogy vissza térjek az élő pókeres körforgásba egészséges br-el és éljek úgy ahogy mindig is szerettem volna, és az előtt tettem.


Volt egy jó megvilágosodásom. Éppen két megőrülés után (2 nap amikor +100 ból csináltam úgy minusz 100 at 10 perc alatt, hogy csakis jól raktam be a pénzt, 85-96%-ra) Utána volt egy ilyen nagyobb kép meglátásom:

Ahogy a fél év eltelik, ezek az 1-1 napok semmit sem számítanak, nem lesznek hatással a végkimenetelre. Én jól teszem amit teszek, és ennyi kell ebben a játékban a sikerhez, és képes vagyok ezt folytatni akármeddig. És ahogy ezt felfogtam, a harmadik ilyen rush, nem hatott meg. Totálisan elfogadtam, hogy igen lecallolt 8s8As-n a cr all in-t 7 re 40 22 vel draw nélkül és megnyerte az én 79s em ellen, elfogadtam, hogy lejön a 2 out éjjel nappal. Egész egyszerűen nem hatott meg, emrt olyan volt, mint ha az egésznek ez a pillanat csak egy kis része lenne. Nem lepte el az agyamat a feeling, mert nem abban az egy pillanatban éltem, hanem láttam a nagy képet, és abban léteztem. Nagyon nagyon jó érzés volt. Ezek után indult az a verseny nemsokkal amit be is húztam.

Szeretném ezt a mentalitást megőrizni és megteszek mindent, hogy így legyen. Nagyon nehéz.

Nehéz mert ez a megőrülés, amikor tudom, hogy lehetetlen dolgok egész láncolata történt, és történik meg velem folyamatosan (amikor ez a játék az esélyekről szól) és egyszerűen, volt, hogy annyira kiakadtam, hogy lefeküdtem aföldre, és negyed óráig próbáltam feldolgozni (első 10 perces bukta), hogy ez egyáltalán lehetséges. Mert egy idő után eljut az ember arra a pontra, hogy a valóság képével ütközésbe van ami történik. És a legrosszabb, hogy senkinek se tudja elmesélni, és átadni, mert vele történik, és ez veszélyes vizekre sodorja az elmét. Konkrétan betekintést nyertem, az őrült ember fejébe. Megértettem, hogy mitől lehet valaki őrült, és ahogy közeledtem a státusz felé, egyre inkább értelmet nyert, és logikus végkimenetelnek tűnt a történtek fényében a megőrülés. Ez nagyon hihetetlen, és semmilyen film nem adja át, és aki ezt az egész lehetetlenség szériát nem tapasztalja meg újra és újra, az nem is értheti. Én se értettem eddig a pontig. Fura világ volt.

:) Ennyi kb. Baromi érdekes dolgok történtek, és fognak még mindig. Szerintem csoda, hogy így is plusszos vagyok. Az első hónapom a novemberi az +1070 volt, a mostani az 700 körül áll a tour miatt, de mint mondtam, nem számít honnan jön be a pénz amíg bejön. Én játszok tovább, és várom, hogy kijöjjön egyszer nekem is a hosszú táv, és nagyon sok pénzt nyerjek :)

Nincsenek megjegyzések: