2011. december 10., szombat

Fárasztó bullshit

aka. online poker.

Baromira unom, baromira nem kifizetődő tolni magyarországon kívül bárhol. Elmondom mi a bajom ,aztán kifejtem ezt:

Letoltam ma 1700 hand-et. 1x voltam all in 1x majdnem. Egyik szokásos set over set volt, a másik meg over pair flush draw ellen. csávó (edit 3x most már...) over all in donkolt 1 fölé lapfd vel! Vitte 200as pot. Most vitt el még 100 at AK mat DD re floppolta flop sor flush draw-val... nálam tp lyuksor...ilyen hülyének hogy nem teszed be, mikor preflop én 3 betelek és 40$ a kassza....meh.

Igen pointless. VOlt rengeteg setem. Volt egy valag AA-m. Szó szerint mindent az ég egy adta világon kipróbáltam. Játszottam több ezer handed 13as VPIP vel, nem jött be a mai nap vissza tértem lazábbra. Rámentem az ilyen spílerekre akik mindig mindent el akarnak vinni pre, és állandóan emelnek, és 3bet re 0% ban dobják....kivéve!! ha AA vagy KK-m volt. Szó szerint. Összes szetemmel max 30BB-s potot tudtam építeni ami nevetséges. Vért izzadok ezekbe a kis 1v1 ekbe poziból az összes fasz reg ellen, levágom őket a kasszák min 75% ban, és én ott ülök 20-40 pluszba, ők meg 200 ba. Hogy van ez?

Az all in ev-m most már jócskán duplája a valós nyereményemnek ami ennyi hand utánkétségbeejtő: 40k hand won kb 500. Ev 1300.... RLY?!

Azt olvastam, hogy 200k hand után ki fog jönni pár százalékos eltéréssel a valódi ev... végig fogom tolni csak ezért, hogy meglegyen. Kurvára happy time lesz, amikor ezt a sok szart vissza mákolom, vagy csak mikor 1 héten át megnyerek minden 70% ot.


Szóval baromi fárasztó és pl ha elmész itt mekibe keresel vele adózások után 1040€-t, de van 13 és 14 havi, és ez csak az alap, ha nem norm munka időbe vagy, van 50% boost, ünnep napon meg dupla fizu. Nincs ev, nincs mák, fix! És még emberek között is vagy.

Szeretnék eljutni egy mekibe..ami nevetségesen hangzik...igazából szarok rá hogyan, de el akarom érni a 8k€-t és megyek vissza élőzni. Fél évet tűztem ki magamnak erre a célra a kijövetel óta. Ez a második hónap mondjuk. Mind1. Kedden megyek elvileg állásinterjúra. Ha beszél angolul a faszi nem szophatom be, ha nem akkor meg tuti beszoptam. Attila barátomat is pont oda vették fel ahová megyek, ott beszélt angolul, csak ő tud németül is valamennyire, velem ellentétbe. Izgulok, fingers crossed.

2 megjegyzés:

Lengyel írta...

Remélem összejön a munka amit szeretnél!
Furcsa, hogy vki a Mekibe szeretne menni dolgozni :D De hát ha ennyi pénzről van szó én is simán mennék.
Az EV-t a profik nem is szokták nézni, nem azzal kell törődni! Csak azzal, hogy jól játssz, a többi nem rajtad múlik sajnos.
40K hand az nem sok, majd visszakapod egyszer Te is!
Láttam olyat, aki 1 millió handet játszott le 1 hónap alatt és több mint 100 BI-el volt EV alatt!! Tehát ez nem úgy megy, hogy mindenkinek kijön rövid idő alatt.

Gizdalord írta...

Igen, tolnom kell ezerrel. Annyi kell csak, hogy meglegyen amennyi meg kell havi szinten és ha az ev sokkal magasabb az csak extra. Nem idegelem rajta magam, csak leírtam a szitut.

Most cocoon-j tátszok felkelek poker lefekvésig etc hogy kipörögjön :)