2011. november 30., szerda

Raboljatok ki Geci!!

Jobb lenne, mert akkor nem szenvednék többet ezzel a szarral.

Ma is toltam persze mint a hülye. Szoptam be egy 95% ot utána volt 3 jó handem headsupba.

egy flop top pár+sorhúzó, turn drill, river sor backdoor flushúzó ellen

Egy flop drill szintén hu ba amit lesoroltak

Utána egy 78 al flopsor 689, turn flushdraw is!! (2 lapos) QQ ellen ami lesorol!

TÉnyleg ha így kell elvesztenem a pénzem inkább vigyék el egybe és nem kínlódok tovább. És mindegyik után azt hiszem hogy ez van nem lehet mindig és mindig jön egyel tovább.

Esküszöm hogy nem értem mi ez?!

3 megjegyzés:

Dave írta...

A pókeroldalak programozóit úgyse tudod legyőzni.

Gizdalord írta...

Very true és egyetértek hogy ilyen van.

Mondjuk szerintem a pkr az pont egy olyan ahol ebből minimális van. Ismerkedtem egy megszállottal aki az ilyenek után nyomoz.

Egyetértettünk abban, hogy a kistermekben (no name 1 hét alat tmegjelenők) tuti hogy nagyon sok ilyen van, hogy a nagyokban is, de látszattra a pkr en van ebből a legkevesebb ha van egyáltalán.

A másik emg hogy halál random emberek, nem nagy regek (azok ellen nem igen vesztek) hanem ilyen hali malik :) Méghozzá megjelöltek.

Anyways egyetértek, de amíg tudok pluszt csinálni (és olyan nincs hogy ha csalnak is valakire annyira rászálljanak, hogy minuszoljon) akkor addig tolom míg nem tudok élőzni :)

Ty for the comment

Dave írta...

Én sok teremben játszottam, és arra jutottam, hogy nem ugyanúgy programozzák őket. A Pokerstars szerintem még a látszatra sem ad, ott félelmetes ami megy holdemben és omahában is, de még 5 card drawban is. (Lazán jön olyan hogy kézbe flusht üt a kézbe színsor persze én a szopó oldalon...). Ipoker most már nem annyira elviselhetetlen, szerintem amióta az allin esélyeket kiírják kicsit más az RNG. Nekem ami leginkább bejön az az everest omahája. Ott rengeteg pénzt szórnak szét az őrültek, érdemes megnézni. Itt nagyon sokat játszottam és úgy vélem korrekt az RNG. Ja még Party-n is játszottam egy darabot, de az is olyan kb. mint a riverstars...