2011. szeptember 10., szombat

Elképesztő

Megint olyan asztalon veszítettem, hogy azt nem hiszem el. Beültem. Volt egy totális fogalmatlan ember, egy másik telejesn fogalmatlan ember, egy harmadik totálisan fogalmatlan ember, egy negyedik tökéletes célpont (nekik kb 3000€) és jött egy ötödik mester is aki 4 parti alatt 4 buy int szórt be. Ilyen game hogy pározódott board, flösveszély kint KJJQ valami ilyesmi boardon végig beteli a T9o-t riveren is!!! de százakat, a másik hülye (akit nem is írtam fel fogalmatlannak ész szintén volt 600 előtte) végig callolja retkes AA val! Meg 1 pár csek réz, másik egy pár call és donk river bazinagy. WTF moments. Isten asztal volt. Úgy éreztem amúgy hogy kiszívódik az életerő belőlem ahogyan vergődtem mint a partra vetett hal, nem hittem a szememnek és misseltem minden egyes floppot amiket mind kibaszott 2€-ért lehetett nézegetni ha akartam! És akkor:

Mr Kibaszott pró istencsászár Géza meg ül. Emel KK val TT8 flös drawn foldolja mert Tx van kint. Utána meg amikor AQ suitiddel beemel 100 as kassza lesz, jön az A77 flösdraw-s flop, nyilván kint a hetes. A baj az, hogy a preflop pot akkora volt, hogy nem volt esély eldobni.

Ez a 100BB-s hülyeség abszolút skill mentes totál random mákolásról szól, ahol nem dobhatod el a lapodat, és nem tehetsz semmit az ellen ha lemákolnak. 500 bb ből bármit megúszok itt kötelező all in egy ilyen asztalon egy ilyen flop!

Tudom hogy így is nyerőbe kéne lennem. Nagyon nem vagyok abba. Minden all in showdonomat ...90% ban eddig elvesztettem. Tegnap előtt 2x 2 outoltak 1x flop all in egyszer turn all in 600€as potba. nem hittem el mikor rámtolta calloltam és riverre instant esett a két out. Nem is cooler mert Q997-en TT vel baszta rám, hogy végig én beteltem!

És ami miatt rettentően kiszívja ez az egész az életenergiámat, hogy kurvára leszarom, hogy menniyre játszok jól, ha nem kezdek el nyerni szó szerint csöves szar leszek, kidobhatom a kukába az összes gecis póker tudásomat, és mehetek szart lapátolni. Ez a kibaszott realitás és az elmélet meg megbaszhatja magát!

3 megjegyzés:

Lengyel írta...

Kegyetlen egy játék ez a póker...nálam is hasonló van, de kisebben: olyan jó döntéseket hozok, hogy magam is meglepődöm rajta, erre folyamatosan bukok. Jönnek ilyen 65s-ekkel meg 65 off (!)-okkal 3bet (!) partiban pozíción kívül regulárok (!) és vhogy mindig le van osztva, hogy kifizessem.

Gizdalord írta...

Net? :)

Amúgy volt egy jó "netes" partim tegnap, csak volt előttem stack, hogy el tudjam dobni. Körlimpre AA val emelek 18 ig SB ből. Megadják 4 en. Flop 678 két treff. betelek 50 et egy ss all in 23, egy csávó raise 150 egy másik csóka raise all in 200. XD Auto fold. TUrn Treff ász. Ekkor kint volt egy flös egy sor és két szet :P Amúgy dobtam persze. Már az original raise-re is dobtam volna.

A netes regularok kicsinálták nekem is az agyam. SOse felejtem el Mr kemény beton set és AA playert egy hónap alatt 3x volt set over set és 2x volt belőle, hogy neki jött a póker. 1x el dobtam mert bottom setem volt 1x meg megadtam mert mid setem volt és a teteje pározódott b e, de tudtam ott is h v ful lvagy szet de 3:1 hogy set. És fél BI pluszba volt ellenem amúgy mert gyerek játék volt elvenni tőle. Csak ő volt Mr reg akinek mindig a cooler jobbik fele jut. Volt egy pár ilyen és ez az egyik ok ami miatt nagyon nem hiszek a netes pókerben.

Gizdalord írta...

*full vagy póker