2011. augusztus 15., hétfő

Short sessiön

Egy party lesz benne. Igazából az volt az undorító ahogy szétugrott az asztal. Üldögélek nagyban, hallgatom a zenémet, amikor egyszerre a 8 emberből 5 felpattan, majd még 2 és 10 másodpercen belül nincsenek ott. Mondom "mianyád" A csávó KÖRÖNKÉNT!!!! váltott rá 200 € kat Atya ég. Sajna én minuszoltam, de Mr reg olyan party-t nyert:

Big fish tilt all in blind 30 Egy ember call 130ból. Mr reg all in 200+ ember call. Reg mutat 77. Boar AQJxx 77 jó!!

Na az én partym kicsit agyalósabb volt, nem sokkal. Nem voltam biztos benne, hogy jó döntés volt-e. Ki poker stove-oltam és ha jól csináltam mindent akkor jó volt:

AKo D. 3-4 limp, egy raise 7 1 call én raise 25 Big fish call, másik (aki call 30 call 130 volt) call orig emelő call:
Flop: QT9r Fish donk 75 all in (tilt mert közvetlen utána volt) 1 dob. Mögöttem ül a big fish még de látom, hogy dobni fog, szóval egyedül maradtam. a Pot 185 kb és 75 to call. Azon agyaltam, hogy mikkel donkolhat bele egy ilyet és azt hiszem egész legitim range-t adtam neki a tapasztalatok alapján:
JJ,QJs,J9s+,T9s,AJo,QJo,J9o+,T9o
Úgy gondoltam, hogy preflop emelt volna AJs el QK val AK val AQ val azok azért nincsenek benne. Talán QT-t beletehetném még. Jah. bele is rakom 27% ot dob ki. Elég border line. Én ott az asztalnál ennél valamivel szélesebb range-t adtam neki, itthon meg csak azt amivel tuti ezt csinálja. A pot oddsom 2.46

Nem értek poker stove- hoz :D Rájöttem. Na most ez azt jelenti hogy 27% equity-m volt evvel a range val amihez kellett volna 3:1 alatt valamiveli odds és én 2.45 re adtam meg. AKkor ez vesztő játék. Nagyon? Meg hogy ha on spot ennél tágabb range-re tettem akkor is nagyon szar call volt vagy sem? Hangulatával mindennel összevetve?

Köszi ha ír valaki.

Písz :)

3 megjegyzés:

Lengyel írta...

A 27% az 2,7:1-hez odds.
A Pokerstove azt jelenti, 2,7:1-hez odds-t kaptál, hogy legalább nullszaldós legyél ennek kellene meglennie. Nem volt meg ehhez sem a megfelelő %-od, tehát inkább dobás.

Biztos, hogy a fish 4betelt volna KQ,AJ,AQ,AK lapokkal? Szerintem nem.
Plusz még 99,TT lapokat sem raktál be. Ha ezeket is bele vesszük, akkor pedig rossz lesz a megadás.

Ha van readed, hogy jóval tágasabb range-l rakja be, akkor meglehet adni, de amúgy inkább dobás imo.

Gizdalord írta...

Limpelt 2 ért pre azért nem KQ AQ AK és AJs. AJo-t benne hagytam. 99 és TT-t meg azért nem mert úgy gondolom és eddig 100%os tapasztalat hogy setet nem donk allinelnek meg floppon!

AMúgy a fishről ugye amikor a reg nyert 77 el egy AQJxx boardon 77 el...fish cold callolt 30 at majd 130 all int. Mi a range?! Semmi face cardja nem lehetett kb semmi poket pár semmi. Emiatt raktam tágabb range-re

Lengyel írta...

Azt hittem a fish első akciója a 3bet megadása volt. Nem könnyű kihámozni abból, ahogy leírtad!

Fisht mindig nehéz lapra rakni, még ha azt hiszed ismered is kb hogyan játszik, akkor is tud nagy meglepetéseket okozni, szóval csak nagyjából kellene belőni mi lehet nála, aztán néha meglepődni :)