2011. augusztus 8., hétfő

Sessiön Aug 7-8

Leírom az elmúlt két sessiönöm főbb party jait. Ez alatt sztem 100€+ os partikat értek.

AKs utg ből élővakra 20ig. 3 call!!! straddle raise 70. Easy push 200. SS call 80 ig straddle call. Igazából idióta volt az ss 80 ból call 20 9Ts el. Nyert. Élővaknál is AK volt.

Átültem másik asztalhoz. No max volt. Kisvakon 66 körlimpre. Kiegészítem az élővaknyit. Flop 8T6 két káró. Úgy gondoltam hogy mivel 7 way és mivel ilyen "lejátszalak" spílerek ülnek, teljesen jó ha leadelek. Beteltem 20 at amire jött az egyik ilyen spílertől egy 55 és pont a másiktól egy call aki nagyon nézegette, hogy ki előtt mennyi van... vajon milye lehetett XD. Rátettem 200 ig all in 2 call. Nyertem. Turn 6 river T. Sztem a callernek fd-je volt a másiknak se volt sora, mert pont előtte láttam, hogy hogyan tolja sorral és annyira readelhető volt fizikálisan.

Leshortultunk 4 re. Q9o körfoldra kisvakról r 8 kínai rr 15. Call. QJx csekkelek ő is turn 9 betelek 20 at adja, river x bet 40 neki all in adta. Dámája volt.

Nyilván ezek a plusszosok, de voltak failed cbetek, visszaemeltek meg ilyenek, szal igazából 324 lett a plusz. Amúgy a last hand:

99 6 handedbe raiseutg 7 ig. 2 call 1 raise 25 adom ahogy a másik 2 is. Flop 9JJ (lol) csekkel az emelő nekem is muszáj, mögöttem is a másik kettő. Turn 8 hív 30 at adom csak mert egyértelmű gyenge blöff hátha valaki mögöttem...de nem foldolták. River K. Moondom nah ez csak akkor nem találta el ha AQ ja volt Csekkel. Hívok 60 at instafold. AQ ja volt nyilván.

A mai sessiön igazából megint no comment. Íme:

Fish fejű utg raise 12 100€-ból. AK Mondom nem buzizok, olyan fos short stackek ültek, hogy nem lett volna sok értelme csak callolni. Emeltem próba szinten 50-ig Megadta nagynehezen 100 ból!! QQx en bement mind megadta 88 al vitte.

Aztán dupláztam ez a fish ellen 50 BB-t egy A8 al. Riveren asszem 2nd párral callolt.

Uccsó hand T9s. Early raise 8 fish call én is D ről. Flop TT5 két kör. Cbetel 25. Fish callolja. Mondom beszippantom őket raise 60 emelő call fish all in 110 én call emelő fold.(mindkettejüknek 100 körül volt ezért az idióta weak raise) Turn 7 river 3. Mutat 55. Ennyit mondtam csak "Fuck this game"

Felálltam a gecibe. Most itthon vagyok és várom, hogy este legyen amikor lesznek stackek remélhetőleg és vissza megyek majd. Majd lesz egy elmélkedősebb bejegyzésem is nemsokára. Addig is

Good Luck to Me!

Nincsenek megjegyzések: