2011. február 18., péntek

Rigged poker

Na sikerült magam végleg megygőzni, hogy ne játszak PS en soha az életbe többet.

Leírom a partit mindjárt. Úgy gondolom, hogy vannak olyan oldalak amik őszinték meg olyanok amik nem. Lehet hogy kijön a long run de hogy?! Mekkora oda vissza javulásokkal.


Tudom most le fogom járatni magam avval, hogy leírom a partit hogyan játszottam meg, leszarom.

Turney 10+1 1r1a 300 player 1000 indulóból. avg 24k. Stack 32k. Image rólam late posból lopkodtam nem olyan über gyakran. Ellenfelemről: állandóan megpróbált lejátszani:

7Ks CO előtt egyel de a CO sit outon. emelek 300/600/50 nél 1500 ig. Megadja D ről. Stackje 35k. Flop 5jT kettő az én szinemből. hívok 4350 es potba 3k-t, amit megad. Turn 4. másik színből is kettő kint. Bebasztam az all int mint egy hülye. 1 okból igazán. Hogy dobja el a gecibe, mert úgy gondoltam, hogy minden másra ő vágná be az all int, mert állandóan keresi a spotot. 27k all in. Instacall. 78s! a másik színből.

Nem hiszem el, hogy 5JT-n evvel callol, és turnön a két és félszeres over bet all int ilyen deepen egy versenyen így insta callolja tök mind1 milyen húzóval.

Tényleg nem tudom elhinni, hogy egy ilyen insta callt nyomat egy ilyen helyzetbe egy ilyen boardon ilyen deepen ...bla bla bla. Tényleg split sec call volt. Nem igaz, hogy ilyet lehet csinálni.

Mind1 kicashelek a gecibe mert vicces.

Amúgy 1 másik nap volt amit szintén tournizásra szántam itt, minden féle full ring versenyek. És állandóan úgy estem ki, hogy 4 asztal SH cg ben nincs ennyi cooler egy hét alatt. 1 óra alatt volt x darab set over set, meg AK val top pár az AA ellen meg ilyen "jajjj micsoda véletlen".

Toltam még HU versenyeket. Ott is csak azon röhögtem mindig, hogy milyen funny mikor megindul a backdoor 50% hogy jön. Ennyi. És HU ba sok all in volt. De hát PS a világ legnagyobb helye, minden pro playerük mindig nyerő (haha mekkora véletlen)

Amúgy SH-t tolok a pkr en 4 asztalon. Hát sokkal jobban megy mint a bodogon. Nem nagyon veszítek de még nem is nyerek. Tágítja a W a tudásomat meg olvasok is szóval előbb utóbb jó lesz. Amúgy is free roll mert nem az én BR-em, és közbe az élő rovására egyáltalán nem megy szal win-win.

És nézem a The Real Hustle sorozatot és tanulom, hogy hogyan kell elkerülni, hogy átbasszanak bármi féle képpen. Tök jó. Abba vannak mindig olyan szituk, hogy mikor túl sok véletlen egybeesés van túl rövid idő alatt akkor jobb ha gyanakszol.

Élőbe is csalnak, neten is tuti. Van ahol többet van ahol kevesebbet. A PKR nekem azon kevesek közé tartozik, ahol tök mind1 milyen cooler hónapom volt, sose mondtam, hogy csítesz szar barom oldal (legalábbis asszem XD)

Edit: A partyhoz még annyit, hogy ez volt az első komolyabb ütközésem a csávóval. Nem tologattunk egymásra allineket, és az asztalnál se nagyon teszegettem be all ineket.

Játéktechnikailag meg, mivel versenyről van szó, szerintem nem is hibás 10k ra 27 all in-t mennyi, mert ilyen helyzetben tényleg szinte mindent el kell dobnia, és annyira kevés minden marad és olyan ritkán amivel meg tudja adni, hogy tuti+ EV és emellé ha meg is adja tuti, hogy van outunk egy vödör plussz tényleg nem adunk teret arra, hogy smar ass legyen és turnon lefloatoljon. Lehet hülye elmélet semmit nem számoltam utána a wc-n jutott eszembe, hogy nagyjából reálisan hangzik. Lehet h nem az XD

7 megjegyzés:

Walkman_ írta...

Inkább check-raise all-in ha akkora a stack hogy marad még fold equity.

Gizdalord írta...

Akkor sztem már belehúzta volna magát a combo draw-jával. hív 8at mondjuk. én arra 27 all in 45k ba kell callolnia 19 et. Az már oddson belül van réges rég simán...mondjuk ahhoz annyira bivaj lap kellett volna neki mint ami volt a turnre. kombódraw. Mondjuk nem tudhatja 100% ra hogy minden draw-ja él but still. úgy tuti nem dob el egy ilyet, erre meg kb pont olyan easy foldnak kellet volna lennie mint ahogy megadta

Andrei írta...

A jokerstars tényleg egy elég nagy vicc szokott néha lenni (turnön szinte mindig megindul a runner). Legutóbb én is játszottam, volt egy hatalmas stack a tornán, 11en voltunk, legtöbben ilyen 800k körül, volt 2 ilyen 1.2 millás, srác meg ücsörög 4.5 millióval, előtte 5ször preflop all-inban zsinórban nyerte a 20-80, 30-70 szituációkat. Pokerstarson két módon lehet tornát nyerni: kevés all-innal vagy te vagy arra a tornára a mákos kiszemelt. Amúgy sztem PKR rosszabb, még soha annyit nem téptem a hajamat, mint ott, bár te sokkal többet játszottál ott.

Ellenfeledről semmi infó nincs, szóval nem tudom, hogy jó all-in volt-e, de úgy érzem, hogy egy KQ, AJ-QJ-vel is adta volna, de akár még egy AT-QT színhúzóval is és hát ezeket nemigen lehetett kizárni. A 78s megadása amúgy totális hülyeség volt, abban egyetértek. Amúgy PSen szerintem matematikai átlag alatt jön le a floppolt flushdraw.

A real hustle meg nagyon nagy show én is szeretem nézni :)

Gizdalord írta...

Sztem nem reális amit írtál. MIvel adhat meg bárki egy 2.5x ös overbetet a TURN-ön!

a húzók lefeleződnek teljes mértékben, és ezen a boardon a flop alapján csak 1 kész lap volt a JQ. Hányszor lesz JQ ja meg setje mert az callol mmég, és hányszor lesz bármi mása. És ha sor/setje is van 7-9 outom még nyerni. Sehogy se volt sztem rossz move.

lehet tudni róla am h minidg ki akart spílelni.

Andrei írta...

Már megbocsáss, de az a gond, hogy nem az ő fejével gondolkozol. Tényleg nem adhatná meg top párral, de nála van az egér, nála villog a gomb, és PSes tornákon egy top pár a legtöbb játékosnak überfasza lapnak számít, úgyhogy képes rá megadni, akár megtehetné ezt matematikailag, akár nem. Ő rossz játékot játszik, de te attól még kiesel. Blöffnél hiába a hosszú táv, hogy ez a jó játék, ha az ellenfélnek fogalma sincs hol van a partiban, oddsokról meg pláne nincs, csak tolja neki, akkor sokszor fogsz kiesni a tornákról, pont ilyen top pár megadások miatt. Így is megadott egy kombo drawval ekkora overbetet, flopon meg backdoorokkal egy 2/3os pot emelést, szerintem egy JK típusú laptól turnön sose vált volna meg. Ha meg állandóan trükközni akar, akkor meg nem is emel vissza top párral flopon, hogy 'elrejtse' az ő monsternek vélt lapját.

Dave írta...

A Jokerstars a legundorítóbban nem Holdemben hanem 5Card draw-ban mutatja ki a foga fehérjét. Érdemes kipróbálni. Kézbe sor vs. kézbe színsor lazán jön (1:16000000 esély, persze én a rossz oldalon). Egyszerűen nevetséges hány flush, full, póker veri az eggyel gyengébb kezet, olyan játékban ahol két pár már általában mindent visz.

Gizdalord írta...

"sok asztal online sebesség" XD i laugh at them.

hogy lenne már tiszta egy olyan játék ahol mióta világ a világ vannak csalók. Szerintem egyértelmű, és csak röhögök azokon akik minden előzetes tudás/információ nélkül váltig állítják, hogy nem mert nem. Miért? Mert nem és kész.

Sztem ha nem is ők más tuti. ENnyi