2011. január 22., szombat

Összetörve

Összetörtek lelkileg. Igen pókerben.

Az volt a baromi nagy terv, hogy naponta játszok két sessiönt. Hülyén hangzik, de addig, amíg nincs meg sessiönönként az egy beülő. Ha 5 perc akkor annyi, ha 4 óra akkor annyi.

Gyönyörűen ment minden, persze egyre nehezebben. De nem azért mert kiismertek, mert nem a regek húztak le.

Most betelt a pohár. Tegnap még sikerül -3BI ről visszahozni. Volt benne egy két rossz megadás riveren de igazából a pénz ott ment el mikor 3as allinbe le 2 outoltak, meg aztán megint le 2 outoltak. Utána azért volt eg ykis mákom nekem is, csóka aki vissza 4 betelgetett rám D ről többször is, mikor 3 beteltem vakról, betettük. Nálam QQ és jött.

Aztán jött a mai nap, az abszolút hihetetlenség, és mivel realizáltam, hogy min jár az agyam úgy döntöttem, hogy befogom a pofám, nem lesz véleményem az élő pókerről, megyek és tolom mint egy rabszolga, mert különben nem lesz pénzem.

A mostani sessiön tartott másfél óráig. a 5. beülő bukása után feladtam. Nem volt all in showdownom ami rossz lett volna. És volt ez intenzív utolsó negyed óra amikor kezdtem tényleg azt érezni, hogy becsavarodok. Vágod hogy megyek gyogyóba. Hogy sírni tudnék, és hogy meg akarok halni.

Nem tudom, hogy hol kezdődött. Talán mikor a csávó UTG potol 1 call én squeezelem őket sconnal. A csóka megad. alacsony flop. Checkel cbetelek. Turn K checkkel 2 barellezek. Megadja, mondom ok akkor jobb. Vagy kézbe pár, vagy K de jobb. Feladtam Mutat 25o! 1 pár kettes. Ezt hogy? Sose játszottunk ez előtt! Nem volt infója. Hogy adhatta meg a 2. hívást?

Utána jött az új beülő, all in shove az én 3x emre. Callolom AK val. 3 out A3 ellen.

Mióta tolom rengeteg pénzt raktam úgy be, hogy Cbetelem pl az AQs-t turnre jön a jolly, ami vagy egy flushdraw-t jelent, vagy még egy lyuuksort is mindemellé. 100% ban misseltem. 1x jött le úgy a sor hogy nyertem. Rengetegszer jött a turnre a jolly és egyetlen egy szent alkalommal se sikerült összerakni. Mind1 rettenetes volt, ennek ellenére nyerő voltam addig.

A legeslegutolsó amin meghaltam, 67s el 3 bet squeezelek 2$ ra 8. callol mind a kettő. Flop 456. 2 check, én bet 17. 1 fold egy raise all in 33!!!. Turnon megölt.

kész feladtam. Nem bírom. Emellett, hogy igazán keserű legyen:

Barátnőm smsezni szeretne éppen velem mert unatkozik a melóhelyen. Nem tudom valamiért kifejezni magam jó v nem tudom mi van, hogy nem szeretek msn ezni, telefonon "tartalmas" beszélgetést folytanti, és smsezni sem. Főleg nem úgy, ha még aznap amúgy is találkozunk. Persze jön a sav, hogy de neki jól esne, de ezzel most mit kezdjek? Próbáltam neki sok sms-t írni (mindeközben éppen tépték az agyamat tönkre pókerem a fentebb írtakkal) és próbálok nyugodt maradni fejben, hogy elmagyarázzam neki, hogy épp játszok, hogy amúgy is talizunk este, és hogy Bécset hogy lehetne sms be össszefoglalni. Kapom rá vissza a lelki savat, hogy érezzem magam jó szarul és legyen bűntudatom. Kurva geci életbe ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSSS

Miután a 33 a 67 nagyobb pár, nagyobb sorhúzómat ugye leverik. Felállok agép elől. Hitetlenkedve magyarázok amgamnak. De nem hangosan, és igen 1-2 "a jó kurva anyád" van benne, de nem ömledezős káromkodás jön a fater, és elkezdi amgyarázni, hogy dilinyós vagyok, hogy hülye vagyok, hogy nem látom, hogy nem megy? Mondom mi nem megy? 80% okra rakom be a pénzt perfectül megy csak éppen mindig lemákolnak. És mondja tovább!!!!! Vágod, pont erre volt szükségem, miközben ideg roncs vagyok, kapom a lelki sanyargatást, hogy rosszul érezzem magam, utána a fater is el kezdi forgatni bennem a kést, hogy nem megy, meg hogy igen ez van és higgyem el le fog mákolni huszonharmadjára is. Ájjak le, kussoljak el, meg haggyam abba.

Oké elvonultam 10 percre a sötétbe próbálom tovább írni ami történik:

Ami most betette, hogy jönn még egy sms hogy "oké úgy érzékelem akkor majd ezt is este beszéljük meg". Kész elszakadt a cérna még egy vonalon.

Tisztára úgy érzem, hogy nekem tökéletesnek kell lennem- Vágod? Össze vissza anyázik mindenki a világban, az utcán, a póker teremben, a fater ithon rengeteget. Én egyszer kicsit kiborulok a net előtt és szarrá szednek. Ehhez még hozzá jön az, hogy a munkámban maximálisan megtorolják a legkisebb hibát is, tehát ha ott hibázok, vesztek rengeteg pénzt, és elég egy hosszú 8 óra végén 1 hiba (ha isten úgy adja, hogy nem épp lemákolnak, ami még egy jó szorzó az őrület felé ilyenkor) és minden elúszott. És akkor most kicsit nem vagyok csak olyan, mint amilyennek akönyvbe kell lenni és sav. Emellett meg nem tudok smsezni meg telefonálni emrt sose tudtam úgy ahogy elvárták tőle (ebből már volt máskor is ügy csajszival aki nem is a barátnőm volt csak jóbarát) és azonnal jön a megtorlás, hogy nem adom meg amire vágyik, és kapo maz ívet, hogy igazán szarul érezzem magam. És én meg hülye vagyok és még mindig azon agyalok, hogy hogyan tudnám úgy megoldani, hogy ne sértsek meg senkit, és mindenki megértsen mindent.

Mit mondjak neki? Tudom, hogy nem sejtheti, hogy éppen összeomlok agyilag, de mit mondjak neki? (tudom nem lesz aktuális mire olvassátok) Most nincs kedvem létezni se, éppen úgy érzem mindenki cserbe hagyott akire számíthatok és tök egyedül vagyok. Nem akarom megbántani, vagy érzelmileg sanyargatni, hogy ma akkor inkább ne is találkozzunk mert meg kéne beszélni. De hogy? Mikor mondtam már neki, hogy nem szeretek sms msn meg telózni és nem csak nem szeretek nem is tudok. Tartalmas beszélgetésre sms re vágyik. De hogy adjam meg neki? MIlyen az. Én nem tudok sms és telefonon keresztül olyan lenni. Mit tegyek? nem is ömleszthetem rá, hogy még ő se támogat, mert mit tehetne vele csak bántaná az érzés. Úgy érzem nincs jó megoldás.

A fateros rész is szenzációs volt, és mondta mondta mondta, hogy én vagyok a hülye. Annyit sikerült elérnem, hogy ne örjöngésbe törjek ki, az őrültek higgat hangján mondtam neki, hogy haggyuk, úgy se fogja megérteni, inkább ne szóljunk egymáshoz. Persze elsőre ez se volt elég és folytatta. Aztán elhúzott a faszba a muterral együtt valahová bulizni, ami azért fokozta a dolgokat mert 1. muter kussolt és gecire nem védett meg, pedig úgy hiszem ő érti ezt. Kettő elhúztak és tiszta sötét a lakás .úgy érzem mintha a fejembe lennék bezárva.

Ez gyönyörűen összekombinálódott, plussz az ismét immár három hetes bukószéria live és meg van arecept a katasztrófára. Jelenleg nem tudom mit csináljak.

Azt tudom, hogy vissza az élő robothoz, mert ott 4 év alatt soha nem akadtam ki ennyire, és soha nem volt ennyi szar mint neten ez alatt a 4 nap alatt amit aktívan nyomtam.

A mai napom azt hiszem az lesz, hogy megkérem a barátnőmet, hogy értse meg, hogy agyi leolvadásom van, szükségem van egy kis időre, hogy össze szedjem magamat a porból, és majd holnap találkozunk és beszélünk, de ma nem lennék rá alkalmas. Ami a faterékat illeti, semmi többet nem mesélek nekik a pókerről. Feladtam ezt a csatát, hogy megértessem és elfogadtassam velük. nincs tovább hisznek és mondanak amit akarnak ilyen téren. Ha pókerről van szó ignorálom őket bármit is mondjanak vagy gondoljanak.

Remélem megoldódik.


Bécsről meg annyit, hogy nem hiszem jelenleg, hogy menni fogok többet. Jó a játék, de ha nem bankrollol valaki mondjuk úgy, hogy adja az €-t és a nyereményem felét megkapja (és 98% hogy nincs ilyen) akkor nem megyek, mert túl nagy a kilengés és túl ritkán tudnék menni, é nincs hozzá BR-em, pedig mérföldekre verem a mezőnyt.

Fasza

Kimászás indul.

15 megjegyzés:

Lengyel írta...

Tegnap én is mindennel besz..tam, nyugi, nem vagy egyedül!
Nekem úgy ment el 5 BI Sh-ban, hogy konkrétan a net leggyengébb mezőnye alázott szét. Olyanok akik J4o-val limp/raise után adják az allint.
2-szer floppoltam BB-ről nutsot: egyik floppolt flush, másik floppolt sor, és 2-szer húzott túl az 1 pár runner runner fullal. KK vs T2 kevés volt, a szettek, drillek folyamatosan haltak meg, 98/30-as arcot nem bírtam lehúzni,e helyett a 3. arc, egy ABC reg húzott le, mert riveren leesett a közös lyuksorunk, csak neki term. nagyobbra...
Flop sor szintén BB-n, csak AK vert, de nem volt emelés, nem hittem, de term. az volt nála.
KQ-val D raise, fogalmatlan adja. Flop: 599, emelek, adja K4o-val (semmi backdoor húzó), turn: 4.
És még sorolhatnám. Régóta szívatnak neten, de ezt el kell fogadni. Persze sajnos én sem tűröm jól, ezért tegnap én is ki akadtam elég komolyan. De össze kell szedni magad.
Azokhoz amiket írtál: mi azokat szeretjük akik alsó párral adják. Ok, hogy néha elég, meg lemákol, de akkoris ezekből van a pénz. Nem az ABC regekből.
AK vs A3 nem out, hanem reális esélye van nyerésre, a pot egy része őt illeti meg, hát most behúzta.
Egyébként otthon nálunk is ez van: család, barátok nem értik meg milyen kemény is ez, csak a nyereményt látják, aztán nekik természetes, hogy nyerni kell, ezért én se szoktam őket beavatni, ha pl vesztek, néha azt mondom, nem is játszottam...

Gizdalord írta...

oh köszi :)

Én azért eldöntöttem, hogy nem terorizálom magam a nettel, ha ilyeneket tud kiváltani belőlem. Maradok az élőnél, akár milyen is.

Walkman_ írta...

Áhh, most én ehhez a pár sorhoz többet tunék írni amit te írtál pedig még csak a felénél tartok. Partikat most nem elemzek pedig lenne mit :D

1.) Neten sokall nagyobb varianciára számíthatsz mert
a.) több a jó játékos
b.) Ha nem is jó, legtöbbször agresszívebbek azért mint live
c.) amint látom nagyobb varianciájú line-okat választottál (3-betelés suited connectorral), és mégis ki vagy akadva ha több stack megy ide-oda. Ha ezt a stílust, playt válaszotd az adott szituban, SZÁMÍTANOD KELL arra hogy bizony repkedni fog egy-két stack.

2.) Az 52-es csókáról neked sem volt semmi readed, nem értem mi a felháborodás alapja. Nyilván 100x jobb amit te csináltál és nyilván van értelme elvárni hogy eldobjon olyan lapot amivel játszott, de NEKED SEM volt semmi infod róla, szal pillanatnyilag az adott handben a sötétben tapogatóztál.
(Mégis volt egy kis handelemzés :D)

3.) Kapcsold ki a telefont,MSN-t meg minden szart ha játszol. KAPCSOLD KI!

4.) Ha a leányzó nem érti meg hogy ez a MUNKÁD, ez az ÉLETED (mert az, vagy tévedek ?) és ez az AMIT SZERETSZ CSINÁLNI és ÉRTESZ HOZZÁ, akkor szerintem nem ő az ideális társ... Én ezen a ponton szakítanék vele kb. Nyugtázni kell hogy nagyon kevés lány van aki tolerálja ezt az életstílust, de választhatsz...

5.) Felhívlak :)

Walkman_ írta...

Ja lemaradt hogy ilyen stílusban 5 BI neten lófasz. Ezért kell 40 belőle, nem úgy mint élőben.

Gizdalord írta...

Nah kösz W akkor majd beszélünk

A csajszival nincs gond megérti a pokeres részt totálra, nem tudhatta, hogy éppen agyfolyásom van, csak pont roszkor jött. Nagyon is támogat és megértő tényleg nem ez volt a gond.

Amúgy jah van valami amit nem vágok a netbe, hogy miért, de iszonyat keményen ki tud készíteni agyilag. Régebben nem volt ez így vagy nem is tudom.

A csókánál 52 nél arra gondoltam, hogy vagy Ax el vagy PP vel callolgat floppon és turn 2. barell után dobnia kell mert és a bonus K meg scare card főleg, hogy ha cbet air voltam és turn meg leesik és hívom tovább.

Unknown írta...

fel a fejjel, leírták már előttem de SHben nem ritka az ilyen -4,5 bi bukó, volt ilyen napom nekem is csak nl100on. bevallom férfiasan, ki is sírtam magamból a dolgot az ideg miatt. AA < AK meg hasonlók na persze flopp előtt aiba hogy választásom se legyen :)

Gizdalord írta...

Nekem sok, hogy fél óra alatt 4 asztalon lehet bukni ennyit, nyerni meg szinte kizárt hogy lehessen ennyit.

Live amennyit tudsz bukni, ugyan annyit tudsz is nyerni az alatt az idő alatt.

Sztem ez neten képtelenség, és tök alap dolognak kell kezelnie az embernek az 5-6 BI minuszt egy óra alatt. Sztem nem frankó.

De majd kapok tréninget ebből :D

Névtelen írta...

Szoktalak neha olvasni mert alapjaban egesz ertelmeseket tudsz irni...
De viszont

Nem akarlak megbantani de a tableratingsen megneztem par leosztasodat, es szerintem nagyon gyengecske a tudasod NL50 sh-ra.

A bodogon is mukodik a HM hud ha handgrabberrel hasznalod.

HM-ben meg vissza tudnad nezni a handeket mielott teljesen maskepp adod vissza a tortenteket.


"Nem tudom, hogy hol kezdődött. Talán mikor a csávó UTG potol 1 call én squeezelem őket sconnal. A csóka megad. alacsony flop. Checkel cbetelek. Turn K checkkel 2 barellezek. Megadja, mondom ok akkor jobb. Vagy kézbe pár, vagy K de jobb. Feladtam Mutat 25o! 1 pár kettes. Ezt hogy? Sose játszottunk ez előtt! Nem volt infója. Hogy adhatta meg a 2. hívást? "

Ezt emlekezetbol irtad?

Tobbszorosen is hibadzik a tortenet

Egyreszt T7s volt nalad.
Nagyobbat kellett volna squeezelni ha squeezelni akarsz.
Nem chekkelhetett elotted mert o van poziban.
Turnon pedig visszacsekkeltel es nem 2nd barreleztel.

Es ez csak 1 leosztas

Gizdalord írta...

Tudom h kezdő vagyok sh hoz nem is az volt a nagy terv hogy megváltom a világot vele mint a W.

SOse toltam ez előtt, ezért nem is akartam multi tablingelni. Persze h emlékezetből mivel nincs HH-m

Szal tisztába vagyok vele, hogy tele van hibával, de avval is, hogy van amit tudok kezelni, meg egy csomó olyan is gyülemlett márr fel bennem kérdés, hogy ezt hogyan játszanád, és tettem volna fel olyan embereknek akik szakértői is.

Amúgy a t7 sconnak számít nálam azért azt írtam. Me scon 1-2 gappel még jó (jó volt nekem nah akkor így)

Thanks a hozzá szólást. A netes SH ban tényleg abszolút laikus vagyok, de ahhoz képest sztem elment. Egy cikket se soha semmit. Csak amit W től láttam mikor együtt lógtunk.

Gizdalord írta...

De amúgy ennek a postnak most nem a póker része volt a lényeg, hanem éppen nagyon nagyon szarul éreztem magam, és próbáltam kiírni, és ahogy írtam egyre rosszabb lett ez az érzés ugyxe ahogy jöttek a beszólások meg az sms-ek. Ez ilyen life line volt inkább mint értelmes építő jellegű írás. Inkább magamnak meg Ercsinek, hogy tudja mi volt a gáz mint amúgy. Nem olyan általános építő mint az Inspiration for Succes pl :)

Névtelen írta...

OK no worries
WT voltam az akadémiáról

Viktoria írta...

Szerintem nagyon nagy butaság, ahonnan kiindultál, hogy egy beülő megnyerése után leállsz. Így ugyanis pl ezt az 5 buy-in bukót 5 napodba kerül visszahozni. Amikor meg nagyon menne a dolog, és lehet, hogy nyernél 5-10 buy-int egy nap alatt, akkor nem ragadod meg a lehetőséget. Gyakorlatilag arra korlátozod magad, amire pont hogy nem szabadna: akkor játszol, amikor nem megy, és minuszba vagy - ezt éppen forditva kéne! Akkor játszani, amikor megy!

Gizdalord írta...

Egy buy in egy sessiön amúgy és napi kettő, mert úgy voltam vele, hogy nem akarok napi 6 órát bele ölni feltétlen ha nem muszáj.

Amikor meg hülyén játszok akkor úgy is érzem, hogy hülyén megy, de tiltes hülyeséget nem csináltam az 5. BI-nél se.

Értem amit mondasz az A game meg a zónáról van szó, csak én nem hiszem hogy értek annyira az sh hoz, hogy ez számított volna.

Az számított, hogy tapasztalatot gyűjtsek a játékkal és valamennyi kis pluszt is. Ha meg mindig tudom hozni a jó formámat, akkor mind1 elvileg, hogy 1 nap alatt nyerek jó játékkal 4 BI-t vagy 2 nap alatt, mert a matek meg az oddsok ugyan azok. Ha csak good run om van azon nem változtat a break. Az csak az "in the zone" nál számítana.

Ez live így is van amúgy azt így csinálom, de itt még nagyon kezdőnek éreztem/érzem magam.

Virág írta...

Csak a csajszis részhez, mert a többihez nem értek: nem benned van a hiba. Elvárhatja valaki, hogy ha vele vagy, akkor 100%-ig vele legyél, és elvárhatja, hogy HA nem tudsz vele lenni 100%-ig, akkor mondd meg őszintén, és inkább ne legyetek együtt, vagy csak annyira, amennyire neked is megy.

De: NEM várhatja el senki tőled, hogy bármikor képes legyél 100%-ig vele lenni, vagy akkor, amikor ő akarja. Senki nem várhatja el tőled, hogy többet tegyél, mint amennyit tenni tudsz.

Kicsit másként. Elvárhatja valaki, hogy tedd oda magad és legyél a jelenben és legyél nagyon ott élőben. Mert akkor kapsz visszajelzést, te is tudod olvasni őt, ő is téged, a kommunikáció 100%-a működik. Ha amúgy ismeritek egymást, akkor megvan minden esély arra, hogy megértsétek egymást, te is őt, ő is téged. De egyáltalán nem elvárható, hogy te képes legyél mindazt a gondolatot, érzést, mondanivalót betűnként bepötyögve épp akkor és ott, amikor rájön és ahol vagy, átadni neki. Fogalma sincs, hol ér téged az sms-s, mit csinálsz éppen, mi van benned - ha azt várja, hogy bármikor bárhol vagy, 100%-ig ott legyél neki, ráadásul sms-ben! ráadásul pozitív energiákat küldve! akkor lehetetlent vár.

Nem benned van a hiba, és ha szar érzéseket kelt benned, mert nem úgy és nem akkor fejezed ki magad, ahogy és amikor neki legjobban fekszik - miközben amúgy mindent megteszel, hogy 100%-os legyen a találkozásotok -, akkor teljesen jogosan mondod neki azt, hogy sorry, ne várj tőlem olyat, ami nem megy. Ha ez hiba (szerintem nem az, így is a verbális érzelemkifejezésed messsze-messze az átlagpasi képességei, és főleg hajlandósága fölött van), akkor fogadja el. Fogadjon el téged ezzel a hibáddal együtt, és ne várjon tőled szerelemtől-akármitől csöpögő sms-eket. Hadd ne virtuálisan éld már meg az érzéseidet, ha egyszer neked élőben esik jól! Ez mindenképp a "normálisabb", ha dobozolni akarunk - de ha nem, akkor is teljesen elfogadható. Ha nem tudja vagy nem akarja elfogadni és erőlteti az sms-msn-net kommunikációt, vagy ezután is szar érzéseket kelt benned, akkor csapolja az energiádat, azt meg le kell állítani valahogy. Ahogy le lehet.

Bocsi csak ez most kijött belőlem, a post olvasása közben végig meglepődve ültem, hogy "ne már, mióta hagyja magát a Géza csapolni egy csaj által energetikailag, és még ráadásul ő érzi magt szarul, miközben vele minden rendben van?" Szóval fel a fejjel :)

Gizdalord írta...

Thank you.

Nem egy állandó fennáló dolog volt ez, csak éppen így alakult. Az msn-t is megértette elég hamar, és nem is erőltetjük sose. Sms lett mostani hóbort de valószínű, hogy az is gyorsan megoldódik, csak pont roszkor jött a dolog minden mással együtt.

Szal Géza bácsi nem hagyja magát, megmondja, hogy mit szeretne, próbálja kifejezni, és általában mindig megszereli, vagy megszerelésre buzdítja a másik felét :)

Köszi V