2010. október 7., csütörtök

Hullagyár / Shame on you!

Először is kicsit kapják be akiknek elküldtem a hanganyagot és basztak válaszolni. Egy kérésem volt, hogy mindenkép mondjanak véleményt, hideget meleget. 1 ember írt, és kettő, hogy még nem nézte meg. A többiek meg semmi. Még egy, "ok megkaptam" mail-se semmi. Faszom!

A másik ami kicsit kiábrándító, mikor ilyen kicsit nyíltabb dologról írok, mint amilyen a legutóbbi volt, és nem képes senki (tisztelet az egy szál kivételnek) semmit hozzátenni vagy beleszólni. Elszomorít, mert vagy nem is érdekelt senkit, vagy ennyire nem open minded senki, vagy csak ilyen beszari/ ennyire leszarom, hogy nem képes írni hozzá. Either way, it sucks!

És még az is lelomboz, a bármi féle online produktivitásomban, hogy a fórum is egy nagy hullagyár és semmi értelme az egésznek, nagyjából egy fél éve már legalább. Teljes agyhalottságot érzek magam körül, és úgy érzem a nagy kira ötleteim is kb süket fülre találnak, mert szarik rá mindenki, vagy szarik arra, hogy a véleménmyét nyilvánítsa bármi féle módon. Ez nem tántorít abban, hogy folytassam magamnak, de nincs meg az az érzés amit én szeretek. Mikor értelmiséginek érezhetem magam, mert mint egy görög megosztom a társadalommal és fejlődünk...olyan XXI. századi az egész. Mindenki szarik bele a másikba, annyira el van foglalva magával, hogy annyit nem tud megtenni, hogy a közös jó érdekében (és egyben a saját fejlődéséért is) tegyen annyit, hogy néha lapra hánnya az idióta gondolatait. Szar ilyen "közösségben" lenni/létezni.

És most baromira kedvem szegte bármilyen kreatív írkálásnak. Inkább megbeszélem azokkal akikkel találkozok...

9 megjegyzés:

Zoli írta...

Le vagy szarva :D

Névtelen írta...

szia, el tudnád küldeni még1x a justanotherpro@gmail.com-ra a hanganyagot, pár napja amikor próbáltam letölteni azt írta, hogy a link már nem él.

miután meghallgattam mindenképpen írok véleményt.

gl

Lengyel írta...

Én még nem hallgattam meg, és legutóbbi bejegyzésed sem olvastam. Ha sort kerítek rá megírom a véleményem!

Gizdalord írta...

@ Zoli :) nem csak rólam van szó hanem a fórumról. Amúgy meg nem mert írtak csomóan mailt is, csak nem vágom mi a pálya.

@ Névtelen: Elmondod hogy ki vagy? Akkor elküldöm megint.

Amúgy ja lejárnak kb 1 hét után azok a linkek.

Névtelen írta...

nem ismerjük egymást. párszor láttalak lurdyban/goldban. netes nit kocka vagyok.

Gizdalord írta...

oh oki :) Igérem kiküldöm mindenkinek még a héten. Most mindenkinek saját linkel töltöm fel, csak szerencsére sokat kell :D

Amanoba írta...

Még nem értem a végére, ezért nem válaszoltam... Sajnos számomra nem volt annyira hasznos eddig, mivel nem nyomom élőben. Viszont azért kértem el, mert kíváncsi voltam azért...:-)) (és nem voltam a táborban)
Üdv!
Amanoba

Walkman_ írta...

Először is szerintem nincs jogod felháborodni egyáltalán, az embereknek esetleg van más dolga, meg senkinek nem kötelessége meghallgatni. Válaszolni legalább annyit hogy "megkaptam de bocs nem" tényleg faszság, azt én is utálom.

A második bekezdésre is vonatkozik a fenti; te elgondolkozol valamin, miért kell azt "ráerőltetni" bárkire is? Aki akar válaszol és eldiskurálsz vele, aki nem nem. Csakis leszarom/not-so-open-minded lehet aki nem válaszolt...?

Harmadszor, bár én sosem voltam flopos, de régebben meghallgató fülekre talált ha írtál valamit, vagy miért ezt a csatornát választottad a kreatív írkálásra? Csináltam egy közvélemény-kutatást (LOL) és számomra az derült ki hogyha egy pókeres blognak van kikiáltva, akkor az emberek főleg arra kíváncsiak és olyan témában akarnak olvasgatni is, ez egy pókeres témájú fórumra hatványozottan igaz szerintem! Tudom hogy a tiéd "már másról is szól" de szerintem ne egy ilyen pókeres közönséget célozz meg a világ dolgain elgondolkodtató kérdéseiddel.

Negyedszer, sokkal fontosabb kérdés; mikor StarCraftozunk ?. :):):)

Gizdalord írta...

XD hosszú lenne. Röviden:

Az olvasók fele kb nem pókeres ismerősök rokonok haverok barátok.
A felháborodás meg annyi volt, hogy in exchange for the előadás, you have to give me a vélemény about it. És ez nem történt meg sokáig de már rég igen.

Amúgy én poker közben is pont ilkyenekről beszélek sokszor az embereknek és előbb utóbb elgondolkoznak rajta. A "lecseszés" célja csupán az volt, hogy gondolkozásra serkencsem azt is aki esetleg nem akart rajta. Ha már csak 1 embernél is bejött akkor win.

4th Mehet az sc most már 1v1 re is mert felmentem platinába XD