2010. augusztus 6., péntek

G terv

Kb ez a G edik verzió annyi komplikáció van. Ma csinált egy vicceset a pKR egyszer csak lett 199$ a számlán. Nem volt nyoma honnan. Be ültem vele 6 leosztásra, hogy legyen HH.n nyoma, hogy toltam mert van pénzem. Nyertem 40 et (lol) Elmentem másfél órára, és mire hazaértem nem volt ott. Kicsit káosz mi?

Aztán rádöbbentem arra is, hogy a PS en minden féle CG szar. Omahával próbálkoztam nl10. A fos, hogy a 11 asztalból 6 olyan hogy 50BB max-os. Annyira nincs játék, hogy az fáj, 11 asztalon toltam és tili toli ment csak. A deep asztalon meg akkor volt all in, ha split volt azt ment 3$ a levesbe. Szal rájöttem hogy kiveszem onnan a pénzt és felrakom valahová, ahol nincs 1000 asztal egyszerre. Meg is lett. Jajj, olyan érzés, mint ha újjá születnék kb. Végre tudom tolni ahogy elhatároztam! Kira

Nincsenek megjegyzések: