2010. július 23., péntek

I'm back baby!!

Vééégre mákoltam egyet. Megjött az áttörés :) Én suck outoltam AAval...Leírom mi volt aztán írok értelmeset is. egy emelés 2 ig én 7 ig ss all in 10 1 call. flop 55J. én 10 raise all in 40 call 57. River A. Olyan boldog voltam. Ez a 3. suck outom asszem mióta elkezdtem tolni 3,5 hónapja. Le is írtam mindent asszem :)

Na a lényeg. A netes poker horrorisztikus. Gondolkoztam rajta, hogy részletezzem, mert ilyet úgy se olvasol máshol, de asszem az csak a bajt hozná rám. Annyit írok, hogy rengeteg AA vs KK meg fordítva is csak balul elsülve. Sok set over set meg full over poker, meg 20%ok ezerrel, de marhára nem lankadok mert van egészséges br em hozzá, és birom. Majd berakom a hónap végén a grafikont, jól játszom tudom, csak most nem jön ki éppen, de legkésőbb a kövi hónap elejére ez le fog járni. Jelenleg 14 beülővel van kevesebbem, mint amit all in EV alapján nyernem kéne, ami a reális statisztikai átlag mutatója (RGO ha AA val nyersz egy partit akkor többet nyertél mint amit kéne mert kb csak a pot 80% jogosan a tied) Tom, hogy van ilyen másnak is én is túlteszem magam rajta. Segít a live:

Elkezdtem járni élőbe. Az biztos, hogy a net nagyon sokat segít az élő játékon mert: sokkal jobban bírod a coolereket, meg a hülye ütközéseket. Totálisan immunis vagyok élőben bármi féle tilt-re mert annyival kevesebb van itt, hogy kiröhögöm. Meg mosolygok mert mások azon halnak le, hogy AA val nincs akciójuk és ettől mennek tiltre XD Ha tudná... Nehéz átálni mert a kettőnek amúgy semmi köze egymáshoz, de meg van még bennem és megy. 4x voltam lent 50-100 azni (majd a live játékokról a táborba mesélek) majdnem 8 BI plussz. Jól tolom nagyon érzem és csomó pszihológia van az új hely új ember szituban, de ezt is inkább majd a táborban :)

A havi kitűzés netre amúgy a nulla, de szerintem nem lesz meg így, viszont ha kijön a havi RB meg a bonus akkor kövi hónap első harmadára meg lesz a nulla XD

I'm back baby!!!
(hm ez lesz a cím XD)

5 megjegyzés:

Nurgle papa írta...

Ide írom, mert MSN nincs fönt - és nincs is vele lelkierőm szarakodni, elnézést - a mailcímed meg nem tudom aktuális-e még.

http://kritikustomeg.org/

Beregelsz, aztán megkeresel valamelyik filmnél (tipp: Alien -> zseniális osztályzatok, The Reaper), rákattintasz a nickemre (esetleg felveszel a kedvencek közé, hogy később egyszerűbben megtalálj), azzal átkerülsz az adatlapomra és már böngészheted is a listám. Have fun. ;)

Gizdalord írta...

cheers. aktuális még.

Nurgle papa írta...

Okés, köszi. Jó mazsolázást.

Btw: ha beszólsz amiért ötöst adtam a Bambira, tökön foglak rugni, csak gondoltam szólok. :P

Walkman_ írta...

At EV line-t ne nézd, semmi értelme. Az a lényeg mennyit nyertél vagy vesztettél. Jó ha tisztában vagy vele mennyire futsz jól, de témázni rajta hogy "ennyit kellett volna nyernem EV szerint" teljesen felesleges, akkor inkább meg se nézd. Esetleg ha jót tesz az önbizalmadnak. De akkor meg lehet mindent arra fogsz, amúgy is csalóka, szal not recommended!

Gizdalord írta...

hm miért? Aztt mutatja meg hogy all in szitukba mikor bement az összes pénz hogy álltam. Amúgy nekem pozitív lendületet ad.- Úgy tekintem mint az időjárás előrejelzést. "Az elkövetkezendő hónapokban várhatólag szerencsés léghullám érkezik a posztó fölé..."