2010. július 14., szerda

Gondolat maszlagok

Annyi minden van hogy nem is tudom hol kezdjem. Nézek sok poekrt a neten. Mármint poker adást. Próbálom azt csinálni, hogy telleket kapok el playerektől. Egyik legnagyobb ami halál vicc Johny Chan-es WSOP-s győzelme mikor checkeli a rivert. Benne van apoker arcokba is. :) Nézzétek meg a fejét. Ha ott valaki ismerte volna a telleket normálisan akkor nem blöfföl stacket bele :) Na mind1. Van csomó ilyen.
Meg avval, főleg a durrr nál, hogy megpróbálom kitalálni mekkorákat fog hívni ha barellezik, ha value betel melyik utcán. Persze úgy könnyű hogy látom a lapját de kezdetnek nem rossz.
Sok Interjú is van. Mekkora kamu szarok azok. Főleg a heads up championship-ben. Végig néztem 3 full-t és mindegyikben csak azt hallod, hogy hát mákom volt nekem jött a lap, pedig nagyon nehéz ellenfél. A vesztestől meg, hogy hát ha valaki akkor ő megérdemelte, nagyon jól tolta respect etc etc. halál fos, mint ha nem is lenne értelme az egésznek, ezt mondogatja az összes. Hol van a tűz meg minden, igazság stb. Senki nem érzi magát favoritnak vagy mi a fasz? Mint a forma egyben mikor meg van nekik előre mondva, hogy hogyan kezeljék az interjút. Az egész egy szar álarc, és most már nagyon látványosan kontrolálva van, image managerek által kb. Egy jó volt összesen. Mikor egyikőjük bemondta, hogy "megeszem akalapom, ha nem győzöm le ezt a feszes faszt" :)
Amúgy Eric Sidel geci jól nyomta amit tolt. Nagyon pro. Az első akinek nagyon bejött a játéka :) Scotty Ngyuen meg mekkora szar :) Sry. Egyrészt hibát hibára halmoz, infót szórja mint a vetőmagot és nagyon rosszul tolja. De nem gáz XD Ivey ellen vissza jött valami 2500 vs 78k chip arányból és megnyerte azt ott. Na mind1. Persze ott is mindenki mondta hogy jól tolta meg mitom én. Wle
Jajj van egy jó handem. Én is Hu-ztam full ring asztalon. Light 6 bet XD (csak hogy én is írjak ilyen nagy szavakat) : A8o nl 50 en. raise to 1.5 Ellenfél reraise to 4.5 Ez itt standard volt neki ezt játszotta ellenem mikor emeltem sokszor. Én rerais to 14$. Agyal. miközbe agyal mondom magamba, hogy most fogja kitalálni, hogy és spielelek ellene és megpróbál még 2 szintel feljebb menni és emelni fog. Erre miniraise-lt ami nekem halálos give away volt, hogy tök szar gyenge semmije sincs csak beróbálta. 25 ig emelt én all in 50 és insta foldolt. Volt blockerem is XD
Amúgy hányszor lehet, nut full vs quadot játszani úgy hogy nonstopp én vagyok a full? Van eg ybeton. Flop set nekem 88 al. 68J-n. Mondom cool csekkel hívok adja. Mondom ez valsz set (csak avval jön) turn 7. Csekkel, hívok, mert tudom, hogy riverig csapdázik a settjeivel. Adja csak river J. mondom kira emelt volna Jj vel tán csak, és donk all int tol. Call mondom a 66 od most úszik... faszt JJ Meh.


Úgy néz ki jövő héten vissza megyek élőzni. Kis pici mini szinten még míg vissza rázódók és lesz roll. Egyelőre 50-100 :) tudom vicces. Meg az is, hogy én hallottam olyat, hogy minden igazi pro egyszer tönkre megy. Hosszú story hogy miért de most kezdem előről, és jobb így 22 évesen mint később sztem. Érzem az erőt.
Készen állok. A net felkészít egyre tuti: Viseld a bad beateket. Ennyi szar egy egész élet alatt nincs ha az ember élőbe tolja, szal verhetetlen lesz a tűrőképességem. Van egy jó mondás: Give the pain and take the pain. Erről szól. Ha nem birod úgy is megtörsz és elbuksz mindent. Jókat röhögök mikor realizálom mások fájdalmában, mikor le két outolják etc, hogy milyen majmok vagyunk és ezt csináljuk nap mint nap és még azért nekem is fáj néha kicsit egy rövid ideig, és jól kiröhögöm magam.

Huh most ennyi, a lelkizősebbe nem akartam bele menni azt majd egy külön postban. Jó volt ez az elmúlt másfél hét. Pupák szabin volt, voltunk strandon párszor, Velencei tónál, szét fagyiztuk az agyunk (nem csak azt XD) és minden kira volt. Poker tökre a háttérbe szorult, de most majd előrébb kerül mert míg melózik én is tudom nyomni. Mondtam is neki, hogy nem döntés igazából ,hogy találka e vele, vagy póker :) Jó persze van nagyon kevés kivétel mikor a poker kell de azok extrém helyzetek 1-1 alkalom. (pl bonus idő vége felé még sokat kéne tolni hogy kijöjjön, vagy vmi nagy verseny ilyenek)

Huhu várom már ezerrel az élőtt!! RELEASE ME!!!!!!!

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Hova fogsz menni élőzni? vagy titkos magánpartik? :)

Walkman_ írta...

Az NBC Heads upnak olyan a struktúrája, hogy egy pronak egy nagyon gyenge játékos ellen max 10% előnye van. Totál gambling az egész. (Nem én találtam ki) nemtom feltűnt-e hogy folyamat all-in vannak...
Seidel játéka amúgy nekem is nagyon tetszett, de azok a move-ok nagyon pontos readeken alapultak, Annie Duke-al évtizedek óta ismerik egymást.

A 6-bet all-in hand meg szörnyű (nem fikázásképpen, hanem okító szándékkal írom).
3-bet, 4-bet blöff teljesen jó 100BB-vel, mert 4-bet foldolni is lehet főleg ha tényleg annyira agron 3-betel, de miután betolod az all-int 3:1-hez oddsot kap (nem igazán van olyan lap amit ott el lehet dobni, pláne ha kicsit is agresszívebb vagy. Ez a legegyszerűbb kérdés pókerben, pot odds alapján callolni, szal ő még iszonyatosan rosszabbul játszotta a handet... De te se csinálj ilyet többet semmiképp!! Fold equity nélkül blöffölni...
4-betre nagy ritkán, nagyon szélsőséges esetben, két blockerrel vagy kis párokkal rá lehet tolni 100BB-vel, de ettől messzebbre menni egyszerűen butaság. Ott, azzal a lappal amit leírtál, az A8-al nem tudsz mi csinálni, nyugtázni kell hogy nem jött be és szomorúan dobni, a továbbiakban pedig ehhez igazodni.
Azt ne mondd hogy jó volt mert eldobta, abszolút rossz volt!

Gizdalord írta...

Értem W. Annyi, hogy úgy gondoltam jobb vagyok Ax el mikor rám minraiselt hja callolt volna is. Elhiszem, hogy normál HU körülmények ellen fos, csak itt azt kell figyelembe venni, hogy másik full ring player ellen voltam. Szal amúgy tuti szar play lett volna de tudtam hogy szarrabb, ugyan úgy mint mikor str8flösse volt a csávónak azt is tudtam.

V: Nem tom hogy hová, emrt nem voltam még ott de Andris visz majd oda :)

Walkman_ írta...

Ezekkel a "tudtam hogy ez vagy az volt nála" kifejezésekkel vigyázz, nagyon csalóka dolog tud lenni.
Most "tudtad" hogy jobb vagy, a múltkor is "tudtad" hogy pont straight flushe volt, de azért én kíváncsi lennék hány olyan hand volt még a több tízezerből mikor szintén tudtad, csak nem az volt nála... Félre ne érts, tök jó ha ilyen sokszor pontos a read, de azért mondom mert én is jártam már úgy jópárszor hogy pontosan "tudtam" mi volt nála calloltam valami nagy hívást, vagy rátoltam aztán mégse az volt... Ezeket az eseteket is jegyezd meg magadnak, hogy ne tévesszen meg.
Pókerben amúgy sem szerencsés a "tudtam hogy ez vagy az van..." kifejezés, javaslom hogy szokj rá inkább a "nagyon valószínű hogy ez van nála" vagy az "erre meg arra tettem" kifejezésekre, az agyad is máshogy fog gondolkodni, ez a helyesebb.
Persze szerintem is vannak olyan szituációk amikor nagyon pontos lehet a read, csak azt mondom hogy ezek az élmények nem szabad hogy rossz irányba vigyenek el!
Ennyi. :)

Walkman_ írta...

Ja igen, eszembe jutott konkrétan nálam egy példa. Egyszer párosult flopon 22-es párral calloltam 3 utcát mert "tudtam" hogy jobb vagyok (mondjuk még el is képzelhető hogy jó volt a call down, de nem ez a lényeg) hanem ha megnézném az utána következő handeket hogy játszottam ilyen szitukban a kis párokkal mikor szintén "tudtam" hogy jobb vagyok, szinte biztos vagyok benne hogy nagyon piros dógok jöttek volna ki :)

Gizdalord írta...

Ez a tudtamos cucc nálam ritka, amikor így bemondom. Hogy aha tuti. MIkor pl second setet floppolok egy NIT reg elle nakkor sose mondom, hogy tudom, hogy mi van hanem tudom, hogy 50-50 kb és be kell tenni. De ott van egy példa is a full vs quad. Be kellett tenni de nem mondtam, hogy tudtam, mert csak nagyon valsz volt. A str8 flush volt még ilyen tudtam, meg talán a 3 hónap alatt 2 KK preflop.

Amúgy ha missreadelek akkor azt megjegyzem mindig. Ma is volt. Csávó bele donkolt a flös húzójába amire emeltem, megadta. turn chc chc mert lett párom, riveren meg esett és elcsekkelte megint. Párra tettem és úgy voltam vele, hogy be kell, hogy dobja a nagy river betre és nuts ot csekkelt. Ami missread volt a részemről. Le is írtam amúgy.