2010. április 29., csütörtök

Psychological Triumph

Igazi pszihológiai "RRRAAAAAAARRRRGHH!"-on vagyok túl. Meglett ugye a 20BI az nl50 re de napközbe volt még aztal azon agyaltam, hogy ezt a hónapot letolom nl25ön hogy lehessen látni, hogy mennyire megy, de elfogytak az asztalok nl25ön 2-re és elkezdtem nézegetni, hogy milyen a játék 50en és be is ültem. A mai nap nem volt kifejezetten izgalmas, viszont hosszú és fárasztó. A lényeg, hogy sikerült betenni az első all-int méghozzá full stack ellen preflop AA val (kk ellen...mekkora skill tom) és ki is vittem a kasszát. Konkrétan úgy érzem magam, mint aki újjá született. Ismét, annyi annyi idő után kivittem egy 100$ feletti potot (ezzel lett 0 a nap btw :) ) és kezdek oda kerülni lassan, ahol már terem a zöldhasú babér szépen. GEcire boostolva lett a morálom, és megállíthatatlan vagyok!!!!

Azt mondják, minden pro, mindenki előről kezdi egyszer, hogy igazán nagy legyen.

Érzem az erőt!!!

4 megjegyzés:

Mabohai írta...

Örülök, hogy mégsem adtad fel :) Hajrá!!!

Gizdalord írta...

ÁÁá marci :) köszi

Walkman_ írta...

Nem a kedvedet akarom letörni, hanem jótanácsként mondom, azt javaslom hogy ne lelkesülj be ennyire ilyenektől, tudom hogy te ilyen vagy :) de az asztal mellett ez egy nagyon hátrányos tulajdonság szerintem !
Megnyerted azt a potot szuper, tessék tovább menni és tolni a következőt. Az nem baj ha örülsz neki, de ha minden ilyen pot után "extázisba" kerülsz, a hatalmas bukott potok után meg bedepizel, az tuti hogy kurvarossz hatással lesz a játékodra. Tessék előre bekalkulálni ezeket hogy igen, ezt most nyertem, szuper, igen ezt most buktam basszameg (akkor megnézed mi történt pontosan, te voltál a ludas vagy tényleg csak szerencsétlenség) aztán nyugátzni és menni tovább a kiszemelt úton és oda fogsz érni előbb-utóbb és a jó úton fogsz haladni tovább ha egyszer odaértél !!!!
Csak ennyi, semmi ördöngősség.

Gizdalord írta...

i know. de ez lelki komponens volt avisszatérés jele érted. Amúgy szted hány full potot nyerek meg bukok a hetek alatt :D