2009. május 5., kedd

Leírhatatlan élmény

4 megjegyzés:

Suffer Not The Witch To Live írta...

Az biztos. 15 körön keresztül futni a rohadt halad után...

Gizdalord írta...

Törölgetem ne aggódj, és mivel az én blogom ezért valszeg nem fogom megunni. Érdekes jelenség vagy. Avval, hogy anyázol amit senki se lát mert kitörlöm, de azért folytatod, hogy megunjam. Nem fogom, hiszen egy névtelen senki vagy mondanivaló nélkül, és az ilyen senkiket jobb is a névtelenség síkján tartani. Szal hajrá.

Csak azért nem restrictelem a kommentelést hogy névtelenek ne tehessék, mert vannak értelmes emberek is, és egy pár barom miatt, nem fogom elzárni ezt a kaput.

Addig meg csótányírtok. Nem nehéz 2 klikk csak ;)

z0grim írta...

Hát, egy kis időbe bele tellett, mire ezt dekódoltam... :D

Amúgy mi történet SNTWTL? Vagy csak szólítsalak G!-nek?
Szal 15 kör után elkaptad és az arcodba robbant? vagy netán megverted?

Gizdalord írta...

Lemákolt, és csalt össze vissza igazából, meg én is ellámultam és ő is, és a szokásos balfaszmákunk kijött a kocka dobálgatásnál XD

Most fogtam fel a Sanyi postját amúgy.