2009. április 9., csütörtök

Lélek öntöde

Ez most egy kis lelki erő öntés lesz, kódnév kör hetes kilences... Andris

Voltam Lurdyba. Egy elég hosszú, 12 órás sessiön végén írom ezt a bejegyzést reggel 11 kor. Totál lap sivatag voltam. 1 db kombódraw 1db Ászpár és 1 db dáma pár, amit fel tudok mutatni. Egy igazán emlékezetes bad beat egy lyuksor ellen 100k-s kasszába.

Mostanában amúgy is rám jár a rúd. 77JA boardon AA-m kevésnek bizonyult és még sorolhatnám. Nembaj túlélem, viszont, ma hazafele jövet az az érzésem volt, hogy mivel nekem megnőtt a rossz széria mutatóm, valaki másnak csökkennie kell, így eldöntöttem, hogy az a valaki legyen az Andris.

Jelenleg a gazdasági válságot követve ő is pénzügyi nehézségekkel küzd, és próbáljuk újra éleszteni, a zöld posztón elvérzett kihülőben lévő testét, de minden egyes töltésre jön egy bad beat, és újból csak kiegyenesedik az a szinusz hullám, de úgy érzem most jön az a charge, amivel újra kalapálni fog az a pókeres szív és visszarántódik a sorba.

Ezt a partit így az ő tiszteletére. Vakok 500-500 én élő vak 1000ig 100k-s stackek mindenhol majdnem...lehet csak nagyvak voltam mindegy. Mögöttem ült Ghandi aki egy indiai srác. Ő megadta meg még 1 max 2 ember, és emeltem 4500 ig asszem. Lehet csak 4k ig 7h9h-val. Ő vissza hívott 11k-ig. Megadtam. Flop Qc2h7c Csekkelek, hív 15000-t amit mgadok. Turn Tc. Csekkelek gondolkodás után. Azon agyaltam, hogy hol tudnám megnyerni ezt, és arra jutottam, hogy törnön valszeg sehogy, riverre maybe. Csekkel. River Ad. Bele hívok 35000-t és marad még kb 45k-m. Elkezd gondolkozni nagyon erősen. Valamit tennem kellett és felajánlottam neki,
 magam elé tolva a két lapomat, hogy válasszon (kb 2 perc telt el minimum) rábökött az egyikre, szerencsémre a hetesre. Megmutattam neki a kör hetest hát. Agyal és egy treff ászt mutatott a muckolás folyamatában.  :) Ennyi Ez a hand nem nagy show így leírva, olyan mint egy kurva jó vicc nem átélve hanem elmesélve, ott tök szakasztóan izzasztó volt és baromi jó is.

Nah mind1. Szal CSÁÁÁÁRDZS

Nincsenek megjegyzések: