2009. március 8., vasárnap

Snit kész pont!

Abbahagytam a netet.

Nem tudok mit csinálni.

Csak azért nem kérem ki kártyára mert nem akarom minden pénzem forintba ölni.

Ott van párórája írtam a másik postot. Most ahhoz még hozzá jött 30 perc alatt még egyszer annyi. Nem nagyon fizettem ki egyet leszámítva de mit csináljak ennyi.

Volt kb 85 AA-m és mindegyikre walkot kaptam illetve körfoldot.

Minden flop nutsom meghal, semmit nem tudok kifizettetni pedig mindent pont ugyan úgy csinálok mindig. Érdekes mód élőbe megy.

Elegem volt a netből elegem a netes pókerből.
Tanulok napközbe a sulira, és esténként pedig regularként fogok menni élőzni és kibaszottul leszarom a netet. Nincs többé netes póker.
Hiába vagyok "jó játékos" ha kurvára nem tudok nyerni. Nincs értelme. CG halott biznisz a neten.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali !

Hát igen. A PKR-el nekem is tele van a f.szom. Hihetetlenül dobál lapokat. Én is kész vagyok.
Igaz, valódi pénzbe ritkábban játszok, de a Play Money-ba is "ugyanazokat" a lapokat dobja.

Most Everest jobban tetszik.

Névtelen írta...

Ja, még annyit fűznék az írásodhoz, hogy mindig Te sem nyerhetsz. Mi lenne, ha mindig mindenki nyerne !???

Ezt nem bántásból írtam, hanem tényként.

Hiába vagy jó játékos, ez szerencsejáték. Bele kell törődni.

Sajnos ! .-(

Gizdalord írta...

Jah tudom. Ezek a handek mind everestesek az egy nl400at leszámítva.

Tom hnem nyerhetek mindig de most egy olyan másfél hónap van mögöttem, ami kilövi az összes statisztikákt a kukába.

Csak azt érdemes lenne kiszámolni hogy AA vs KK milyen gyakran van. Nem vagyok nagy kalkulátor de ha 210:1 hez hogy nekem KK-m legyen és 210:9 hez hogy valamelyiknek AA ja az 210*23=4800 leosztás. Nah annyit nem játszottam és ez csak egy, és ne megyet kaptam :D

Nagyon off scale a statisztika itt.

De nem baj live majd vissza jön. Ha ott lassabbak ahandek és a stat kifele borul akkor valahol vissza kell boruljon.