2009. január 28., szerda

Hogyan születik az igazi hős?

Ezen gondolkoztam. Megnéztem az Evangelion új első részét és most írok. Mitől lesz valaki hős, nagy dolgok végrehajtója? Attól, ha olyat csinál amit mások érdekében tesz, sokmindenki máséért, vagy csak egyvalakiért, azt nem tudom.
Mi a külömbség aközött az ember között aki nem hajol meg a problémák előtt, hanem szembefordul azokkal, és megoldja. Az ilyen emberek viszik előbbre a világot.
 Azok akik nem futnak el, nem törnek le még akkor se, ha körülöttük mindenki. Akik szembe néznek a mások által sorsnak kikiáltott dologgal és megmérettetnek azáltal. Ezek után vagy belehalnak a megpróbáltatásba (szó szerint vagy csak megtörnek) és a tömeggel lesznek egyé, vagy felébreszti a tömeget, és követni kezdik a példáját, és a probléma így megszünik, mindenki (vagy csak az az egy ember...vagy csak önmaga) megoldja.

Úttörő az ilyen hős?

2 megjegyzés:

Csajbi írta...

Szerintem az a hős, aki mindezt úgy csinálja végig, hogy nem "élvezi". Szerintem az a legbátrabb, aki a félelmét győzi le. Aki nem fél, annak nem nagy cucc bármit megcsinálni. Ha nem félsz a haláltól, nagy dolog halálos veszélybe kerülni, pláne, ha még élvezed is. Ha annyira félsz, hogy szinte megdermedsz a félelemtől, de mégis végigviszed, akkor hős vagy. Szal nem az a hős, aki a világot győzi le, hanem az, aki saját magát. Mert attól a pillanattól szerintem minden egyszerű.

Gizdalord írta...

jó ilyesmire gondoltam meg a hős nem is jó szó rá...de kevésbé tárgyilagos dolgokról beszélek, inkább elméletiről, szemlélet beliről vagy nem is tudom.