2008. december 29., hétfő

Unom

Quimby után szabadon, saját világomra:

Unom a gépem minden programával
Unom a netet, unom a WH-t
Unom a szobám't mind a négy falával
Unom az ágyam, minden gondolatával
Unom a pókert az összes nyavajával
Unom a füstöt, unom a kártyát
Unom a dealert és unom a spílert
Unom a zsetont és unom a pénzem
Unom a tirpákot, aki mindent jobban tud
Unom a kopaszt is aki mindjárt orba kur
Unom a sulit minden dogmájával
Unom a bulit a sötét zajával
Unom a piát és unom a kaját
Unom a ZH-t és unom a vizsgát
Unom a tanárt meg az összes rigolyáját.
Unom a vágyaim unom az álmaim
Unom a céljaim unom az érveim
Unom az agyam már annyira...
Lassan megunom magamat is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez jó jel. Komolyan mondom.
Kópé

Névtelen írta...

Ja és még valami: EZ életed (eddigi)legfontosabb postja
Kópé

Gizdalord írta...

Kifejted?

Amúgy már rendbe raktam magam, csak beszélgetnem kellett.

Megnézted a filmeket ott amúgy?

Meg most ezt hogy érted?

Névtelen írta...

Így írásban nem szívesen, mert nem igazán lehet. Nem is tudom, miért írtam be, nem szoktam, de most megszállt az ihlet.
A lényeg talán annyi, hogy ahhoz, hogy visszatalálj a polaritásból az egységbe, mert látom, hogy ezt vágyod igazán, több fázison kell végigmenni, s az egyik ezek közül a kiábrándulás minden földi múlandóból. Erről szólt ez a post.

Gizdalord írta...

phú nice van :) annyira nem akarok kiábrándulni belőle amíg földi vagyok. Van egy olyan elméletem, hogy tudom hogy mifelé megyek, megyünk jónéhányan, de nem az a cél, hogy ezt itt a földön megéljem, hiszen itt a földön van pasi meg nőci és azért a földön így kerek és szeretem is. Persze megnyilatkozik néha néha, de másban is lehet ez pl, nem vagy annyira viszályos, béketűrőbb vagy meg ilyenek. Nah akkor ha legközelebb látlak akkor ki kel lfejtened. Köfi

Névtelen írta...

Hát persze, ezt nem is akarni vagy nem akarni, szeretni vagy nem szeretni kell (mármint a kiábrándulást), csak fel-feltör, ha az ember többet gondol annál, minthogy //: eszik-iszik-alszik-csajozik-bulizik-dolgozik-eszik-iszik-alszik-csajozik-bulizik-dolgozik ://, és emellett baromi rendes ember, mindig csak "jót" cselekszik (mert nem tudja, hogy nincs is olyan, hogy jó), és így 60-80 év múlva ez a teste (amivel magát azonosítja) meg is kapja a méltó jutalmát egy fadoboz és kb. 300 kiló föld személyében.

A Zeitgeist 1-et megnéztem. Rám nem volt nagy hatással, a benne foglaltakkal tisztában vagyok, nem is tudom miről akart meggyőzni. Mindenesetre valamiről már nem kellett, másról meg nem tudott.