2008. december 10., szerda

Újabb rekord

3-4 hónap után ez volt az első olyan napom, amikor úgy jöttem haza ( mikor már hazaértem tudtam hogy valsz nem megyek sehová) hogy lesz időm magamra. Tudtam végre neten feszültségmentesen játszani, úgy hogy letudtam a zh-t nincs több meló. El is ment vele szépen az idő toltam egy elég hosszú sessiönt 4 órát kb talán öt. Jól sikerált. Igazából írtam már előbb is, hogy most érzem a netes pókert, nagyon szépen kerekednek a jegyzetek az összes játékosról. Lassan már a jegyzetek olyan tágak, hogy azokról írok summa jegyzeteket. Nagyon faja. Nem volt nagyon lapömlésem, de nem panaszkodhatok. Talán oszottam egy bad beatet (bár nem hiszem) és egyet tutira
 kaptam legalább.
Eszembe jártak azok akiket szeretek, akik szeretnek. Végig szólt a zene. Volt queen, volt rhapsody, quimby, T.I., minden féle. Énekeltem is néha táncoltam is közbe. jó volt.
3 asztalon toltam, kettőt én indítottam be heads up-pal. Nah lényeg a lényeg best 1 sessiön-ös plusz 1320$

7 megjegyzés:

Mike255 írta...

Gratu, csak így tovább

PeT írta...

gratula, ez már szép, soha rosszabbat! ;P

Gizdalord írta...

Köszi :)

Csajbi írta...

Grat, és irigység :)

Walkman_ írta...

Most én is erősen gondolkodom rajta hogy egy ideig PKR-en toljam. Sokkal lassabb a játékmenet, max 4 asztalon lehet játszani, és majdnem olyan mint az élő játék.
Lehet hogy találkozunk majd :)

Gizdalord írta...

Ne nl200 FR-re gyere :)

Neked ment ott a short told ott vaze.

Névtelen írta...

maradok starson, csak ijesztegettelek :)
amúgy kezdek megnormálisodni, igaz picit, de tökgyó. mindjárt írok is egy bejegyzést :)