2008. november 24., hétfő

Really bad shape (saját image-m megzúzása)

Eh nem tudom mi van velem újabban nagyon szarul játszom.

Volt két napom, amikor (épp mikor szomorú szar voltam) hogy jöttek a lapok. Nagyon sokat játszottam, és ment is a játék, mert nem volt semmi képzelgés álom, mámor ami elvonja a figyelmemet, így a jelenbe tudtam maradni. Akkor ment is a játék és sikerült is bekerülnöm egy fishy asztalra, ahol életem legnagyobb kasszáját (635$) elvittem. Flop nut sor 9T vel. A csávó rámnyomult 9J vel. Nem javult le.
Ezek után élőbe volt egy érdekes party-m leírom az egészet. Agyaltam rajta, hogy csak felteszem nevek nélkül ki mit gondol az egészről, mert így tuti le fogtok nézni, hogy fasz játék volt (ami részben igaz is, de igazából egy nem olyan vész játék volt)

100/200 8handed position SB(totál stackek a hand előtt zárójelbe)

UTG egy feszes, de hobby pókeres játékos emel 1200-ig(20-25000)
Egy feszes fiatal srác gondolkozik és megadja utg+1 ből(50-55k)
UTG+2 egy preflop laza amúgy is fishy gazdag player call 1200 (20-25k)
mid1 (színész, gazdag csávó, az emelései nagyn semmit nemjelentenek, légből kapottak) raise 4000 (33k)
CO idős, kurva nagy egós csávó, akinek az AQ Axx-en all in 40k call 4000 (40000)
Button: idős ember. 52 évig amerikába volt. Érződik rajta, hogy nem hülye és vannak move-jai bár floppon nehezen enged lapokat. Raise 10000. (30000)
SB: Eddigi megfigyelés. A 10k-s hívásnál már mindenki jajveszékelt. A balomon az Andris ült, tudtam, hogy dobni fogja. Analízis: Az 1200 as emelő már rég bevolt szarva. Szóvá is tette gyengeségét. A mögötte lévő két megadás semmi erőt nem demonstrált. A fiatal srác emelt volna igazi lappal, a fish úgyszintén (így dogolt le mikor AA val csak megadtam a reraise-t preflop mert tudtam KK ja van). A színész 4k-s emelése érezhetően ismét egy légből kapott valami, logikával nem alátámasztott hasból kapott összeg. Az ősz csákó megadása szintén nem rejtet monstert mivel ő is tudja, hogy AA val nem akar 10 ellenfelet. Az amcsi magyar papa emelése meg azért volt furcsa, mert mielőtt betette volna a 10k-t én is egy ehhez hasonló squeeze-n gondolkoztam. És mikor megláttam, hogy ilyen gyengét emelt rájöttem, hogy van erő a játékomba. Itt még repoppolhatom. Egyfelől tudtam, ha a színész csávó vagy a papesz emgadja akkor 72:30 as pot oddsal vágok neki a partynak ami 2,4:1 ami önmagában nem egy rossz dolog. És ehhez még jön a fold equity, ami azért volt. A papát AK körüli lapra tettem maximum, de simán gyengébb ászt is el tudtam képzelni, mert tényleg pullol-t néha jókat csak roszkor mindig.
Emeltem 30k-ig és evvel covereltem 1 emberen kívül mindenkit.

Dobás a színészig aki agyal majd megadja. dobja az ego man-is és a papesz is megadja. Hát mondom kakukk. Hibáztam. Elég jó pluszba maradtam még ez után is a lapom (6s8s) elég élőnek éreztem bármit is mutassanak, és úgy számoltam papcsi ellen lesz 40%om (+ ugye fold equity) őt tartottam legesélyesebbnek a megadásra.

Showdown: én 6s8s, Színész KdJc (WTF) papesz 8d8h (wwttff??)

Újabb elemzés: a színész megadása teljességgel faszság volt, és jelesen bizonyítja, hogy légből kapott volt az emelése. a megadást nem tudom, honnan szippantotta.
A papa megadása 3. ként totális hülyeség volt. Az oké ha a színész eldobja és megadja avval semmi baj nincs, de 3. ként tuti 2 out-ra lapátolni...nem tudom mi volt ez. Az azért érződik, hogy egyik vissza emelés se volt túlságosan oda illő. Elismerem hibáztam valszeg, de nem volt akkora fish asztal, (bár gazdagok voltak, de tisztába voltak az alap helyzet preflop játékkal...post flop fish más kérdés)

Floppon volt 2 backdoorom és egy hatos top párom ami turnre drill lett  és bemákoltam az egészet. Nyilván nem ez a lényege a story-nak nem ezért írtam le.




Totál agyelfüstölés. Internet: Utolsó hand egy sessiön végén leshortult az asztal 6 handed. 99-el emelep kotot utg. 3 call. Flop 234. 1 check belehívok 16-ot 1 call 1 fold 1 minr épp elfüstölt tényleg az agyam, rábasztam 140 ig (effektíve 100 ig) call, call. Showdown A5s és 56o. Turn 4 river 4
Volt 3% om.

Most magamba szálltam mert megfizették a baromságomat és tanulnom kell belőle...normális értelemben

3 megjegyzés:

daniboy írta...

ahogy leírtad sztem nem volt rossz rátolni, de én két okból nem tettem volna... az egyik h ha kicsit is gyengék az ellenfelek ennyiből egy valaki legalább úgy fogja gondolni h szerencsét próbál valamivel (vmi olyannal amivel meg is tették)

másrészt párszor bele lehet futni egy gyenge közepes játékos ellen olyanba, h tudja h szar, de dobni nem tud (pl színésznél egy TT, JJ) utólag kiderült nyilván nem dobná el, papa meg sztem ha le is vágta mi a szitu+kassza akkor egy tökös de éppoly szar megadás mint a te hívásod

that's what i thought about it

Névtelen írta...

Miért tökös de olyan hülye mint... hát ott van leírva, hogy minden lószarral számolva 1v1 be simán bevállalható + simán lehet körfold is és 1 call esetén se olyan bad a shape ev terén sem!

Nem vágom mire gombolsz. Papesznek nem lehetett megadni egy reraise-t egy 4bet reraise és egy call után 8as párral. Az nem tökösség. Amit meg én csináltam mind emellett még egy elég long shot image építés is kb szaldós ev-vel.

Névtelen írta...

Olvasva a blognak ezt a bejegyzését (most találtam rá véletlen) még inkább idiótának érzem magam egy régi régi gold crownos dobásom miatt :-) amúgy meg KJo mindent visz, két figura mit akarsz, a másik csávó meg már Kész volt :-)