2008. szeptember 22., hétfő

Couldn't care less

Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy helyes e egy elszánt pókeresnek ilyet írni a blogjába a pókerről, hogy kurvára nem érdekel mert ezerszer jobb dolgokat is tudok csinálni, és ez van most ismét, aminek nagyon örülök.

Mikor csak a póker volt úgy éreztem, hogy tökre karierista vagyok, de szerencsére nem csalódtam magamban, és abban amit magamról gondoltam/hittem eddig, és nem vagyok az. Most tök jó, hogy egyre jobban megismerem őket, és hogy fordítok és tanulok és baromira nem marad időm a pókerre, és ha lenne is inkább játszok egy kicsit a warhammerrel a volt oszt társaimmal akik a barátaim Szal most nagyon nincs póker és azt hiszem, hogy nem érdekel a Polish Open se, de őszintén szólva az omaha se izgat. A hold'em igen, de nem célom, hogy játszak jóideig.

I feel so good right now :)

6 megjegyzés:

Csajbi írta...

Ebbe csak az a nem olyan jó, hogy beletettél egy csomó energiát, meg időt. Persze nem baj, ha az ember kicsit félreteszi, de hogy kvára nem érdekel, az azért talán erős nem? Kicsit bizonytalan vagy mostanában, vagy mégse ahogy a vicc mondja, lefordítva vajúdasz, és tuti vmi nagy fog ebből születni. És benned még az is meg van, hogy nem sürgeted. Szal mi is várjuk a pillangót :)

Gizdalord írta...

Szal pillangó. Alakul. De nem pókeres.
Ezért van az, hogy nem érdekel a póker. Vagyis ahogy írtam érdekel és majd tuti fogok játszani, de most a forditás még 1 hónapig megy és mellette megy a suli is és ismerkedek, mert számos remek és számomra fontos emberkével találkoztam, és sokkal szivesebben töltöm velük az időmet mint bármi mással, és utána meg hazazuhanok és fordítanom kell mint egy állat, hogy ne legyek lemaradva mert lenyakaznak, szal jelenleg egyáltalán nem foglalkoztat a póker, nem is hiányzik, csak írtam 1 bejegyzést, hogy nem vesztem el de nagyon nem pókerezek. Majd fogok biztos lesz olyan időszak is, de az megint másmilyen lesz. Szal a robotos én asszem eltűnt 4ever.

Jah amúgy mit mondtál, hogy szép arcom van és nem kéne hogy takarja a hajam :P Ma végre kaptam egy elég erős megerősítést affelől ami már bennem is érlelődött és általad is felvetésre került, hogy lejjebb vágassam a hajamat :D

Szal most a legnagyobb decision amit meg kell hoznim, hogy milyen frizurám elgyen, ami nem szénaboglya haj, de nem is túl rövid. AMi a blogos kép az meg túl nagy változás lenne, de annál valamivel kevesebbet nem nagyon lehet vágatni mert az a szénaboglya effektus, ha meg túl keveset vágatok akkor még mindig az arcomba lóg, szal nem tom mi lenne az ideális :)

Meh

csill írta...

soha ne mond hogy soha

egyébként a beletett munka sose veszik el amit tudsz 10 év múlva is tudni fogod ez olyan mint az úszás nem lehet elfelejteni

és számomra az a furcsa ha egy 20 éves srác életében nem a haverok buli fanta az első

élni kell, mert olyan gyorsan repülnek az évek , ráérsz még füstös pókerklubokban ülni 20 év múlva mikor már buli nincs csak egy feleség +2-3 gyerek

macsek írta...

Nem szoktam ide írni, szerintem nem is feltételelzed, hogy olvasom a bologodat:-)
Szóval csak örülni tudok, hogy nyitsz a világ felé jobban, és más is fontos, nem csak a póker.
Ami hozzáfűznivalóm van az az, hogy remélem Géza olyan társat talál magának, hogyha 20 év múlva nem lesz más "csak egy feleség és 2-3 gyerek" akkor nem a füstös pókerklubok lesznek majd a fontosak neki...

csill írta...

a fészkes fenének kell mindent félremagyarázni ?

szerinted mindenki aki pókerklubba jár az boldogtalan ember ?

és mi köze van egy boldog házasságnak ehhez ,lehet együtt is menni sőt néha lehet külön is, egyszerűen akkor már sok mindent nem célszerű megtenni ami 20 évessen természetes
persze vannak 40 éves csinibabák és örökifjú disko fiúk csak engem ráz tőlük a hideg, mivel minden kornak megvan a maga szépsége és azt akkor kell végigélni

Gizdalord írta...

Hát szal, szerintem meglepődnék ha megtudnám, hogy kik olvassák, de igazából nem a kik a lényeg a számomra hanem az olvassák :)

Szal amúgy is nyitottam én, csak nem annyira, mivel hogy tudatosan volt az elmúlt másfél évem a pókernek és a karriernek szentelve, hogy megalapozhassam a jövőmet, hogy ne legyek pénzhiányos szegény diák, hogy egy bazi nagy terhet levehessek saját vállamról, és felszabadítsam magam a hátralevő életembe.

Plusz egy nagyon érdekes és szerintem jelentős lelki fejlődésen is átmentem, amit általában az ember az ilyen magányos gondolkozós életszakaszában tud elérni.

Amúgy a póker klubbok csak régen vagy csak néhol füstösek a kártya termek elegánsak, szexik a koktél lányok, és előkelő a környezet :)

messzi jövőről meg sosem gondolkozok, mert addigra úgy is annyira sokat fog változni a világ, hogy valszeg, az anyagi javaknak és dolgoknak amiket itt össze harácsolunk nem lesz sok jelentőssége.
Igen részben 2012-re is gondolok, meg még nagyon sok mindenre. Már sokat írta merről is csak nem a netre ˘˘