2008. augusztus 26., kedd

ELTE BTK 4es őrs

Szerelmes vagyok beléjük. Minden egyes tagjába.

Nagyon jó volt a gólyatábor, és szerencsére beigazolódni látszik, az összes elképzelésem, megérzésem az eltés jövővel kapcsolatba. Nagyon boldog vagyok, hogy velük lehettem együtt, és hihetetlen, hogy ez még csak a kezdet, de már most ennyire jó.

"Csak a négyes!"

Ebből következik, hogy a póker vissza fog szorulni reményeim szerint jelentős mértékben. Megy az egyetem, tanulok rá, és amikor nem, akkor remélem, hogy a társaimmal szívok egy levegőt, vagy vizipipát, vagy iszom a sört/egyéb szesz tartalmú nedüt.

Tényleg föl tudnám adni a pókert. Mindig is mondogattam, meg talán irogattam is, hogy a boldogságért, bevállalnám. Most ez csak megerősödött bennem. Sokkal többet ér a jó társaság, a vidámság, az emberekkel való érintekzés, a szeretet, barátság, szerelem, mint bármilyen karrier.

Nincsenek megjegyzések: