2008. július 19., szombat

Nem tartott sokáig

...a lelkesedés. Lelkesnek lelkes vagyok, de azt hiszem máshogy kell hogy megvalósítsam a tervemet.

Egyiptom mi más. Valamennyire irónikus módon, pont a Zsolt naplóbejegyzése hatására döntöttem így immáron véglegesen, feladom azt, hogy év végéig én 30k pontot szerváljak az ongamén és így kimenjek egyiptomba.
Több oka is van ennek:
Először is vesztő vagyok. Bár a stratégiám abban a szakaszában van, hogy fizetek egyelőre azért hogy megtanuljam mi a jó, úgy érzem, hosszútávon talán még többet nyerhetek a dolgon, ha azt játszom amit szeretek. Írtam már erről régebben, de mégis bepróbálkoztam és nem jött be.

A kulcsó ami triggerelt a Grind. Én nem vagyok netes grinder, és szilárd álláspontom az, hogy aki netes grinder az nem is jó játékos. Akikkel eddig találkoztam élőbe és netes grinderek voltak azokra ez mind igaz.
Én nem vagyok izom grinder, nem tudok optimális fatökű stratégiát tartani egy éven át, és ugyan azt játszani mint egy robot.

Ezen kívül Zsolt végre leírta amit én már annyiszor mondtam: kihalnak és fogynak a fishek. Igen erről beszéltem jópár hónapja, de mindenki azt mondta, hogy hülyeség nincs így. De így van és végre megkaptam a megerősítést, hogy nem én vagyok a hülye, csak nem látták eddig a többiek. Újra felébresztette ez bennem a saját gondolataimat, amit elnyomtam eddig, mert azt mondták nem így van. Vissza akarok térni ahhoz a játékhoz ami megy nekem. A pkr hez a live hez és az omaházgatáshoz.

A fishkedés meg tök új szintre lépett, mert ugye a mostani fishek agresszívek és tolják a semmire. De azt meg csak akkor tudod meg ha megadod valamivel és kiderül hogy szarral dobálóznak:

PRE-FLOP
Eikichi55 folds, vasilijev bets $3, sickname333 calls $3, --ahomake-- folds, Northman_57 folds, dosbirds1 folds, Gizdalord calls $3, AAksel8 folds, alamo6 folds, Mondrala calls $2.

FLOP [board cards: 2D,5D,QD ]
Mondrala checks, vasilijev checks, sickname333 bets $10, Gizdalord bets $20, Mondrala folds, vasilijev folds, sickname333 calls $10.

TURN [board cards: 2D,5D,QD,5S ]
sickname333 bets $47.95 and is all-in, Gizdalord calls $24.80 and is all-in.

RIVER [board cards: 2D,5D,QD,5S,3C ]


SHOWDOWN
sickname333 shows [ 2H,AH ]
Gizdalord shows [ 6D,4D ]
sickname333 wins $23.15, Gizdalord wins $99.10.


És hogy tudod ezt kiszűrni?? Honan mondod meg neten, hogy ez egy vadbarom rátolás és nem pusztán over bet a totális nutsra. Merthogy az meg a másik amire ilyeneket csinálnak. Nem lehet igazán megmondani lap kell hozzá.

Gyors konklúzió, ugyan úgy veszítek most mint anno mikor noiq-n próbálkoztam tehát ez a fajta dolog NEM NEKEM VALÓ! Ebben nem vagyok sikeres. Más játékkal jön a $ evvel meg megy.

Kicsit fura érzés, hogy nekem ez nem megy, egy picit úgy érzem, hogy ez hiba, de ez is csak azért van mert állandóan ezt hallja és olvassa az ember, a nagy grinderek bla bla bla, ami ugye tökéletesen
megerősíti azt hogy egyre több van és egyre inkább csak a ház fog nyerni.

(csomó gondolatom van de már annyira összekeveredtek, hogy majd máskor írok ha letisztul és nem csak blablázok)

Nincsenek megjegyzések: