2008. június 6., péntek

Antipatikus

Online poker.

Ha most itt abba hagynám abejegyzést az olyan "művészi" lenne.

A lényeg, hogy nem tolom. Nincs semmilyen story hozzá. Elment teljesen a kedvem tőle. SOkkal szivesebben megyek élőzni. Bár ebben a hónapban még csak 3x voltam, nethez akkor se fogtam.
Nem tudom miért..hm fura. Viszont olvasgattam blogokat.
Walkman blogja eddig nem is volt kint nagyon, most bepótoltam, és azt hiszem az ő írása győzött meg végkép, az élő póker szuperioritásáról a netes felett.
 Semmi beszólás felé, le a kalappal előtte, tisztelem amit csinál, de nekem nem menne. Egyrészt a sokat hangsúlyozott kötelező csaló program ugye a tracker. Nem gáz ha nincs de bazi nagy hátrány azokkal szembe akiknek van és ránéznek amonitorra és már rég tudják mit kell játszani ellened.
Ezek mellett meg a monotonitás és a robot feeling a 9 asztal 9 órán át 7/7. Eh.
Ami afő talán (tom ezeket már mind írtam) hogy semmi reális rálátásod nem lehet az ellenfeled szándékára. Mert ha mix up-os ellenfélről van szó (ami 6os asztalon mindenkép, de 10-en is feljebb már alap) akkor mi alapján döntöd el, hogy mix up vagy sem? Hát ha jól csinálja akkor tippelsz. Legtöbb esetbe neten tippelsz, vagy bátrabb vagy mint a többi, és ehhez MÉG! nincs mindenki hozzászokva, de változik elég dinamikusan. Így nekem marad a live.
A másik ami fura rettenetesen: hogy többet ülnek a pókeren mint egy dolgozó ember a munkahelyi dolgain. Beszéltem sajtossal és ő mondta, hogy baromi sokat játszik és walkman is baromi sokat játszik és most épp veszítenek mind a ketten. Oké hogy long run, de én mikor neten is tolom (nem ellen kampány a sok póker ellen) akkor se tudtam a 3. napot végig seggelni már, olyankor kényszerem volt arra, hogy bárhol legyek csak ne otthan a székben.

Fura ez az egész és nagyon fura, hogy most ennyire kiéleződik bennem ez az érzés a netes poker felé.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Talán ezért érdemes versenyt tolni neten, mert az mégis csak kihívás, meg van sportértéke, izgalmas. A cash meg nagyon monotonon és gépies!

Üdv,
Zoli

Gizdalord írta...

Nem az unalmasságról van szó. 9 órán át 7/7 ben minden az. Hanem hogy nem jön be, nem igazi póker, csak valami mutált verziója annak.
A verseny neten meg még szarabb szerintem. Az kurvára nem tudja kompenzálni a dolgokat hogy 15 perces vakok és 60 leosztás / óra az élővel szemben ahol pl van 45 min vak de csak 20-25 hand.
Az meg sehol se lesz spot hogy neten tolod. Akkor bármilyen fps vagy MMO az ennyi erővel.

Viktoria írta...

Érdekes, de ha pl megnézed a bevételeidet, akkor elég szépen termel a net is neked a sok panaszkodás ellenére, nem? És az meg, hogy többet tolják, mintha dolgoznának, elég rossz kifogás, mert aki ezt választja, annak ez igenis munka. Attól, hogy játék, meg attól, hogy otthon ülsz, még ugyanolyan munka, mintha irodában ülnél. Csak szabadabb vagy, bármikor abbahagyhatod, ha akarod, nincs főnököd, és nagyságrendekkel többet keresel. Attól még meló.

Gizdalord írta...

Jah igaz Viki, nem is kifogást keresek. Úgy gondolom, hogy ha az ember pókerből akar megélni akkor elengedhetetlen az is hogy neten játszon havonta x-t
Vágom persze bevétel fele onnan volt múlt hónapban. Csak most valamiért kiült rajtam az anti hjangulat, de ez majd változni fog sztem. Ha majd lesz egy bukó széria élőben akkor tuti rá fogok cuppanni netre megint.